معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مسکو برای اقامتی مقرون به صرفه

جاذبه‌های گردشگری مسکو
معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مسکو برای اقامتی مقرون به صرفه

مسکو به علت هزینه بالای زندگی به عنوان یکی از شهرهای گران‌قیمت دنیا به شهرت رسیده است و هیچ شکی هم نیست که هزینه اقامت در این شهر زیبا هزینه زیادی در بر خواهد داشت. به نظر می‌رسد این نرخ بالا به دلیل جامعه مدنی زمان شوروی باشد که البته بخش زیادی از آن بر طرف شده اما به دلیل استانداردهای بالای اروپایی در نرخ اقامت شهر تاثیر آنچنانی نداشته است. معمولا مثل تمام نقاط دنیا اقامت در مرکز بیشترین هزینه را دارد اما با کمی فاصله می‌توان در نقاط ارزان‌تری اقامت داشت که به لطف خطوط مترو به همه جای شهر دسترسی دارند.

 

هتل بلگراد

گرچه که هتل بلگراد مرتبا با استانداردهای مدرن روز، به روز رسانی می‌شود اما مهم‌ترین خصیصه هتل اینست که در ساختمان دوره شوروی واقع شده است. این هتل مقابل گلدن رینگ هتل در قسمت انتهایی Ulitsa Arbat قرار گرفته است. بلگراد هتل تنها دو ایستگاه مترو با میدان سرخ فاصله داشته و اطرافش را گزینه‌های غذاخوری خوب و چندین جاذبه دیدنی احاطه کرده است. به علاوه شما به راحتی می‌توانید به واسطه ایستگاه قطار شرکت Aeroexpress به فرودگاه Vnukovo و مرکز نمایشگاه مسکو بروید. بلگراد بیشتر برای مسافرانی مناسب است که انتظار خیلی بالا و لوکسی از اقامت خود نداشته و به اتاقی تمیز و راحت با حمام اختصاصی قانع هستند. کودکان زیر ۵ سال می‌توانند در تخت‌های موجود اقامتی رایگان داشته باشند و برای خردسالان زیر دو سال تخت خواب‌های سفری رایگان ارائه داده می‌شود.

۵ مکان دیدنی در مسکو که دید متفاوتی از شهر به شما خواهد داد

 

 

هتل بلگراد

 

 

آدرس: 8, Smolenskaya Ulitsa, Moscow, 121099, Russia

 

 

هتل آلتای

آلتای در قسمت شمال مسکو واقع شده و هتلی بزرگ با ۶۵۰ اتاق است که به مهمانان خود فضایی راحت با نمایی دوست داشتنی ارائه می‌دهد. طراحی داخلی اتاق‌ها ساده اما زیباست و شما در آن‌ها کاملا احساس راحتی خواهید داشت. همانطور که انتظار می‌رود هر کدام از این اتاق‌ها در ابعاد و سبک‌های مختلفی تدارک دیده شده‌اند تا بتوانند انتظارات شما را بر آورده کنند. شما در این هتل هم می‌توانید اقامتی راحت و ارزان با مبلغ زیر ۸۰ دلار داشته باشید و هم از امکانات رفاهی متنوعی بهره‌مند شوید. اگر برای تجارت به مسکو می‌روید این هتل به شما تمامی اماکانات لازم بیزینسی را ارائه می‌دهد. به علاوه رستوران و کافه و لابی ۲۴ ساعته نیز در دسترس شما قرار دارد. این هتل هم در فاصله خوبی از فرودگاه Sheremetyevo واقع شده و هم به باغ گیاه‌شناسی مسکو زدیک است. به علاوه با خطوز حمل و نقل به راحتی تمام به مرکز شهر متصل شده است.

 

 

هتل آلتای

 

 

آدرس: 41, Botanicheskaya Ulitsa, Moscow, 127106, Russia

 

 

هتل اسمائیلوف بتا

هتل اسمائیلوف در سال ۱۹۸۰ برای بازی‌های المپیک ساخته شد. این هتل عظیم که به طور متوسط در رده اقامتگاه‌های ارزان مسکو قرار می‌گیرد در واقع از چسبیدن ۵ هتل به هم تشکیل شده است. شما در این هتل می‌توانید از اقامتی ارزان و راحت استفاده ببرید و فضای کافی داشته باشید. اتاق‌های دارای امکانات اولیه‌ای مثل پنجره‌های نورگیر و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. مخصوصا با آمدن تابستان و گرم‌تر شدن هوا این هتل می‌تواند انتخابی به شدت عالی باشد. اگر خیلی انتظار خدمات شخصی و آنچنانی ندارید، این هتل با توجه به دیگر ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد در رده اقامتگاه‌های ارزان و مقرون به صرفه جای می‌گیرد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این هتل اینست که در فاصله بسیار کوتاهی از ایستگاه مترو قرار گرفته که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید.

 

۱۰ تفریح رایگانی که در سفر به مسکو باید انجام دهید

 

 

هتل اسمائیلوف بتا

 

 

آدرس: 71/2B, Izmailovskoe Shosse, Moscow, 105613, Russia

 

 

هتل یونیورسیتتسکایا

اگر برای اقامت در جایی اهمیتی نمی‌دهید که سوار اتوبوس شوید و یا مترو، یکی از بهترین هتل‌های ارزان و مقرون به صرفه ‌ای که می‌توانید در آن بمانید هتل Universitetskaya است که برخی از امکانات و ویژگی‌های اولیه و مناسب را با قیمتی بسیار مناسب و عادلانه ارائه می‌دهد. محل این هتل قبلا کلیسایی ارتدوکس بوده که حالا تبدیل به هتلی لوکس و بزرگ با ۲۶۴ اتاق شده است. شما می‌توانید ارزان‌ترین سوییت با حمام اختصاصی را در این هتل رزرو کرده و اقامتی جذاب و راحت را تجربه کنید. در چنین شرایطی شما نه تنها می‌توانید در رستوران هتل غذاهای ارزانی نوش جان کنید بلکه سالن جلسه نیز در دسترس شما قرار داده شده است. شما یک اتوبوس‌سواری کوتاه تا ایستگاه متروی Universitet خواهید داشت و بعد می‌توانید تنها ظرف ۱۵ دقیقه خودتان را به کرملین برسانید.

 

 

هتل یونیورسیتتسکایا

 

 

آدرس: 29/8, Michurinksy Prospekt, Moscow, 1119192, Russia

 

 

هتل زولوتوی کُلُس

این هتل که در شمال مسکو قرار گرفته به طرز شگفت‌اوری اتاق‌هایی راحت و آرام با بیش از ۳۰۰ سوییت و اتاق در اختیار شما قرار می‌دهد تا در عین ارزانی بتوانید تعطیلاتی آرامش‌بخش را تجربه کنید. شما می‌توانید با اقامت در این هتل بزرگ، از امکاناتی مثل سونا، استخر و سالن تجاری هم استفاده کنید. این مجتمع مسکونی در نزدیکی  چندین پارک تاریخی قرار داشته و شما می‌توانید با یک پیاد‌روی ده دقیقه‌ای خودتان را به ایستگاه متروی  VDMKh برسانید و بعد از ۲۰ دقیقه قطار سواری خودتان را در میدان قرمز پیدا کنید.

 

۱۰ مکان برای داشتن چشم‌اندازی پانورامیک از زیبایی‌ها و شکوه شهر مسکو

 

 

هتل زولوتوی کُلُس

 

 

آدرس: 15, Yaroslavskaya Ulitsa, Moscow, 129366, Russia

۱۷ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران