معرفی ۵ کتابفروشی برای عاشقان ادبیات جهان در مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
معرفی ۵ کتابفروشی برای عاشقان ادبیات جهان در مسکو

همانطور که به فصل تعطیلات و اوج‌گیری سفرهای نوروزی و سپس سفرهای تابستانی نزدیک می‌شویم دانش‌آموزان و دانشجویان علاقه‌مند زیادی به گشت وگذار بین قفسه‌های کتاب‌ها می‌پردازند تا اوقات فراغت‌شان را با خواندن کتا‌ب‌های غیر درسی و سرگرم‌کننده پر کنند. اگر قصد سفر با تور روسیه به مسکو را در آینده نزدیک دارید شاید بد نباشد سری به کتاب فروشی‌های انگلیسی زبانش بزنید و به مجموعه‌ای از کتاب‌های درسی، دانشگاهی، رمان‌های برجسته روز و مجلات انگلیسی زبانی را پیدا کنید.

 

 

House of the Foreign Book

این کتابفروشی که در Kuznetsky Most واقع شده در ابتدا و در سال ۱۹۰۱ کتابخانه‌ای عمومی بود اما از سال ۱۰۳۶ تا کنون به فروشگاه کتاب تبدیل شده و همچنان به فعالیت خود ادامه داده است. با جودی که این کاتابفروشی حالا بخشی از یک فروشگاه زنجیره‌ای مجلل است اما هنوز در قالب مغازه‌ای کوچک با استایلی قدیمی به فروش کتاب می‌پردازد. این کتابفروشی بالای ۲۰ هزار عنوان کتاب در زبان‌های خارجی را در خود جای داده که بیشتر آن‌ها انگلیسی زبان هستند. به علاوه شما در این فروشگاه می‌توانید مجموعه‌ای از کتب درسی به زبان انگلیسی و کتاب‌های هتری قطع بزرگ و آلبومی، کتاب‌های تاریخی روسی، کتاب‌های آشپزی و بسیاری از کتاب‌های راهنمای گردشگری روسیه و کشورهای دیگر دنیا را هم پیدا کنید. این فروشگاه همچنین دارای برخی از نسخه‌های صوتی کتاب‌ها و فیلم‌ها، و لوازم جانبی مثل کارت پستال، بوک‌مارک، ماگ و مواردی ازین قبیل است.

 

بهترین جاذبه‌های مسکو برای کودکان

 

 

Foreign Book

 

 

آدرس: Ulitsa Kuznetskiy Most, 18/7, Moskva, Russia, 107031

تلفن: +7 495 628-20-21

 

 

Moscow House of Books

این کتابفروشی عظیم که در Novy Arbat قرار گرفته همچون کشتی بزرگ انگلیسی پر از کتاب‌های انگلیسی و لوازمی همچون دی‌وی‌دی، سی‌دی انگلیسی و کتاب‌های دست دوم در طبقه اول است. در طبقه دوم شما می‌توانید راهنماهای روسی منتشر شده برای سفر، غذا، و جنبه‌های دیگر زندگی روسیه را پیدا کنید، راهنماهای سفر خارجی ترجمه ادبیات روسی، داستان‌های کلاسیک و معاصر، کتاب‌های پرفروش‌های روز دنیا، داستان‌های کارآگاهی و جنایی، آلبوم‌های هنری و صنایع دستی، و احتمالا بهترین نقشه‌های موجود در کشور را می‌توانید ببینید. مهم‌تر از همه یک کافی‌ شاپ با مبل راحتی هم برای خوردن قهوه و خواندن کتاب در طبقه دوم وجود دارد.

 

 

House of Books

 

 

آدرس: Ulitsa Kuznetskiy Most, 18/7, Moskva, Russia, 107031

تلفن: +7 495 628-20-21

 

 

Biblio-Globus

این فروشگاه از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین کتابفروشی‌های شهر است که می‌توانید برای خرید کتاب به آن بروید. در این فروشگاه هیچ صندلی‌ای برای نشستن و مرور کتاب‌ها وجود ندارد، و شما مجبورید در بین راهروی باریک بین قفسه‌ها قدم بزنید. با وجود این معایب اما مجموعه‌ای از ۲۰ هزار نسخه کتاب خارجی که طیف وسیعی از موضوعات را شامل می‌شوند، و بخش فروش انواع چای‌های انگلیسی و کالاهای جذاب سوغات و کادویی باعث شده تا این فروشگاه در صدر بهترین کتابفروشی‌های شهر قرار بگیرد.

 

گردشی هنرمندانه در سالن‌های درجه یک تئاتر مسکو

 

 

Biblio-Globus

 

 

آدرس: Myasnitskaya Ulitsa, 6/3, стр.1, Moskva, Russia, 127015

تلفن: +7 495 781-19-12

 

 

Moskva

از این کتابفروشی در شهر دو شعبه وجود دارد که هر دو بزرگ و جامع هستند. اما شعبه‌ای که در Vozdvizhenka واقع شده به خاطر صندلی‌های راحت و خدمات روزانه‌هاش به مراتب بر شعبه دیگر برتری دارد. هر دوی این شعبات انتخاب‌های خوبی از کتاب‌های راهنمای، بخش ترجمه از کلاسیک روسی، و انتخاب‌های عظیمی از داستان و غیر داستانی، سری کتاب‌های هیجان‌انگیز و جنایی را ارائه می‌دهند. شما می توانید کتابی را انتخاب کرده و روی یکی از صندلی‌ها بر آن مروری داشته و سپس خریداری کنید. به علاوه این کتابفروشی کتاب‌های جامع تاریخی و کلاسیک را هم عرضه می‌کند. اگر در حال تحقیقات دانشگاهی و یا پایان‌نامه‌ای هستید بی‌شک این فروشگاه گزینه‌هایی برای پیشنهاد به شما خواهد داشت. قفسه‌های سی‌دی‌ها، مجلات و کارت پستال‌ها نیز در بین ردیف‌های کتاب قرار داده شده‌اند. اگر به دنبال هدیه‌ای ارزشمند هستید قطعا این کتابفروشی شما را نا امید نخواهد کرد.

 

 

Moskva

 

 

آدرس: Tverskaya St, 8, стр. 1, Moskva, Russia, 125009

تلفن: +7 495 629-64-83

 

 

Bookbridge

این کتابفروشی اینترنتی که قبلا "Bookhunter" نامیده می شود دارای فروشگاه کامل و جامعی در زمینه مجموعه گرامر زبان انگلیسی و کتاب‌های درسی بوده و می‌توان در آن کتاب‌های هنری قطع بزرگ جلد آلبومی با قیمت‌های بالا نیز پیدا کرد. شما می‌توانید در این کتابفروشی برجسته انواع کتاب‌های تخصصی و نایاب به زبان انگلیسی را هم پیدا کنید. در کنار کتاب‌های گران‌قیمت شما می‌توانید کتاب‌های معمولی را با قیمتی پایین‌تر از دیگر کتابفروشی‌ها پیدا کنید. این فروشگاه برای تمامی سنین کتاب‌های مختلفی عرضه می‌کند.

 

۱۰ تفریح رایگانی که در سفر به مسکو باید انجام دهید

 

 

Bookbridge

 

 

آدرس: Bol'shaya Tatarskaya Ulitsa, 7, Moskva, Russia, 115184

تلفن: +7 495 786-25-70

۱۵ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران