۷ کافه‌ی فوق‌العاده در مسکو که بهترین دسرهای شکلاتی را برای عاشقان شکلات سرو می‌کند

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۷ کافه‌ی فوق‌العاده در مسکو که بهترین دسرهای شکلاتی را برای عاشقان شکلات سرو می‌کند

مسکو شهر کافه‌ها و نوشیدنی‌های گرم، شهر باشکوه بناها و ساختمان‌ها، شهر سرماها و یخبندان‌ها یکی از جذاب‌ترین شهرهای دنیا برای سفرهای تابستانی است. شهری که به بهترین صورت و با برترین امکانات از مسافرانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان  با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال تفریحات خاص و منحصر به فرد هستید. همراه ما باشید تا به ۷ نقطه‌ی مختلف این شهر برای نوش جان کردن بهترین دسرهای شکلاتی سری بزنیم. دسرهایی که برای معتادان به شکلات آرامش‌بخش هستند و برای عاشقان شکلات خاطره‌انگیز.


۱- Katusha


در قلب مسکو، در جاییکه حدسش را هم نمی‌توانید بزنید کافه‌ای قرار دارد که بهترین دسرهای این شهر را در منوی آن می‌توانید پیدا کنید و سفارش بدهید. کافه‌ای که اگر رژیم دارید به شما پیشنهاد می‎کنیم هرگز به آن نروید. چرا که مجبور می‌شوید رژیم‌تان را بشکنید و باز روز از نو و روزی از نو. کافه‌ای که در آن بهترین و غلیظ‌ترین کیک‌ها و ترایفل‌های شکلاتی سرو می‌شوند و قیمت‌های مناسبی دارند. به شما پیشنهاد می‎‌کنیم اگر به این کافه رفتید حتما کیک سیب شکلات آن را تجربه کنید تا برای همیشه مزه‌ای عالی زیر زبان خود از این شهر ماندگار کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

بهترین کافه‌های هنری شهر مسکو؛ برای آنها که عاشق عکاسی کردن و ثبت لحظات ویژه‌اند

 

 

Katusha

 


نشانی: خیابان بولشایا میتروکا ۱، ساختمان ۲۳

 


۲- Eklernaya kler


اگر عاشق شکلات داغ هستید این کافه یکی از بهترین مکان‌هایی است که در سفر به مسکو می‌توانید به آن تشریف ببرید. کافه‌ای که کیک‌های شکلاتی نیز دارد اما هات چاکلت‌های آن از معروف‌ترین هات چاکلت‌های کشور روسیه به حساب می‌آید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و یکی از بهترین مکان‌های مسکو برای نوش جان کردن صبحانه به حساب می‌آید. در سفر به مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز صبح خود را با شکلات داغ این کافه آغاز کنید.

 

 

Eklernaya kler

 


نشانی: خیابان زملی‌آنوی وال ۱، ساختمان ۳۹

 


۳- Golubka


کیک شکلاتی سنتی روسی یکی از خوشمزه‌ترین کیک‌هایی است که در سفر به روسیه می‌توانید نوش جان کنید. حالا اگر در مسکو تشریف دارید می‌توانید به کافه‌ای بروید که این دسر را در بهترین صورت می‌پزد و عرضه می‌کند. درهای این کافه رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم یک شب برای صرف شام به این رستوران تشریف ببرید و بعد برای هضم بهتر غذاهای خوشمزه‌ای که نوش جان کرده‌اید این دسر را سفارش بدهید و میل کنید.

 

 

Golubka

 


نشانی: یولیتسا، بولشایا پیروگوسکایا

 


۴- Coffee time


یک کافه‌ی فوق‌العاده در شهر مسکو که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز هر زمانی که خواستید می‌توانید به آن مراجعه کنید و خوش بگذرانید. کافه‌ای که بهترین کیک‌های شکلاتی را به مهمانانش عرضه می‌کند. آنقدر که آنها را بی‌تاب می‌کند در روزهای اقامتشان در مسکو باز هم به این کافه سر بزنند و از کیک‌های خوشمزه‌اش استفاده کنند.

 

۷ کافه رستوران درجه یک مسکو مخصوص غذاهای گیاهی و گیاهخواران

 

 

Coffee time

 


نشانی: کومسومولسکی پروسپکت ۲۸

 


۵- Bulka bakery


در سفر با تور مسکو اگر خواستید به یک جایی بروید که بهترین نان‌های فرانسوی در آن پخته می‌شود باید به این مکان تشریف ببرید. جاییکه بهترین کروسان‌های شکلاتی را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه علاوه بر نان‌های داغ شکلاتی، کیک‌های خاص و چشم‍‌نواز را نیز می‌توانید از پشت ویترین ببینید و سفارش بدهید. کیک‌هایی که شکلات رویشان بیشتر مشتری‌ها را وسوسه می‌کند. درهای این نان‌فروشی همه روزه به جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. روزهای آخر هفته اما درهای این نان‌فروشی تنها تا ساعت ۱۲ ظهر به روی مشتریانش باز است.

 

 

Bulka bakery

 


نشانی: خیابان بولشایا گروزینسکایا ۶۹

 


۶- Michel bakery


این مکان نیز یکی دیگر از نان‌فروشی‌های معروف مسکو به حساب می‌آید که می‌شود بهترین نان‌های شکلاتی را همراه با بهترین کیک‌ها در آن پیدا کرد و سفارش داد. ویترین این نان‌فروشی انباشته از کیک‌ها و پنکیک‌های مختلف است که نگاه‌ها را به خود خیره می‌کنند. درهای این نان‌فروشی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

مشهورترین رستوران های مسکو که بهترین غذا را در آنها می‌خورید

 

 

Michel bakery

 


نشانی: اسپیریدونوسکی پرلوک ۱۲

 


۷- Don Giulio pasticceria


در سفر به روسیه و شهر مسکو اگر علاقه‌مندید دسرها و کیک‌های ایتالیایی را نوش جان کنید باید به این نان‌فروشی تشریف ببرید. جاییکه می‌شود بهترین‌ها را با مناسب‌تری قیمت‌ها سفارش داد و نوش جان کرد. درهای این نان‌فروشی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Don Giulio pasticceria

 


نشانی: خیابان پوکروکا، ساختمان ۱

۱۴ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 21 تیر 1400)

نظرات کاربران