۷ اسپای معروف مسکو؛ سفری گرم به سردترین نقطه جهان

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۷ اسپای معروف مسکو؛ سفری گرم به سردترین نقطه جهان

مسکو یکی از زیباترین، سردترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است که در هیچ روز سال خالی از مسافر نمی‌ماند. شهری غنی از ادبیات و جاذبه‌های گردشگری فرهنگی. شهری با بهترین موزه‌ها و مجلل‌ترین کاخ‌ها و بناها. شهری که گرمترین کافه‌های روزانه و شبانه‌ی جهان را در خود دارد. شهری لاکچری که شما را به حیرت وامی‌دارد و سرمای ذاتی‌اش را با حضور مسافرانش به گرما تبدیل می‌کند. در سفرتان با تور روسیه به مسکو اگر به دنبال اسپاهای معروف هستید. همراه ما باشید تا ۷ اسپای معتبر این شهر برای داشتن یک روز متفاوت را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Barvikha Hotel Spa


در فاصله‌ی سی دقیقه‌ای از مرکزشهر مسکو اسپایی واقع شده است که یکی از لاکچری‌ترین و گران‌ترین اسپاهای این شهر به حساب می‌‎آید. اسپایی که با رفتن به آن می‌توانید انواع خدمات مربوط به سلامتی، زیبایی و بهداشت را با بهترین کیفیت‌ها دریافت کنید. اسپایی که در آن می‌توانید ماساژهای مربوط به شرق آسیا و درمان‌های گیاهی و پاک‌سازی چین باستان را در کنار خدمات سلامتی مربوط به اروپای امروز را یکجا دریافت کنید. مرکزی که در بار آن می‌توانید یکی از لذت‌بخش‌ترین روزهای سفر خود به مسکو را تجربه کنید. این اسپا توسط یک معمار معروف ایتالیایی طراحی شده است و فضای داخلی‌اش قادر است یک حال‌ و هوای هیجان‌انگیز و در عین حال آرامش‌بخش برای شما بسازد. در سفرتان به مسکو اگر محدودیت بودجه‌ای ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این اسپا تشریف ببرید و یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید.

 

 ۸ تفریح زمستانه که در روزهای سال نو میلادی در شهر مسکو می‌توانید انجام بدهید

 

 

 Barvikha Hotel

 


۲- Swissotel Krasnye Holmy


یک مرکز عالی در قلب مسکو که در میان گردشگران معروف است. مرکزی شیک و لاکچری که انواع خدمات مربوط به سلامتی روح و جان را برای مشتریانش فراهم می‌بیند و یک روز خوب در عمرشان برای آنها می‌سازد. مرکزی دوستدار سلامتی و طبیعت که در مصالح ساختمانش همسویی با طبیعت را در نظر گرفته است. مرکزی که با رفتن به آن می‌توانید به ورزش‌‌های مربوط به تناسب اندام بپردازید، ماساژهای معروف شرق آسیا را از دستان بهترین ماساژورها دریافت کنید، خدمات مربوط به زیبایی را دریافت کنید و اگر علاقه‌مند باشید به حمام ترکی بروید و خستگی‌های تن‌تان را به در کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. بنابراین برای رفتن به آن با محدودیت زمانی روبه‌رو نخواهید بود و توصیه‌ی ما به شما این است که حداقل یک نیمروز از سفرتان به مسکو را به این مرکز اختصاص بدهید.

 

 

Swissotel Krasnye

 


۳- Sanduni


یک مرکز قدیمی و شناخته شده در شهر مسکو که معنای نامش یعنی سونا. مرکزی که در میان شهروندان این شهر شهرت دارید و از این رو در میان گردشگران نیز به معروفیت رسیده است. مرکزی که با رفتن به آن می‌توانید حمام سنتی روسی را تجربه کنید و انواع خدمات مربوط به زیبایی را با پرداخت هزینه‌های مناسب دریافت کنید. مرکزی که حمام‌های خصوصی و عمومی دارد و قادر است یک روز متفاوت برای گردشگران این شهر بسازد.

 

 ۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

 

 

Sanduni

 


4- Baltsschung Kempinski


یک مرکز عالی واقع شده در هتل Baltsschung که خدماتش نه تنها برای مسافران هتل که برای تمامی مسافران شهر مسکو است. مرکزی لوکس که با رفتن به آن می‌توانید انواع خدمات مربوط به سلامتی و زیبایی را دریافت کنید و جدای از این مورد نیز می‌توانید تفریح کنید. چرا که این مرکز یک استخر و سونای درجه یک دارد و همین باعث شده است مسافران زیادی را به خودش جذب کند. از امتیازهای ویژه‌ی این مرکز برگزاری کلاس‌های یوگا است که باعث می‌شود مسافران منحصر به فرد و آنهایی که جدای از تجربیات توریستی به دنبال تجربه‌های غیرتوریستی در سفر به یک شهر هستند نیز به رفتن به سوی آن ترغیب شوند.

 

 

Baltsschung Kempinski

 


5- Ritz Carlton


این مرکز یکی از معروف‌ترین مراکز مراقبت از زیبایی و سلامتی مسکو به حساب می‌آید. چرا که در معروف‌ترین خیابان این شهر یعنی خیابان ورسکایا واقع شده است. جاییکه انواع خدمات مربوط به سلامتی و زیبایی را از شرق و غرب عالم به مشتریانش ارائه می‌دهد و برای آنها یک خاطره‌ی خوش و متفاوت از حضور در مسکو می‌سازد. مرکزی که بهترین ماساژورهای روسی را به استخدام خود در آورده است و به شما توصیه می‌کنیم اگر به آن تشریف بردید حتما ماساژ سر را امتحان کنید. ماساژی که گردش خون را در سر شما تسریع می‌بخشد و باعث می‌شود حس و حال خوبی پیدا کنید.

 

 

 Ritz Carlton

 


6- Thailab


یک مرکز خوب برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان تمیز و شیک خدمات ماساژ و سلامتی مربوط به شرق آسیا را دریافت کنند. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و در این ۱۲ ساعت گرمترین استقبال‌ها را از آنها می‌کند. با رفتن به این مرکز می‌توانید بهترین ماساژها را از دستان بهترین ماساژورهای شرق آسیا دریافت کنید.

 

 ۱۰ تفریح رایگانی که در سفر به مسکو باید انجام دهید 

 

 

 Thailab

 


۷- Buddha Thai spa


مرکزی عالی و آرامش‌بخش برای آنهایی که می‌خواهند تن خسته‌شان را بسپارند به دست بهترین ماساژورها تا سلامتی روح و تن خود را بازیابند. مرکزی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Buddha Thai spa

۱۷ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران