۶ جاذبه‌ی طبیعی گردشگری که در سفر به مسکو باید ببینید

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۶ جاذبه‌ی طبیعی گردشگری که در سفر به مسکو باید ببینید

مسکو یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است که سالانه از هزاران هزار مسافر پذیرایی می‌کند. شهری بزرگ با برترین جاذبه‌های مصنوعی گردشگری. شهری که پر از جاذبه‌های تاریخی و بناهای باشکوه است. شهری که هم امکانات سفر ارزان را در خود دارد و هم امکانات مربوط به یک سفر لوکس و گران. شهری که برترین امکانات گردشگری را در خود فراهم آورده است و می‌تواند روزهای فراموش ناشدنی برای مسافرانش بسازد. در سفرتان با تور مسکو اگر به دنبال جاذبه‌های طبیعی گردشگری هستید همراه ما باشید تا ۶ جاذبه‌ی طبیعی مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- تپه اسپارو


این تپه بلندترین نقطه‌ی مسکو به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید جای‌جای شهر را از بالا به نظاره بنشینید. تپه‌‌ای که در گذشته نامش تپه‌ی لنین بوده است و یکی از استراتژیک‌ترین نقاط شهر محسوب می‌شده است. تپه‌ای که به بازدید کنندگانش پیچ و خم‌های رود موسکوا، ورزشگاه لوژنیکی، گنبدهای کلیسای کرملین و کلیسای جامع شهر را نشان می‌دهد. تپه‌ای که برای شما اوقات فراموش ناشدنی می‌سازد و سبب می‌شود عکس‌های جذاب از مسکو بیندازید. این تپه جایی به درو از هیاهوهای شهر واقع شده است و معنای نامش گنجشک می‌باشد. تپه‌ای که یکی از مهمترین جاذبه‌های طبیعی شهر به حساب می‌آید و هر روزه تورهای تفریحی زیادی برای بازدید از آن در شهر تدارک دیده می‌شود. از تفریح‌های جالبی که با رفتن به این تپه می‌توانید انجام دهید می‌توان به شرکت در تور دوچرخه‌سواری اشاره کرد. دانشگاه و کلیسای ترینیتی از دیگر جاذبه‌های اطراف این تپه به حساب می‌آیند که بازدید از آنها بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

 

۷ جاذبه‌ی دیدنی در نزدیکی میدان سرخ مسکو

 

 تپه اسپارو

 


۲- تپه پوکلونایا


در ضلع غربی شهر مسکو تپه‌ای واقع شده است که به باور تعداد زیادی از گردشگران این شهر این تپه مهمترین جاذبه‌ی طبیعی شهر به حساب می‌آید. چرا که نقطه‌ی تلاقی آثار تاریخی و طبیعی شهر است. با رفتن به این تپه می‌توانید مجسمه‌ها و اشیای مربوط به جنگ میهنی در ۱۸۱۲ میان روسیه و فرانسه و جنگ کبیر مربوط به جنگ شوروی با نازی‌ها از ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۵ را به نظاره بنشینید. این تپه فضایی گسترده از بناهای تاریخی، ستون‌ها و مجسمه‌های پر زرق و برق هستند که بازدید از آنها یک روز به یادماندنی از سفر به روسیه برایتان به یادگار می‌گذارد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این تپه را حتما در برنامه‌های سفرتان به مسکو بگنجانید.

 

زیباترین مقاصد روسیه برای سفر به این کشور کدام مناطق هستند؟

 

تپه پوکلونایا

 


۳- پارک ملی لوسینی اوستروف


یک پارک جذاب که در آن ۲۰۰ گونه از حیوانات مختلف زیست می‌کنند. پارکی که امکان بازدید از تمامی بخش‌های آن برای عموم مردم فراهم نیامده است. چرا که برخی از بخش‌های آن محافظت نشده است و رفتن به آن نقاط خطرناک می‌باشد. پارکی که همه روزه تورهای زیادی برای بازدید از آن در شهر مسکو برگزار می‌شود. پارکی که یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهر محسوب می‌شود و در آن می‌شود تفریحات مختلفی را تجربه کرد.

 

پارک‌های زیبای مسکو؛ به‌دور از هیاهوی شهر ریلکس کنید و از طبیعت لذت ببرید

 

پارک ملی لوسینی اوستروف

 


۴- پارک گورکی


گورکی یکی از پارک‌های مشهور مسکو می‌باشد که نام خودش را از یکی از نویسندگان مشهور دوران اتحاد جماهیر شوروی وام گرفته است. پارکی که در سال ۱۹۲۸ میلادی تاسیس شده است و تا به امروز یکی از مکان‌های مناسب شهر برای انواع تفریحات و ورزش‌ها به حساب می‌آید. پارکی که اسکی روی یخ، هاکی، تماشای فیلم زیر سقف آسمان، دوچرخه سواری و ... را در آن می‌توانید تجربه کنید. در سفرتان به مسکو برای فرار از هیاهوها و شلوغی‌های مربوط به بازدیدهای فشرده به شما توصیه می‌کنیم یک عصر خود را به بازدید از پارک گورکی مسکو که یکی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی شهر به حساب می‌آید اختصاص بدهید.

 

 

پارک گورکی

 


۵- باغ نسکوچنی


این باغ یکی از قدیمی‌ترین فضاهای سبز شهر مسکو به حساب می‌آید که در قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. باغی که رفتن به آن آشنا شدن با فرهنگ بومی مردمان روسیه را برایتان به ارمغان می‌آورد. باغی که پل‌های قوسی قدیمی به همراه گونه‌های نادری از پرندگان جزو جاذبه‌های دیدنی منحصر به فرد آن به حساب می‌آیند. باغی که پر از گلخانه است و میوه‌های عجیب غریبی که در این گلخانه‌ها پرورش می‌یابند. بازدید از این باغ می‌تواند روی متفاوتی از مسکو را به شما نشان دهد. رویی که برای همیشه در خاطرتان می‌ماند.

 

۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

 

باغ نسکوچنی

 


۶- پارک سوکولنیکی


این پارک یکی از مهمترین پارک‌های حیات وحش مسکو برای حفاظت از پوشش‌های گیاهی مختلف و حیوانات به حساب می‌آید. پارکی که رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در آن وجود دارد و یکی از نقاط مشهور مسکو برای بازدید به حساب می‌آید. پارکی که نام و شهرت خود را از تزار الکسیس یکم روسیه گرفته است.

 

۱۰ مکان برای داشتن چشم‌اندازی پانورامیک از زیبایی‌ها و شکوه شهر مسکو

 

پارک سوکولنیکی

۲۴ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران