۷ جاذبه طبیعی شگفت‌انگیز در فرانسه

جاذبه‌های گردشگری فرانسه
۷ جاذبه طبیعی شگفت‌انگیز در فرانسه

فرانسه یکی از متمدن‌ترین کشورهای اروپاست که به شهرهای زیبا و پایتخت شگفت‌انگیزش شناخته می‌شود. کشوری که زبانش یکی از مهمترین زبان‌های شاعرانه و عاشقانه‌ی دنیا به شمار می‌آید. در سفرتان با تور اروپا به این کشور اگر دوست دارید جدای از جاذبه‌های شهری مدرن و هیجان‌انگیز، طبیعت ناب و شگفت‌انگیز این کشور را نیز ملاقات کنید همراه ما باشید تا ۷ طبیعت مشهور این کشور را خدمتتان معرفی کنیم.


Gorges du Verdon

این دره یکی از زیباترین دره‌های اروپاست که هرساله گردشگران زیادی را به خودش می‌کشاند. دره‌ای به عمق ۷۰۰ متر و طول ۲۵ کیلومتر. دره‌ای که صخره‌هایش جان می‌دهند برای صخره نوردی و حرفه‌ای‌ها در آن صخره نوردی می‌کنند. دره‌ای که آبی فیروزه‌ای در خود دارد و باعث شده است برای ماهیگیری یک نقطه‌ی فوق‌العاده در فرانسه باشد. یکی از بهترین تفریحاتی که در این دره می‌توانید انجام بدهید رفتینگ است که به شما توصیه می‌کنیم در بازدیدتان از این دره حتما این تفریح را نیز امتحان کنید.

 

۷ شهر خاطره‌انگیز و زیبای فرانسه


Mont Blanc

کوه مونت بلان یکی از بلندترین قله‌های رشته کوه آلپ را دارد که در مرز میان ایتالیا و فرانسه واقع شده است. کوهی که سالانه سوانح زیادی را به خودش می‌بیند و ارتفاعش در فصل زمستان متغیر است. چرا که میزان زیادی برف بر آن می‌بارد. ارتفاع حقیقی این کوه ۴۸۱۰ متر است که سالانه صعود کنندگان زیادی دارد. مطابق با تحقیقات تاریخی اولین صعود رسمی به قله‌ی این کوه در سال ۱۷۸۶ میلادی بوده است. اگر کوهنورد هستید و می‌خواهید یکی از مشهورترین قله‌های اروپا را ببینید به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به فرانسه به این قله قدم بگذارید و اگر با تجهیزات کامل بودید و همچنین آب و هوا مناسب بود یک صعود خوب به این کوه داشته باشید. صعودی که می‌تواند نه به قله که به دامنه‌های آن بسنده کرد. این کوه قدم‌های استوار زیادی را به خودش دیده است که گام‌های شما نیز می‌تواند یکی دیگر از این قدم‌ها باشد.

 


Cote de Granit Rose

این ساحل در شمال برتانی واقع شده است و یکی از زیباترین سواحل جهان به شمار می‌آید. ساحلی سنگی که ظاهری ویژه دارد. چینش سنگ‌ها در این ساحل که حاصل بازی آب و باد است یکی از زیباترین چیدمان‌های طبیعی به شمار می‌آید. در سفر به فرانسه اگر می‌خواهید زیباترین غروب‌های خورشید را ملاحظه کنید به شما توصیه می‌کنیم به این ساحل تشریف ببرید و زمانی در آن سپری کنید. زمانی که برای همیشه در خاطره‌ی تصویری شما ثبت می‌شود.

 

۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا


Etretat Cliffs

این صخره‌ها یکی از زیباترین صخره‌های جهان هستند که جنسی از گچ سفید دارند و روی‌شان را چمن‌های سبز فراگرفته است. صخره‌هایی که در اقیانوس اطلس واقع شده‌اند. صخره‌هایی که در نرماندی قرار دارند. صخره‌هایی که نقاشان و هنرمندان بزرگ اروپا را به خودشان کشانده‌اند. اگر فصل تابستان به نرماندی و دیدن این صخره‌ها بروید می‌توانید روی یک شنای عالی نیز حساب کنید.

 


Ajguille du dru

این قله در مرز میان ایتالیا و فرانسه واقع شده است و یکی از زیباترین کوه‌های اروپاست که عکس‌هایش را زیاد دیده‌اید. کوهی دندانه‌دندانه که بلندترین نقطه‌ی آن ۳۷۷۵ متر ارتفاع دارد و از سنگ گرانیت تشکیل شده است. Ajguille به معنای سوزن است و به قله‌ی این کوه گفته می‌شود که به شکل سوزن است. در سفرتان به فرانسه اگر می‌خواهید به نقاط کوهستانی بروید و عکس‌های زیبا از خودتان در دل طبیعت بیندازید به شما توصیه می‌کنیم به این قله تشریف ببرید.

 

انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا


Scandola

جزیره کرس فرانسه در خود صخره‌هایی دارد که کشف آنها از طریق آب و به وسیله‌ی قایق میسر است. صخره‌هایی سرخ رنگ که غارهای مختلفی را در خود تشکیل داده‌اند. صخره‌هایی که یکی از نقاط بکر در جهان به شمار می‌آیند و برای دیدن آنها باید سر ماجراجویی داشته باشید. اگر از کشف کردن لذت می‌برید و به دنبال ناشناخته‌ها هستید به شما توصیه می‌کنیم از این جاذبه‌ی طبیعی در فرانسه دیدن کنید.

 


Pont d’Arc

این جاذبه یک پل طبیعی زیباست که جریان آب آن را شکافته و به شکل یک تونل در آورده است. تونلی به عمق ناچیز. اگر اهل قایق‌سواری هستید به شما توصیه می‌کنیم به این پل طاق مانند بروید و در رودخانه‌ی آن قایق سواری کنید. البته اگر به دنبال دیدن نقاشی‌های باستانی و قدیمی نیز هستید باید بدانید در این منطقه از فرانسه غاری قرار دارد که نقاشی‌های مربوط به دوران پارینه سنگی بر دیوارهای آن حک شده‌اند. نقاشی‌هایی که در حدود ۳۰ هزار سال پیش کشیده شده‌اند.

 

معرفی ۳ کلیسای مشهور و باشکوه اروپا

۱۹ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران