۷ شهر خاطره‌انگیز و زیبای فرانسه

جاذبه‌های گردشگری فرانسه
۷ شهر خاطره‌انگیز و زیبای فرانسه

فرانسه یکی از توریستی‌ترین و زیباترین کشورهای جهان است که به دلایل زیاد باید به آن سفر و از شهرهای مختلفش دیدن کنید. کشوری که فعالیت‌های تفریحی زیادی در جای‌جای آن می‌توانید انجام دهید. فعالیت‌هایی از جمله بازدید از زیباترین و مهمترین سازه‌های معماری تا موزه‌ها و پارک‌ها و دانشگاه‌ها. اگر می‌خواهید مهمترین شهرهای گردشگری این کشور را بشناسید با ما در تور اروپا همراه باشید تا ۷ شهر گردشگری این کشور را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- پاریس

پاریس شهر بیکران یکی از مشهورترین شهرهای جهان است که در حدود دو نیم میلیون نفر جمعیت دارد. شهری که مطابق با آمار سالانه ۱۶ میلیون نفر از آن دیدن می‌کنند. شهری که برج زیبای ایفل را در خود جای داده است و یکی از مهمترین نقاط جهان برای برپایی فستیوال‌های مد به شمار می‌آید. شهری که کلیسای نوتردام و خیابان شانزالیزه در آن واقع شده است. در بازدیدتان از این شهر می‌توانید از موزه‌ی لوور، یکی از مهمترین موزه‌های جهان دیدن کنید. پاریس شهر کافه‌ها و شب‌های بیدار است. بنابراین در سفرتان به فرانسه اگر دوست دارید در شهری باشید که شب‌های پرشوری دارد به این شهر بروید و در آن اقامت کنید.

 

عاشقانه‌ترین فعالیت‌ها در سفر پاریس

پاریس


۲- نیس

نیس یک شهر ساحلی فوق‌العاده است که در روزهای گرم و آفتابی سال گردشگران زیادی را به خودش می‌کشاند. شهری که در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و سواحل زیبایی از جمله ریوریرای را در خود دارد. شهری که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای مدیترانه مقابل دیدگان گردشگرانش قرار می‌دهد. شهری که مدت‌ها تفرجگاه ثروتمندان انگلیسی بوده است. شهری که پنجمین نقطه‌ی پرجمعیت فرانسه به شمار می‌آید و در روزهای مختلف سال گردشگران زیادی را به خودش می‌پذیرد تا از آنها میزبانی کند. در سفرتان به فرانسه اگر به دنبال انواع تفریحات آبی هستید و می‌خواهید زیباترین مناظر از آبی نقره فام و ساحلی تمیز را ببینید به نیس بروید.

 

 نیس


۳- بوردو

بوردو ششمین شهر بزرگ فرانسه است که به تاکستان‌ها و انگورهایش می‌نازد. شهری که با سفر به آن بهترین نوشیدنی‌ها را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. شهری که بناهای تاریخی بسیاری در خود دارد و همین سبب شده است مسافران زیادی را بی‌تاب حضور در خود کند. شهری که فستیوال‌های انگور چینی زیادی در آن برگزار می‌شوند. یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی آن رودخانه‌ی گارون است که در دور و اطرافش بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده است. در سفرتان به فرانسه اگر به دنبال فستیوال‌های کشاورزی هستید به شما توصیه می‌کنیم به بوردو بروید و از آن دیدن کنید.

 

انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا

بوردو 


۴- لیون

لیون یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهرهای فرانسه است که در مرز میان این کشور و سوئیس واقع شده است. شهری که سومین نقطه‌ی پرجمعیت فرانسه به شمار می‌آید. شهری که به عنوان پایتخت غذا در فرانسه شناخته می‌شود و در خیابان‌های آن می‌توانید بهترین رستوران‌ها و کافه‌های فرانسه را بیابید. شهری که در نزدیکی کوه‌های آلپ قرار گرفته است و در روزهای برفی و زمستانی یکی از بهترین نقاط فرانسه به شمار می‌آید. شهری که جاذبه‌های گردشگری تاریخی پرشماری در خود دارد و نمایانگر عظمت و شکوه فرانسه در گذشته است.

 

 لیون


۵- استراسبورگ

استراسبورگ برای ایرانی‌ها نامی آشناست. چرا که در دانشگاه‌ آن ایرانیان زیادی تحصیل کرده‌اند. شهری در نزدیکی آلمان که مردمانش فرانسوی را با لهجه‌ی آلمانی صحبت می‌کنند. شهری که بعد از پاریس یکی از بهترین نقاط فرانسه برای جشن‌های کریسمس و سال نو میلادی به شمار می‌آید. شهری که بازار آن یکی از قدیمی‌ترین بازارهای فرانسه است. بنابراین در شب‌های سال نو میلادی اگر پاریس گران بود و نتوانستید در آن اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم به استراسبورگ بروید و در آن ساکن شوید.

 

معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی

 استراسبورگ


۶- مارسی

مارسی یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی فرانسه به شمار می‌آید که جاذبه‌های تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. شهری که تاریخ شکل‌گیری آن به ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد. شهری که یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین بندرهای فرانسه در آن وجود دارد و مطابق با آمار سالانه ۴ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند. در سفرتان به فرانسه اگر به دنبال یک شهر بندری با جاذبه‌های گردشگری تاریخی هستید به مارسی بروید و اقامت کنید.

 

 مارسی


۷- مون پلیه

مون پلیه یکی از شهرهای جوان فرانسه است که بیشتر جمعیت آن را افراد زیر سی سال تشکیل می‌دهند. چرا که بیشتر جمعیت این شهر متشکل از دانشجویان است. شهری که دانشگاه‌های جذاب بسیاری در خود دارد و امروز جدای از یک شهر بندری جذاب، یک شهر با کافه‌ها و فضاهای عمومی جوان پسندانه نیز به شمار می‌آید.

 

مون پلیه

۱۱ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران