لوکس‌ترین هتل‌های پاریس در سال ۲۰۲۲

جاذبه‌های گردشگری فرانسه
لوکس‌ترین هتل‌های پاریس در سال ۲۰۲۲

میدان‌های یادبود، کلیساهای چند صد ساله، بلوارهای معروف، پل‌های رمانتیک، کاخ‌های باشکوه و خیابان‌های سنگفرش، پاریس را به یکی از زیباترین شهرهای جهان بدل کرده‌اند. این شهر نه تنها الهام بخش نقاشان، مجسمه سازان، نویسندگان، شاعران و آهنگسازان بوده است، بلکه عملا پایتخت‌های بزرگ جهان را نیز تحت تاثیر قرار داده و نشانی از معماری و طراحی فرانسوی را می‌توان در آنها یافت. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای سفر به پاریس، شهر عشاق را مطالعه کنید.

در عین حال این شهر، سرشار از امکانات رفاهی از جمله اقامتگاه‌های جذاب با هر سطحی از بودجه است. اما اگر می‌خواهید بهره برداری حداکثری از اقامت در این شهر داشته باشید، توصیه می‌کنیم در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پاریس اقامت کنید و از چشم اندازهای باشکوه، امکانات مجلل و فضایی آرامش بخش برخوردار شوید. 

 

Hôtel National Des Arts et Métiers

این هتل زیبای ۴ ستاره که از طراحی دکوراسیون جذابی برخوردار است، در ۶۰۰ متری مرکز هنر و فرهنگ پمپیدو، ۸۰۰ متری میدان جمهوری، ۱و۸ کیلومتری باغ تویلری و ۱۵ کیلومتری فرودگاه اورلی واقع شده است. بعلاوه فاصله بسیار نزدیکی با موزه لوور، کلیسای جامع نوتردام و اپرا گارنیه دارد.

گفتنی است مهمانان این ملک به رستوران، بار و وای فای رایگان در سراسر هتل دسترسی دارند. بعلاوه ۶۶ اتاق لوکس را در اینجا خواهید یافت که همگی دارای تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، میز کار و سایر امکانات رفاهی هستند.

صبحانه بوفه نیز هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. از طرفی میهمانان می‌توانند در رستوران ایتالیایی Il Ristorante National ناهار بخورند و از فضای داخلی زیبا یا میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز بهره مند شوند. در ضمن کافه بار l'Herbarium در پشت بام هتل، مشرف به افق پاریس بوده و نوشیدنی‌های گوارایی را ارائه می‌دهد.

همچنین از مهمانان دعوت می‌شود از اتاق تناسب اندام که کلاس‌های تناسب اندام گروهی تشکیل می‌دهد استفاده کنند یا از یک درمان زیبایی و خدمات ماساژ برخوردار شوند.

 

معرفی سه موزه مشهور پاریس

آدرس: 243rue saint Martin, 3rd arr., 75003 Paris, France

 

Hotel Les Bains Paris

این فضای دنج و شیک تنها ۵ دقیقه پیاده روی از قلب منطقه مارایس، ۱ کیلومتر از موزه لوور و ۴۰۰ متر از مرکز فرهنگ و هنر پمپیدو فاصله دارد. بعلاوه ایستگاه متروی اتین مارسل که دسترسی مستقیم به کلیسای جامع نوتردام و ایستگاه قطار گار دی نور دارد، در مسافت ۲۳۰ متری هتل واقع شده است.

این ملک یک استخر سرپوشیده، تراس، خدمات نگهبانی، وای فای رایگان، انبار چمدان و رزرواسیون ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. گفتنی است هر روز در هتل، صبحانه در دسترس است. میهمانان همچنین می‌توانند از شکم گردی در رستوران ملک که غذاهای آلاکارت سرو می‌کند، لذت ببرند.

بعلاوه تمام ۳۹ اتاق این اقامتگاه ۵ ستاره، دارای تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی همراه با سشوار، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی هستند. در ضمن برخی اتاق‌ها دارای فضای نشیمن و بالکن همراه با چشم اندازی جالب توجه از مناظر اطراف می‌باشند.

آدرس: 7Rue Du Bourg L'abbé, 3rd arr., 75003 Paris, France

 

La Réserve

این هتل بوتیک بسیار زیبا و جذاب، در آوریل ۲۰۱۹، در ۱.۱ کیلومتری موزه اورانژری و ۱۸ کیلومتری فرودگاه اورلی افتتاح شد. این اقامتگاه مفرح با رنگ‌هایی شاد همراه با رستوران، بار، اسپا و مرکز سلامتی و چشم‌اندازی به زیبایی‌های شهر به استقبال مسافران تور اروپا می‌آید. بعلاوه مهمانان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، وای فای رایگان در سراسر ملک، استخر سرپوشیده، خدمات دربانی و تراس دسترسی دارند.

در این ملک ۵ ستاره، ۴۰ اتاق درنظر گرفته شده‌اند که همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میزکار و حمام اختصاصی با وان و دوش هستند. در ضمن هر روز، صبحانه قاره‌ای یا آلاکارت در اینجا سرو می‌شود. در نهایت از جاذبه‌های محبوب در نزدیکی هتل می‌توان به باغ تویلری، طاق نصرت و موزه اورسی اشاره کرد.

 

رویای گذران تعطیلات کریسمس در پاریس

آدرس: 42Avenue Gabriel, 8th arr., 75008 Paris, France

 

Cour des Vosges

این ملک منحصر بفرد و دوست داشتنی که ۱۲ اتاق دنج و راحت را در خود جای داده، در سپتامبر ۲۰۱۹ افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره، مشرف به قدیمی‌ترین میدان پاریس یعنی Place des Vosges بوده و اقامتی مجلل را در منطقه مارایس، در ۴۵۰ متری میدان باستیل ارائه می‌دهد. این اقامتگاه با امکاناتی ایده آل نظیر جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام و مربی شخصی، صبحانه آلاکارت، رستوران، روم سرویس و رزرواسیون ۲۴ ساعته به استقبال مهمانان می‌آید.

از طرفی هر اتاق در اینجا دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام اختصاصی با حوله، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی با برند گرلن است. در ضمن برخی از اتاق‌ها، یک آشپزخانه کوچک نیز دارند.

گفتنی است مرکز فرهنگ و هنر پمپیدو ۱.۷ کیلومتر و کلیسای سن شاپل، ۱.۸ کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه اورلی است که در ۱۶ کیلومتری این اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: 19Place des Vosges, 4th arr., 75004 Paris, France

 

Charles V

این هتل بوتیک زیبا که از موقعیت مکانی عالی برخوردار است، در ۷۵۰ متری اپرا باستیل، ۹۰۰ متری کلیسای نوتردام و ۱ کیلومتری مرکز فرهنگ و هنر پمپیدو واقع شده است. در عین حال، موزه لوور ۲ کیلومتر و فرودگاه اورلی ۱۷ کیلومتر با ملک فاصله دارند.

در این اقامتگاه ۴ ستاره، ۱۹ اتاق همراه با کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، دستگاه قهوه ساز و میز از مهمانان پذیرایی می‌کنند. و برخی از اتاق‌ها نیز، از پاسیو برخوردارند.  

در اینجا یک مرکز اسپا و حمام بخار، برای ریلکس کردن و تکاندن خستگی‌های سفر از روح و جسم را خواهید یافت. بعلاوه سالن ورزشی مجهز، برای علاقمندان به فعالیت‌های بدنی در دسترس است. از طرفی پرسنل پذیرش، تمام وقت آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند. صبحانه بوفه نیز، هر روز صبح سرو می‌شود.

 

عاشقانه‌ترین فعالیت‌ها در سفر پاریس

آدرس: 20Rue Saint-Paul, 4th arr., 75004 Paris, France

 

Four Seasons

این ملک تاریخی زیبا درست چند قدم از شانزه لیزه فاصله دارد و در خیابان ژرژ پنجم، در ۱.۶ کیلومتری برج ایفل و ۳۵ کیلومتر از موزه اورسی واقع شده است.  همچنین ۳.۵ کیلومتر تا فروشگاه‌ها و کافه‌های شیک سن ژرمن د پره فاصله دارد.

این ملک، در بدو امر با تراس‌های خصوصی که چشم اندازی بی بدیل از مناظر شهر پاریس را ارائه می‌دهند، به استقبال مهمانانش می‌آید. در ادامه آنها را با خدمات دربانی، پیشخدمت، پارکینگ اختصاصی، سالن ضیافت، درمان های اسپا، ۲۴۴ اتاق‌ و سوئیت‌ مجلل غافلگیر می‌کند. گفتنی است مرکز اسپا از مساحتی بالغ بر ۷۲۰ متر مربع برخوردار است و یک استخر شنا به وسعت ۱۷ متر، یک اتاق تناسب اندام پیشرفته ۹۰ متر مربعی و یک آرایشگاه شیک را در خود جای داده است.

همچنین تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل ۵ ستاره، دارای تراس خصوصی مشرف به شهر پاریس بوده و مجهز به تلویزیون تعاملی، پخش‌کننده CD/DVD، کتابخانه، وای فای رایگان، دستگاه قهوه ساز با قهوه رایگان، گاوصندوق شخصی، مینی بار، تستر و حمام اختصاصی هستند.

 بعلاوه امکانات خورد و خوراک به بهترین نحو فراهم بوده و این ملک، ۳ رستوران را در خود جای داده است. غذاهای کلاسیک فرانسوی و منوهای سبک‌تر، در رستوران Le Cinq سرو می‌شوند. رستوران La Galerie، یک مکان شیک و مورد علاقه پاریسی‌ها برای صرف نوشیدنی یا لقمه سبک به شمار می‌آید. و در عین حال Le George، غذاهای مدیترانه‌ای ارائه می‌دهد که برای اشتراک گذاری طراحی شده‌اند. در نهایت رستوران Orangerie غذاهای سنتی فرانسوی با تزئیناتی معاصر را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. در کنار اینها کافه بار Le Bar، نوشیدنی‌های باکیفیت و غذای سبک را پیشنهاد می‌کند و پنجره‌های بزرگش، به خیابان معروف جرج پنجم باز می‌شوند.

 

بازدید از کاخ ورسای در پاریس

آدرس: 31Avenue George V, 8th arr., 75008 Paris, France

 

My Home In Paris

این فضای آرامش بخش و رومانتیک، تنها ۸ دقیقه پیاده روی از میدان جمهوری، ۱۰ دقیقه پیاده روی از مرکز فرهنگ و هنر پمپیدو و ۱.۴ کیلومتر از اپرای باستیل فاصله دارد. در ضمن نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اورلی است که در فاصله ۱۵ کیلومتری از این هتل ۴ ستاره واقع شده است.

در اینجا، وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه می‌شود. بعلاوه ۲۸ اتاق را خواهید یافت که همگی دارای کلیه امکانات راحتی از جمله تلویزیون صفحه ‌تخت، مینی بار، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار هستند. در ضمن و برخی واحدها، از یک فضای نشیمن نیز برخوردارند که راحتی و آسایش مضاعفی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در کنار اینها مهمانان می‌توانند از خوردن و آشامیدن در کافه بار این هتل، نهایت لذت را ببرند.

آدرس: 5Rue De Malte, 11th arr., 75011 Paris, France

 

Shangri-La

این هتل لوکس که چشم اندازهایی جالب توجه از مناظر بی بدیل اطراف را به مخاطبانش هدیه می‌دهد، در آن سوی رود سن و رو به روی برج ایفل واقع شده است. جالب است بدانید اینجا، اقامتگاه سابق شاهزاده رولان بناپارت بوده و نام آن در فهرست بناهای تاریخی فرانسه به ثبت رسیده است.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این ملک در ۵۰۰ متری میدان تروکادرو، ۱۰۰ متری ایستگاه مترو Iena و ۱.۱ کیلومتری خیابان‌های معروف Montaigne و Champs-Elysées واقع شده است . بعلاوه استادیوم پارک د پرنس، در ۵ کیلومتری و فرودگاه اورلی در ۱۹ کیلومتری آن قرار دارند.

در اینجا ۱۰۰ اتاق و سوئیت وجود دارند که برخی از آنها چشم اندازهای خیره کننده و بی نظیری از برج ایفل را به مهمانان ارائه می‌دهند. این اتاقها با رنگ‌های آبی، سفید و اکر تزئین شده‌اند که با زیبایی‌شناسی امپراتوری اروپایی و آسیایی مطابقت دارد. در ضمن همه اتاق‌ها دارای یک اتاق نشیمن مجزا با میزکار، حمام مرمری با کف گرم، حمام جداگانه با دوش بارانی و لوازم آرایشی برند گرلن هستند. این اتاق‌ها، مبلمان سفارشی با تزئینات کریستالی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های فیلم داخلی، پایه آی پاد، گاوصندوق اختصاصی و لپ تاپ را نیز در خود جای داده‌اند.

 

سفر به زیباترین نقاط قبرس

و اما برای خورد و خوراک، ۲ رستوران در خدمت مهمانان هستند که هم غذاهای فرانسوی و هم غذاهای آسیایی سرو می‌کنند. میهمانان می‌توانند صبحانه، ناهار و شام را در این فضاهای غذاخوری با سقف شیشه‌ای میل کنند. کافه بارLe Bar Botaniste نیز منوی بزرگی از انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را ارائه می‌دهد.

در کنار اینها، ۴ اتاق پذیرایی تاریخی برای برگزاری رویدادهای خاص و مراسم عروسی در اینجا در نظر گرفته شده‌اند. این هتل، همچنین خدمات رفاهی و تفریحی را ارائه می‌دهد از جمله: استخر سرپوشیده، اتاق تناسب اندام با نور طبیعی روز، حمام و اسپای آرامش‌بخش و همچنین اتاق بیلیارد تاریخی با شومینه. در نهایت باید گفت شاتل فرودگاهی، در این هتل باشکوه برای مهمانان فراهم است.

آدرس: 10Avenue D'Iéna, 16th arr., 75016 Paris, France

 

Le Pavillon de la Reine & Spa

این هتل بوتیک، با فضای آرامش بخش خود در حوالی میدان معروف میدان ووژ در مارایس واقع شده است. بعلاوه دسترسی مستقیم به اپرای گارنیه داشته و تنها چند متر تا خانه ویکتور هوگو و میدان باستیل و ۱۵ دقیقه رانندگی تا موزه لوور فاصله دارد.

مهمانان این ملک، به مرکز اسپا و تناسب اندام همراه با جکوزی و حمام دسترسی دارند. همچنین پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، مرکز تجاری، رزرواسیون ۲۴ ساعته، یک سالن و بار خصوصی و خدمات دربان ارائه می‌شوند.

تعداد ۵۴ اتاق در این ملک ۵ ستاره وجود دارند که هر کدام به صورت جداگانه تزئین شده‌اند و مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و مینی بار هستند. در کنار اینها، میهمانان می‌توانند بین صبحانه بوفه‌ که در لابی سرو می‌شود و صبحانه قاره‌ای در اتاق خود، هر کدام را خواستند انتخاب کنند.

 

آخر هفته‌ای جذاب از نیکوزیا، قبرس

آدرس: 28place des Vosges, 3rd arr., 75003 Paris, France

 

The Peninsula

و در آخر سری می زنیم به این هتل لوکس که تنها ۴۰۰ متر از  طاق نصرت، ۱.۱ کیلومتر از خیابان شانزه لیزه، ۱.۴ کیلومتر از برج ایفل و ۲۴ کیلومتر از  فرودگاه شارل دوگل پاریس فاصله دارد. این ملک ۵ ستاره با یک مرکز اسپا، یک استخر سرپوشیده ۲۲ متری، یک روف رستوران با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از پاریس، کافه بار و وای‌فای رایگان از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 بعلاوه ۲۰۰ اتاق و سوئیت را در خود جای داده که از حمام‌های مرمرین جادار همراه با دوش‌های بارانی جداگانه و وان‌های عمیق و لوازم حمام لوکس برند اسکار د لا رنتا برخوردارند. بعلاوه این اتاق ها با آثار هنری و مبلمان شیک و مجلل تزئین شده‌اند. و هر کدام، دارای یک رختکن جداگانه بزرگ با فضای چمدان و کمد لباس وسیع هستند.

و اما برای شکم گردی، جای نگرانی نیست. اینجا تراس Kléber را دربر گرفته که یکی از بزرگ‌ترین تراس‌های غذاخوری در فضای باز در پاریس به شمار می‌آید. L'Oiseau Blanc نیز یک بار رستوران است که همراه تراسی بزرگ روی پشت بام هتل واقع شده و غذاهای فرانسوی معاصر را سرو می‌کند. رستوران چینی هتل نیز با دکوراسیون چینی و الهام گرفته از فضای اپرای غربی، غذاهای کانتونی ارائه می‌دهد.

آدرس: 19avenue Kleber, 16th arr., 75116 Paris, France

۲۵ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران