دسرهایی فوق‌العاده در Birds Nest Secret پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
دسرهایی فوق‌العاده در Birds Nest Secret پنانگ

دیگر همه می‌دانیم که پنانگ یکی از مقاصد غذایی در تمام جنوب شرق آسیا به حساب می‌آید. جایی که از غذاهای خیابانی تا رستوران‌های لوکسش، همه از بهترین‌ها هستند و حتما چندین وعده‌ی عالی را در این شهر تجربه خواهید کرد. اما ما امروز جایی را به شما معرفی می‌کنیم که محیطی لوکس، دسرهایی عالی با طراحی فوق‌العاده و طعمی دلنشین دارد و جالب این که به هیچ وجه قیمت آن شبیه به کافی‌شاپ‌های لاکچری پنانگ نیست. با ما همراه شوید تا برای سفر با تور مالزی Birds Nest Secret پنانگ را به شما معرفی نماییم.

 

Birds Nest Secret: آرامش‌بخش، زیبا و مدرن

 Birds Nest Secret در مرکز خرید Gurney Paragon واقع شده است که لوکس‌ترین مرکز خرید پنانگ نیز محسوب می‌شود. یک مکان جذاب که مسلما عاشقش خواهید شد، اما بهتر است کمی در مورد گذشته این مکان بدانید. Bird’s Nest یک کافی شاپ محبوب و معروف در پنانگ است و جایی لوکس و گران در شهر برای خوردن دسر و نوشیدنی محسوب می‌شود. اما وقتی Birds Nest Secret که در واقع زیرمجموعه‌ای برای آن مکان است، در این مرکز خرید ساخته شد، دست اندرکاران سعی کرده‌اند تا بسیاری از موارد منوی خود را با قیمتی معقول‌تر به مشتریانشان عرضه کنند.

چیزی که در Birds Nest Secret به روی میز می‌رود، ترکیب‌های فوق‌العاده است که با یک طراحی زیبا پخته می‌شوند. دسرهایی که طعم و ظاهر غرب و شرق را یکجا دارند و همین باعث می‌شود که شما واقعا از بودن در این کافی شاپ لذت ببرید. مضاف بر تمام این‌ها، ظاهر با کلاس این مکان، در نهایت جایی آرامش بخش است که شما را کاملا از شلوغی مرکز خرید دور می‌کند. اما همه چیز در نهایت به منو بر می‌گردد، پس بیایید با هم مروری بر روی منوی Birds Nest Secret کنیم:

 

بهترین رستوران‌های گیاهی جورج تاون پنانگ

 

بیش از یک نوع تارت معروف Birds Nest

 در Birds Nest Secret شما می‌توانید از میان ۴ نوع تارت تخم‌مرغی که امضای این کافی‌شاپ زنجیره‌ای به شمار می‌آید انتخاب کنید. این تارت‌ها تنها ۶.۵ رینگیت قیمت دارند و با نام‌های زیر شناخته می‌شوند و شما می‌توانید ظاهر آن‌ها را در عکس مشاهده کنید:

  • تارت تخم مرغی اسمانتوس
  • تارت تخم مرغی اصلی بردز نست
  • تارت تخم مرغی رُز
  • تارت تخم مرغی گوجی بری

این تارت‌ها ترد و با بافت تخم مرغی بسیار خوشمزه هستند و خوردنشان در این مکان از واجبات است.

 

Strawberry Giant Puff

 اگر از شیرینی‌های ترد خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این مورد را نیز امتحان کنید که یک جور شیرینی پفکی ترد با طعم توت فرهنگی است و قیمت آن در منو، ۲۱ رینگیت در نظر گرفته شده است.

 

 

دسرهای ترکیبی شرق و غرب

این کیک‌های کوچک خوشمزه را در شعبه اصلی نمی‌توانید پیدا کنید و به همین دلیل است که آن‌ها را باید امضای این محل به شمار آورد. کیک‌هایی در مدل‌های مختلف که بعضا به صورت چیزکیک نیز آماده شده‌اند و طعم و طراحی و رنگ و بویی کاملا ترکیبی دارند. این دسرها بین ۱۶ تا ۲۲ رینگیت قیمت دارند.

 

معرفی زیباترین نقاط پنانگ در سفر با تور مالزی

 

French Éclair

الکرهای خوشمزه از جمله شیرینی‌های پرطرفدار در دنیا به حساب می‌آیند که شما در این محل، می‌توانید آن‌ها را به سه طعم مختلف توت فرنگی، رویال و تافی سفارش دهید. این‌ها برای میان‌وعده‌ها همراه نوشیدنی گرم عالی هستند و تنها ۱۱.۹ رینگیت قیمت دارند.

 

 

Make A Wish

این دسرهای خوشمزه شکلاتی که در آن‌ها انواع خوراکی‌ها گنجانده شده، در کنار خوشمزه بودن خیلی جالب هم هستند.

بعد از این که روی دسر را می‌شکنید یک پیغام یا فال درون یک بطری جذاب برایتان در نظر گرفته شده که می‌توانید قبل از خوردن، آن را مطالعه کنید. قیمت این دسر ۲۹ رینگیت است.

 

معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره پنانگ

 

Honeydew in Snowy Granita

 این دسر بسیار شبیه یخ در بهشت است و با یخ تراشیده شده درست می‌شود. البته در این ترکیب از عسل استفاده شده تا طعمی عالی به آن بدهد، مخصوصا این که در کنار این طعم عسل، تکه‌های توت فرنگی نیز استفاده شده است. این گزینه نیز قیمت ۲۹ رینگیتی دارد.

 

 

بهترین‌ها در Birds Nest Secret

 نمی‌توان تک به تک به تمامی دسرهای این مکان پرداخت، تنها باید گفت واقعا همه چیز زیبا و عالی است. البته در نظر بگیرید که همه‌ی گزینه‌ها در این کافی شاپ، ارزان نیست. مثلا Black Goji Berry with Bird’s Nest که از جمله گزینه‌های شعبه اصلی نیز هست، قیمتی بین ۴۸ تا ۶۸ رینگیت دارد یا Jade Rosy Bird’s Nest نیز چیزی حدودا در همین قیمت‌هاست. اما بدون شک شما می‌توانید تجربه بودن در چنین مکانی را با سفارش یک نوشیدنی خوش طعم و دسری خوشمزه، به بهترین خاطره‌ی خود از بودن در مرکز خرید Gurney Paragon بدل کنید.

 

 معرفی ۵ بازار بزرگ و جذاب پنانگ

۱۹ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران