خاص‌ترین اقامتگاه‌ در دل طبیعت گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
خاص‌ترین اقامتگاه‌ در دل طبیعت گرجستان

زندگی در دنیای مدرن پر از دود، آلودگی و سر و صدا به شدت استرس‌زا ست. با وجود زندگی در شهرهای بزرگ و زندگی ماشینی رفتن به سفرهای آرامشبخش و اقامت در بهترین، خوش منظرترین، و راحت‌ترین اقامتگاه‌ها به نیازی جمعی و اساسی تبدیل شده است. گرجستان از آن کشورهایی است که به خودی خود دارای طبیعت بکر و آب و هوایی سالم است. بهترین و راحت‌ترین اقامتگاه‌های این کشور در عین حال که از گزینه‌های اروپایی بسیار ارزان‌تر هستند همان کیفیت را در دسترس شما قرار می‌دهند.

 

Glamping Georgia

گلامپینگ جورجیا منطقه‌ای افسانه‌ای است که از ۶ کلبه در کوستان راچا تشکیل شده است. این اقامتگاه شگفت‌انگیز در جنگل‌های کوهستانی پنهان شده و با یک ماشین سواری ۸ دقیقه‌ای از فرودگاه Ambrolauri به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. از آب و هوا که لازم نیست بگوییم، به شدت سبک و سالم و به دور از صدای زندگی مدرن فضایی کاملا آرام را در اختیار شما قرار می‌دهد که جز زمزه طبیعتی در آن چیز دیگری به گوش نمی‌رسد. جدا از محیط طبیعی و نمای فراموش نشدنی، تراسی گسترده، آشپزخانه شخصی و کلیه امکانات لازم را در اختیار خواهید داشت. هر شب اقامت در اینجا به ازای هر نفر ۲۵ دلار همراه با صبحانه هزینه در بردارد. فعالیت‌های تفریحی نیز شامل تور پیاده‌روی، دوچرخه سواری، ماهی‌گیری و پخش فیلم می‌شود.

 

  بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس 

Glamping Georgia

 

Heshkili Huts

هشکیلی در دهکده باستانی سوانتی و در ارتفاع ۱۹۰۰ متری بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است. مهمان‌سرای کوچکی که اینجا قرار دارد با کلبه‌های چوبی‌اش از شما پذیرایی کرده و زندگی متفاوتی را برای تجربه به شما ارائه می‌دهد. در Heshkili Huts ۱۲ کلبه برای ارائه خدمات وجود دارد که برخی‌ها بزرگ‌تر و برخی کوچک‌تر هستند. به طور کلی ۴۱ نفر می‌توانند در این کبله‌ها اقامت کنند که هزینه هر شب ماندن هم برای هر نفر حداقل ۱۰ دلار است. شما در اینجا طبیعت فوق‌العاده و غذاهای محلی گرجی را در دسترس دارید و می‌توانید به طبیعت‌گردی، پیاده‌روی و پیکنیک بروید. اینجا بلندترین قسمت مسکونی گرجستان است و احتمالا بعد از رسیدن به بالا از اینترنت خبری نباشد. این برای تعطیلاتی آرام و به دور از دنیای بیرون یکی از بهترین جاهاست.

 

  نوروز 99 در فستیوال‌های بهاری گرجستان شرکت کنید 

Heshkili Huts

 

Duende in Lagodekhi

در اینجا می‌توانید در خانه درختی‌های جذاب اقامت کنید و از نوشیدن کوکتل لذت ببرید. این اقامتگاه که در پارک ملی لاگودخی واقع شده بهشت واقعی زوج‌هاست. احتمالا همانطور که متوجه شده‌اید این اقامتگاه گران‌ترین و لوکس‌ترین اقامتگاه فهرست ماست اما به هر حال راحت‌ترین تعطیلات را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. هر کلبه‌ای دارای اجاق گاز خصوصی، وان آب داغ و فضای باز است. این اقامتگاه به گونه‌ای سازگار با محیط زیست طراحی شده و علاوه بر این، با استفاده از غذاهای ارگانیک محلی، تزئینات دست ساز محلی و از طریق خیریه به جامعه محلی کمک می‌کند. شما می‌توانید با اقامت در این اقامتگاه تعطیلاتی استثنایی را در کنار همسرتان تجربه کنید که خاطره‌اش تا سال‌ها تازه و فراموش نشدنی باقی بماند. در اطراف بگردید، از آسمان زیبای شبانه لذت ببرید و برای گردش در جنگل‌های سرسبز اطراف بروید.

 

Duende in Lagodekhi

 

Zeta Camping

در ارتفاع بالاتر از سطح دریا، در ارتفاع ۲۳۰۰ متری و در نزدیکی یکی از مقاصد دیدنی کازبیگی، گنجی پنهان برای کوهنوردان مشتاق وجود دارد. این منطقه کمپینگ جایی است که می‌توانید به راحتی چادر خودتان را برپا کنید و یا در کلبه‌ای با اتاق و فضا برای اقامت چند نفر کرایه کنید. در اینجا تمامی امکانات لازم و تخت خواب در دسترس قرار دارد. با ماندن در این اقامتگاه کوهستانی می‌توانید به فعالیت‌هایی از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، اسب سواری و تورهای دیگر مشغول شوید و سفری پرتحرک را در دامان طبیعت بکر گرجستان تجربه کنید. در بهار حتی فرصت اسکی در فاصله‌ای نه چندان از اینجا همچنان فراهم است. برای هر نفر اقامت در اینجا در فصل اوج گردشگری ۲۵ دلار خواهد بود. در نظر بگیرید که از روستای ژوتا تا مقصد نهایی، ۹۰۰ متر مسیر پیاده‌روی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و از تماشای مناظر فوق‌العاده غرق لذت و سبکی شوید.

 

  ۹ دهکده کوهستانی و شگفت انگیز در گرجستان 

Zeta Camping

 

Sadme at Sioni Lake

این اقامتگاه در کنار دریاچه سیونی توانایی پذیرایی از حداکثر ۴ نفر را دارد. توجه داشته باشید که در اینجا خبری از هیچ نوع اتصال اینترنتی نیست و حتی سیستم گرمایش متمرکزی هم ندارد. شما می‌توانید کل این اقامتگاه را در خارج از فصل گردشگری ۳۵ دلار اجاره کنید. اقامتی آرام و دنج با منظره‌ای فراموش نشدنی، بی‌شک Sadme اقامتگاهی مقرون به صرفه و انتخابی فوق‌العاده است. شما می‌توانید در اطراف دریاچه انواع فعالیت‌ها را انجام دهید.

 

  ۴ مکان جالب و قدیمی در گرجستان 

Sadme at Sioni Lake

۲۷ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران