۸ کابین جذاب در دل طبیعت گرجستان

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
۸ کابین جذاب در دل طبیعت گرجستان

طبیعت زیبای گرجستان یکی از دلایل سفر بسیاری از گردشگران با تور گرجستان است. سرزمینی که کوهستان‌های زیبا و جنگل‌های دیدنی دارد و بخشی از همین مسافرین، دوست دارند برخی از روزهای سفر خود را در دل این طبیعت سر کنند.

یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف، اقامت در کابین‌هایی است که در نقاط مختلف گرجستان ساخته شده و ما در این نوشته می‌خواهیم ۸ نمونه از بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

هتل Duende

این مجموعه در نقاط انتهایی منطقه حفاظت شده‌ی Lagodekhi واقع شده که یکی از ۱۰ پارک ملی گرجستان محسوب می‌شود. کابین‌های دو نفره‌ی این هتل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری عاشقانه در دل طبیعت گرجستان است. هر کدام از کابین‌ها به شکل زیبای طراحی شده، اقامتگاه‌های خانودگی نیز در این محل تعبیه گشته و در زمان اقامت خود در این مجموعه، می‌توانید از نقاط جنگلی، آبشارها، رودها و خیلی جاهای دیگر دیدن نمایید.

AltiHut 3014

اگر یکی از اهداف سفر شما به گرجستان، بودن در بلندی‌های قفقاز است، AltiHut 3014 یک گزینه‌ی عالی برای شما خواهد بود. این مکان درست در بالای کلیسای ترینیتی گرگتی واقع شده و منظره‌ای زیبا از طبیعت کوهستانی را برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین شما می‌توانید زمستان‌ها به این مکان بروید تا از نمای برفی فوق‌العاده دیدنی این کابین‌ها نیز لذت ببرید.

 

معرفی دو شهر زیبای زوگدیدی و مستیا در گرجستان

Kazbegi cabins

این مجموعه دو بخش دارد که به شماره‌های ۱ و ۲ از هم شناخته می‌شوند. این کابین‌ها استایل اسکاندیناویایی داشته و هر دو در کازبگی واقع شده‌اند. مجموعه‌ی نزدیک‌تر از کابین‌ها، درست بین مسیر ترینیتی گرگتی و رود واقع شده و به همین دلیلی طبیعتی جذاب در اطراف آن قرار گرفته است و منظره‌ای زیبا از دهکده و همچنین کوهستان را برایتان به همراه خواهد داشت. این کابین‌ها مدرن و عالی هستند و امکانات به روزی در آن‌ها تعبیه شده است.

Eco Huts

این کلبه‌های چوبی زیبا در مستیا قرار دارند و می‌توانید آن‌ها را در دل جنگل‌ کاج ببینید. تمام این کابین‌ها همگی از چوب‌های محلی ساخته شده و گنجایشی تا ۶ نفر را دارند. امکانات رفاهی کاملی در آن‌ها وجود دارد و هر کدام یک ایوان چوبی نیز دارند که می‌توانید روی آن‌ها نشسته و به صدای پرندگانی که از میان درختان می‌خوانند گوش کنید. کابین‌ها حدود ۵۰ متر از هم فاصله دارند و اگر بخواهید می‌توانید در ریزورتی ۲۰۰ متر دورتر اقامت داشته باشید. اگر مسافر مستیا هستید پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر مفاله راهنمای گردش در مستیا را نیز مطالعه فرمایید.

خانه چوبی Kinchkha

همانطور که از اسم این محل بر می‌آید، این مجموعه در Kinchkha و در فاصله‌ی ۵۵ کیلومتر از کوتایسی واقع شده است و جدا از جذابیت این خانه‌های محلی چوبی، شما در زمان اقامت در Kinchkha می‌توانید از دره اکاتسه و همچنین آبشار دیدنی Kinchkha دیدن کنید. در واقع کابین‌ها به شکلی ساخته شده‌اند که از ایوان، امکان دیدن این آبشار را دارید. البته از ظاهر قدیمی خانه‌ها، داخلش را قضاوت نکنید، چون در داخل امکانات رفاهی بسیار خوب و تمیزی تهیه دیده شده است.

 

هتل‌های نزدیک به پارک‌ آبی باتومی

Fifth Season

اگر بخواهید در یک مکان رویایی اقامت داشته باشید، Fifth Season می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد. این کابین بسیار جذاب در جوتا واقع شده و اگر در تور تفلیس باشید، برای رفتن به این مکان چیزی حدود ۳ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. در زمان اقامت در این مکان، از طرفی نمای ۳۶۰ درجه کوهستان را خواهید داشت و در طرف دیگر، نمای برکه که تصویری دل‌انگیز را برای شما می‌سازد. همچنین از انظر امکانات، این مجموعه دارای رستوران، صبحانه عالی و خیلی چیزهای دیگر است تا مطمئن شود تا همه چیز برای شما در بهترین حالت آماده شده است.

Kazbegi View

Kazbegi View یکی دیگر از مجموعه‌ کابین‌های لوکس و زیبا در منطقه کازبگی است که در کنار امکانات و طراحی فوق‌العاده عالی، تصویری پانوراما از کوه کازبگی و همچنین کلیسای ترینیتی گرگتی را برایتان به تصویر می‌کشد. کابین‌ها با ورودی تمام شیشه‌ای به شکل حرف A انگلیسی طراحی شده و دارای سرویس بهداشتی و حمام بسیار خوب هستند. بهترین زمان برای رفتن به این مکان، فصل‌های بهار و تابستان است.

 

بهترین هتل‌های مرکز شهر تفلیس

Komli Historic Farmhouse

کمی دورتر از دهکده Tsitelmta و ۵ کیلومتر خارج از شهر Ozurgeti که با قطار از تفلیس می‌توانید به آن‌جا بروید، خانه‌ای ۱۵۰ ساله وجود دارد که به همراه چند کلبه چوبی دیگر در اطرافش، برای اقامت در این محل اجاره داده می‌شود. محیط گرم و دوستانه‌، طبیعتی جذاب و ظاهری که همچون گذشته‌هاست اما به خوبی بازسازی شده، از جمله دلایلی است که شما به خاطرش می‌توانید این مکان را برای اقامت در طبیعت گرجستان انتخاب کنید.

۲۴ آذر ۱۳۹۹

نظرات کاربران