معرفی ۸ کافه‌ی عالی در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی ۸ کافه‌ی عالی در بدروم

بدروم یکی از جزیره‌های تاریخی ترکیه است که اگر علاقه‌مند بازدید از جاذبه‌های تاریخی هستید یکی از بهترین نقاط ترکیه برای سفر به شمار می‌آید. جزیره‌ای که از ایران می‌توانید به صورت مستقیم به آن سفر کنید و نیز می‌توانید از شهرهای دیگر ترکیه به دیدن آن بروید. جزیره‌ای که می‌گویند ابتدا به وسیله‌ی داریوش به عنوان نقطه‌ای برای سکونت بنا شده است اما بعدها به دست یونانی‌ها افتاده است و امروزه چندین جاذبه‌ی گردشگری مربوط به دوران یونان باستان را در خود دارد. جزیره‌ای که مقبره پادشاه ماسول که یکی از عجایب هفتگانه محسوب می‌شد در آن قرار دارد. در سفرتان با تور بدروم به این جزیره اگر می‌خواهید بهترین کافه‌ها برای نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌ها را بشناسید همراه ما باشید تا ۸ کافه‌ی مشهور این جزیره به انتخاب گردشگران را خدمتتان معرفی کنیم.


۱- Cafe cafen

یک کافه‌ی مدرن که با رفتن به آن می‌توانید هم غذاهای خوب سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم نوشیدنی‌های درجه یک. کافه‌ای که درهایش از ساعت ۸ صبح تا اواخر شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و یکی از کافه‌های عالی این شهر برای نوش جان کردن صبحانه است. کافه‌ای صمیمی که در آن می‌توانید قرارهای عاشقانه بگذارید و لحظات رمانتیک را تجربه کنید.

 

  بهترین کافه رستوران‌های بدروم برای نوش جان کردن صبحانه ترکی 

 Cafe cafen


۲- Lena Coffee & Crepe

یک کافه‌ی صمیمی و ساده. کافه‌ای که نه میزهای خاص دارد و نه صندلی‌های ویژه اما همین ساده بودن تمامی اجزایش باعث می‌شود که یودن در آن یک احساس امنیت و آرامش برایتان به ارمغان آورد. کافه‎‌ای که می‌توانید چای‌های قند پهلوی عالی در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. چای‌هایی که در استکان‌های کمر باریک سرو می‌شوند. همچنین اگر علاقه‌مند نوش جان کردن غذا هستید در این کافه می‌توانید نیمروهای خوشمزه سفارش بدهید. جدای از نیمرو شما می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای را نیز در منوی این کافه بیابید.

 

 Lena Coffee


۳- Joy art cafe & bistro

یک کافه‌ی کوچک و عالی. از آنها که آدم هوس می‌کند در میانه‌ی روز قدم به آنها بگذارد و یک نوشیدنی عالی نوش جان کند. کافه‌ای که کیک‌های شکلاتی‌اش بسیار معروف است و زیاد از سوی گردشگران سفارش داده می‌شود. کافه‌ای که می‌توانید اسپرسوهای عالی در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. در این کافه همچنین اگر گرسنه شدید می‌توانید غذاهای فست فودی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

  بهترین مراکز خرید در سفر با تور بدروم 

 Joy art cafe


۴- Starbucks

یک کافه‌ی ویژه که با مراجعه به آن می‌توانید درحالیکه چشم‌انداز زیبایی از دریا مقابل دیدگان‌تان قرار دارد نوشیدنی‌های عالی سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که برای نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاهای منویش امکان بیرون‌بر نیز دارد. کافه‌ای که اینترنت رایگان در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد و همین امر باعث می‌شود خواستنی‌تر باشد. کافه‌ای که برای نوش جان کردن یک نوشیدنی صبحگاهی بسیار عالی است.

 

starbucks


۵- Kahve Dunyasi

اگر عاشق دسرها و شیک‌ها هستید باید بدانید این کافه یکی از بهترین کافه‌هایی است که در سفر به بدورم می‌توانید به آن مراجعه کنید. کافه‌ای که انواع کیک‌های تازه را برای مشتریانش سرو می‌کند. کافه‌ای که هم فضای داخلی دارد و هم فضای خارجی و همین امکان سبب شده است یکی از پاتوق‌های توریست‌ها به شمار آید. کافه‌ای که به جز دسرها، می‌توانید روی نوشیدنی‌هایش نیز حساب باز کنید و در منوی آن هیچ غذایی نمی‌توانید پیدا کنید. در مراجعه‌تان به این کافه به شما توصیه می‌کنیم یک بستنی عالی سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

  ۵ جاذبه دیدنی و زیبای بدروم، شهر رویایی ترکیه 

Kahve Dunyasi 


۶- Duvar Cafe

یک کافه‌ی آمریکایی. از آنهایی که می‌توانید انواع برگرها را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که برای گیاه‌خواران نیز پیشنهاد خوب دارد. کافه‌ای که روی نوشیدنی‌های سرد و گرم آن می‌توانید حساب باز کنید و بیش از آنکه برای نوش جان کردن نوشیدنی و میان وعده مناسب باشد، برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی مناسب است.

 

 Duvar Cafe


۷- Hatipzade Kahve Lokum

یک کافه‌ی ویژه برای نوش جان کردن نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاهای ترکی. کافه‌ای که در میان گردشگران مشهور است و طرفداران خاص خودش را دارد. کافه‌ای که در آن می‌توانید بهترین قهوه‌های ترک بدروم را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که غذاهای حلال برای مشتریانش سرو می‌کند. در سفر به بدروم اگر می‌خواهید در فضاهای ترکی نوشیدنی نوش جان کنید به شما توصیه می‌کنیم به این کافه تشریف ببرید.

 

  بازارهای هفتگی بدروم برای خرید سوغاتی 

 Hatipzade Kahve Lokum


۸- Mahfel

یک کافه‌ی ساحلی عالی برای آنهایی که می‌خواهند بهترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را در فضاهای دریایی نوش جان کنند. کافه‌ای که نوشیدنی‌های خنک آن معروف‌تر از نوشیدنی‌های گرم آن است. کافه‌ای که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای از دریا و قایق‌های درونش به مشتریانش ارائه می‌دهد.

 

  ۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر 

Mahfel

 

۲۰ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران