راهنمای سفر انفرادی به بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
راهنمای سفر انفرادی به بدروم

بدروم یکی از شهرهای تاریخی و توریستی کشور ترکیه است که در فصل‌های گرم سال می‌توانید سفری خاطره‌انگیز به آن داشته باشید. جزیره‌ای آرام به دور از هیاهوها و شلوغی‌ها. جزیره‌ای امن با امکانات تفریحی فراوان. جزیره‌ای که می‌شود تفریحات آبی مختلفی را در آن تجربه کرد و خوش گذراند. جزیره‌ای که آثار باستانی بسیار در خود دارد و یکی از مناطق شکل‌گیری تمدن در زمان یونان باستان بوده است. اگر جزو کوله‌گردان هستید و یا تنهایی به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کنید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را در این رابطه راهنمایی کنیم.


۱- بدروم پر از هتل‌های لوکس است اما هاستل هم در خود دارد

بدروم یکی از جزیره‌های توریستی ترکیه است که به تعداد بی‌اندازه در خود هتل‌های لوکس دارد. هتل‌هایی که هرکدام‌شان یک جاذبه‌ی گردشگری به شمار می‌آیند. هتل‌هایی که غالبا به دلیل امکانات عالی‌شان برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند. شما اگر تنهایی به این جزیره سفر می‌کنید شاید نیازی نباشد در این هتل‌ها ساکن شوید. چرا که هم هزینه‌ی سفر شما زیاد می‌شد و هم اینکه در هتل امکان دوست‌یابی و تجربه‌ی دورهمی برای شما کمتر فراهم می‌شود. در سفر تنهایی‌تان به این جزیره شما می‌توانید به هاستل‌های این جزیره بروید. هاستل‌هایی که تعداد‌شان زیاد نیست اما همان تعداد کم ظرفیتی برای پذیرش شما دارند. هاستل‌های بدروم هم کیفیت مناسبی دارند و هم به دلیل ارزان بودن هزینه‌ی اقامت، هزینه‌ سفر شما به این جزیره را کاهش می‌دهند.

 

معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

بدروم

۲- به حمام تاریخی سلطان بروید

حمام تاریخی سلطان در جزیره‌ی بدروم یکی از حمام‌های ترکی معروف در این جزیره است که مراجعه به آن یک تفریح توریستی عالی به شمار می‌آید. حمامی که شستن تن در آن آداب دارد و این آداب یک تفریح فراموش نشدنی است. به هنگام رفتن به حمام سلطان در بدروم شما پس از آنکه وسایل حمام را دریافت می‌کنید به اتاق گرم می‌روید تا در آن پوست‌تان نرم شود و آماده‌ی شستن. پس این مرحله شما به سالنی دیگر می‌روید تا دلاک بیاید و تن شما را بشوید. بعد از این اتفاق شما می‌توانید منتظر یک مشت و مال عالی باشید و بعد مشت و مال نیز در سالنی دیگر می‌توانید یک نوشیدنی عالی که حالتان را جا می‌آورد نوش جان کنید.

بدروم 

۳- در این جزیره به غواصی بپردازید

یکی از بهترین تفریحاتی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید غواصی است. این جزیره در خود مراکز مختلفی دارد که با مراجعه به آنها می‌توانید تجهیزات دریافت کنید و بروید به جهان زیرین. جهانی که در آن ماهی‌ها و صخره‌های مرجانی انتظار شما را می‌کشند. جهانی جذاب که یک مربی مجرب نیز در کشف آن شما را همراهی می‌کند. جهانی که اگر علاقه‌مند باشید با پرداخت هزینه می‌توانید وقتی در آن حضور دارید عکس‌های زیبا و جذاب از خودتان بیندازید.

 

معرفی سایت‌‌های غواصی بدروم برای گردشگران

بدروم

۴- گشت و گذار در بازارهای هفتگی

در روزهای مختلف هفته، در بخش‌های متفاوت این جزیره بازارهایی برپا می‌شوند که با مراجعه به آنها می‌توانید هم سوغاتی‌های خوب خریداری کنید و هم مایحتاج سفرتان به بدروم را. در این بازارهای شما می‌توانید انواع مواد خوراکی را تازه تازه خریداری و نوش جان کنید. همچنین می‌توانید کالاهای مختلف به عنوان سوغاتی تهیه کنید. کالاهایی از جمله صنایع دستی و پوشاک و همینطور وسایل تزئینی.

 

بازارهای هفتگی بدروم برای خرید سوغاتی

بدروم

۵- حمام گل بگیرید

در جزیره‌ی مارماریس که در نزدیکی بدروم قرار دارد شما می‌توانید یک تفریح فراموش نشدنی و عجیب انجام بدهید. تفریحی که خاطره‌اش تا همیشه در خاطر شما می‌ماند. در مارماریس شما می‌توانید حمام گل بگیرید. حمامی که مانند یک برکه است و شما با ورود به آن می‌توانید تن خود را با انواع مواد معدنی بشویید. حمامی که دمای آبش میان ۴۰ تا ۵۰ درجه‌ی سانتیگراد است و یک حمام آب گرم نیز به شمار می‌آید. حمامی که رفتن به آن پوست شما را جوان می‌کند، بافت‌های آسیب دیده‌ی پوست شما را درمان می‌کند، اگزماها و حساسیت‌های پوستی را برطرف می‌کند و جریان خون را در تن شما تسریع می‌بخشد.

بدروم

۶- در سواحل این جزیره پرسه بزنید

بدروم در خود ساحل کم ندارد. آنقدر که هرکدام از هتل‌های لوکس آن یک ساحل اختصاصی نیز برای خودشان دارند. در سفرتان با تور بدروم به شما توصیه می‌کنیم به سواحل مختلف آن تشریف ببرید و درحالیکه زیباترین مناظر را می‌بینید، بهترین تفریحات را نیز انجام بدهید. یکی از توصیه‌های مهم ما در سفر انفرادی شما به این جزیره آن است که برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی و همینطور نوشیدنی‌های میان روزی، به کافه رستوران‌های بدروم تشریف ببرید. چرا که فضاهایی رویایی دارند.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

بدروم

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران