راهنمای حمل و نقل فرودگاه میلاس بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
راهنمای حمل و نقل فرودگاه میلاس بدروم

بدروم شهری ساحلی و حیرت‌انگیز است که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. تور بدروم همیشه و در تمام ایام سال مخصوصا نیمه اول سال طرافداران خودش را دارد. اگر شما هم از مسافران بهار ۱۴۰۰ به تور ترکیه هستید باید بدانید اولین چیزی که بعد از پیاده شدن از هواپیما با آن روبرو خواهید شد رفتن به محل اقامت‌تان است. بیرون فرودگاه بدروم گزینه‌های حمل و نقل مختلفی وجود دارد که متناسب با نیاز و بودجه به شما قدرت انتخاب گسترده‌ای می‌دهند. ما در اینجا نگاهی به حمل و نقل فرودگاه میلاس بدروم می‌اندازیم.

 

گزینه‌های حمل و نقل از / به فرودگاه بدروم

حمل و نقل فرودگاه بدروم شامل گزینه‌های از جمله تاکسی، مینی ون، مینی بوس و وسایل نقلیه سازگار با صندلی چرخدار می‌شود. نقل و انتقالات خصوصی بدروم شامل سرویس کلاس بالای Meet & Greet می‌شود که راننده شما را از فرودگاه سوار کرده و مستقیما به محل اقامت‌تان می‌برد. البته در اتوبوس‌های عمومی مقرون به صرفه هم صندلی‌های راحت هواپیمایی قرار داده شده که شما با نشستن روی آن‌ها کاملا احساس راحتی خواهید داشت.

  • هاواتاش:

برای پروازهای داخلی مثل سان اکسپرس، پگاسوس و یا ترکیش ایرلاینز اتوبوس‌هایی که هاواش (Havaş) نامیده می‌شوند مسافران را از فرودگاه سوار می‌کنند و به ایستگاه اتوبوس بدروم (Bodrum Otogar) می‌برند. در صورت سفر با این اتوبوس‌ها ظرف یک ساعت به محل اقامت‌تان خواهید رسید. از آنجایی که این اتوبوس‌ها در خدمت پروازهای داخلی هستند در نتیجه از لحاظ ساعت حرکت هم با پروازهای داخلی هماهنگ شده‌اند تا مسافران گیج و معطل نشوند.

 

۶ راهکار ساده برای استفاده از حمل و نقل عمومی در استانبول

  • اتوبوس فرودگاه موتاش:

این از اتوبوس‌های فرودگاه است که می‌توانید با آن‌ها به مقصد خود برسید این اتوبوس‌ها مسافران را از فرودگاه سوار می‌کنند و به ایستگاه اتوبوس Otogar می‌برند.

  • تاکسی:

دیگر گفتن ندارد که همیشه تاکسی راحت‌ترین و سریع‌ترین راه حمل و نقل و رسیدن به مقصد است. اما همانطور که انتظار می‌رود هزینه‌ای به مراتب گران‌تر از دیگر گزینه‌ها محسوب می‌شود. یعنی اگر سوار تاکسی شدید اتظار ۱۰۰ لیر را باید داشته باشید.

چه انتظاری باید هنگام ورود به فرودگاهMilas-Bodrum (BJV)  داشته باشید؟

پس از اینکه ترانسفر فرودگاهی بدروم را به محل اقامت‌تان رزرو کردید، تأیید نامه الکترونیکی با تمام جزئیات تحویل، از جمله زمان و مکان رسیدن راننده پس از فرود پرواز را دریافت خواهید کرد، اطمینان حاصل کنید که کوپن رزرو خود را به همراه داشته باشید تا وقتی به راننده رسیدید به او نشان دهید. به علاوه در فرودگاه، خرید بدون پرداخت مالیات، در کنار بارها، رستوران‌ها و خدمات VIP مختلف ارائه می‌شود.

استراحتگاه‌های محبوب

تنها در فاصله کوتاهی از بدروم و با یک اتوبوس سواری کوتاه بیتز واقع شده که می‌توانید به آن برسید. این منطقه زیبا دارای طیف گسترده‌ای از سواحل ماسه طلایی درخشان و تعداد زیادی رستوران و کافه است که باعث شده تا به یکی از استحراحتگاه‌های محبوب شبه جزیره بدروم با شلوغی کم‌تر تبدیل شود. به علاوه بدروم تقریبا دو ساعت با مارماریس فاصله دارد و این نشان می‌دهد که این منطقه از ترکیه بهترین مکان‌ها برای تعطیلات در اروپا را میزبانی کرده و ارائه می‌دهد. از دیگر تفریحگاه‌های محبوب و مجاور این شهر می‌توان به گومبت، گوموسلوک با فضای هنری و اورتاکنت آرامشبخش اشاره کرد.

 

استفاده از تاکسی‌های اینترنتی در استانبول

محبوب‌ترین فعالیت‌ها در منطقه

تا اواسط قرن بیستم، بدروم شهری آرام با ماهیگیران و غواصان بود، اما گردشگری این شهر ساحلی آرام و سنتی را به بهشتی برای تعطیلات تبدیل کرده است. با درهم آمیختن تاریخ و فرهنگ در کنار یک زندگی شبانه فعال (که سرزنده‌ترین جاده در Gumbet قرار دارد)، به راحتی می‌توان درک کرد که چرا بدروم سالانه حدود ۲ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. در واقع بدروم در حاشیه دریای اژه در ترکیه واقع شده که به خاطر مقبره Mausolus شهرت پیدا کرده که به عنوان یکی از هفت عجایب جهان باستان برشمرده می‌شود. قلعه بدروم از نقاط بسیار زیبا و دیدنی اینجاست که در قرن پانزدهم توسط صلیبیون ساخته شده است. این قلعه مشرف به بندر و مارینا بوده، و شامل محوطه قلعه موزه باستان شناسی زیر آب نیز می‌شود. در طول سال چندین جشنواره فرهنگی نیز در اینجا برگزار می‌شوند.

بعد از ظهر خود را در Bardakci Cove، یکی از زیباترین نقاط بدورم سپری کنید و یا در آب‌های آبی در ساحل Yahsi، جایی که رستوران‌های زیادی را پیدا خواهید کرد، غوطه‌ور شوید. این نواحی از مکان‌های ایده آل برای گذراندن روزی سرشار از زیبایی و آرامش هستند که همگی با حمل و نقل فرودگاه به راحتی در دسترس قرار می‌گیرند.

 

راهنمای جامع گردش با مترو استانبول

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 26 خرداد 1400)

نظرات کاربران