راهنمای فعالیت‌های شبانه در بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
راهنمای فعالیت‌های شبانه در بدروم

در میان مقاصد ساحلی مختلفی که می‌توانید در تور ترکیه انتخاب کنید، بدروم همیشه به فعالیت‌های شبانه و جشن‌های شلوغش معروف بوده است. اغلب گردشگران جوان، تا پاسی از شب در مجموعه‌های مختلف به تفریح و شادی می‌پردازند و یک سفر مفرح را برای خود می‌سازند. اما این که بدانید برای تفریحات شبانه، به کجاهای بدروم بروید، از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در این نوشته نگاهی کلی به معقوله تفریحات شبانه در بدروم خواهیم انداخت و سپس بهترین مراکز را برای چنین تفریحاتی به شما معرفی خواهیم کرد.

 

فعالیت‌های شبانه در بدروم

تور بدروم یکی از محبوب‌ترین مقاصد تابستانه در ترکیه است که مراکز تفریحی شبانه بسیاری برای گردشگران مهیا کرده است. کلاب‌های ساحلی، موسیقی زنده در دل سالن‌های بزرگ با نورپردازی زیبا و جشن‌هایی که تا دم صبح به طول می‌انجامد، بخشی از این جاذبه‌های شبانه در بدروم به شمار می‌آیند.

بدروم به "پایتخت شب‌های تابستان" نیز معروف است و این‌ها همه به خاطر تنوع بالای مراکزی است که تفریحات شبانه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گردشگران در سنین مختلف می‌توانند از این مراکز استفاده کنند، مضاف بر این که بودن در آن‌ها تنها به تابستان محدود نشده و به غیر از جشن‌های روباز ساحلی، می‌توانید در تمام طول سال از آن‌ها بهره‌مند شوید.

برای تفریحات شبانه به کجای بدروم برویم؟

بسیاری از مراکز معروف برای تفریحات شبانه در خیابان Bar Street هستند. بزرگ‌ترین کلاب‌ها و جاهایی که جشن‌های مختلف در آن‌ها برگزار می‌شوند در این محل قرار گرفته‌اند. پس اگر جای مشخصی در ذهن ندارید، حتما باید به این محل بروید. هر کدام از کلاب‌های این محل تم و دکور خاص خود را دارند و نوع موسیقی که در آن‌ها پخش می‌شود نیز متفاوت است، اما به خاطر رقابتی که به وجود آمده، استاندارد خوبی در آن‌ها رعایت می‌شود.

 

۱۰ حقیقت جذاب درباره شهر ساحلی بدروم

امنیت بدروم برای تفریحات شبانه

در مجموع بدروم برای گردشگران شهری امن محسوب می‌شود، اما خب بانوان تنها بهتر است که تا ساعات پایانی شب در این محل‌ها نباشند. همچنین به هیچ وجه سوار ماشین‌ها غریبه نشوید و حتما از تاکسی برای رفت و آمد استفاده کنید.

بهترین محل‌های بدروم برای تفریحات شبانه

 

Bodrum Marina Yacht Club

این کلاب مخصوص تابستان‌ها بوده و در یک فضای باز ایده‌آل، کنار اسکله برپا می‌شود. موسیقی زنده در یک فضای عالی کنار قلعه معروف بدروم، از آن چیزهایی است که به هیچ وجه نباید در سفر به این شهر از دست بدهید. این مجموعه دارای ۳ رستوران و ۴ بار است و در فصول دیگر، برنامه‌ی موسیقی زنده را در یکی از سالن‌ها برپا می‌کند.

Halikarnas Club

کار این کلاب تازه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و شما می‌توانید تا ساعت ۵ صبح از بودن در این کلاب بزرگ و جذاب لذت ببرید. این کلاب نیز در فضایی روباز نزدیک به ساحل برگزار می‌شود و منظره‌ای زیبا را همراه با موسیقی زنده برایتان به نمایش در می‌آورد. Halikarnas Club معروف است که بزرگ‌ترین کلاب ترکیه بوده و بعضا DJهای بین‌المللی برای اجرا به آن‌جا می‌آیند. دکور زیبا، نورپردازی عالی، نوشیدنی‌های متنوع و ... از جمله امتیازهای این کلاب دوست داشتنی هستند.

 

اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

Club Catamaran

این کلاب بسیار معروف، بزرگ‌ترین دیسکو شناور در اروپا محسوب می‌شود. Catamaran یک روش عالی برای جشن گرفتن تا پاسی از صبح در بدروم است، آن هم با صدای بلند موسیقی و بودن بر روی آب. در این محل نیز گاهی DJهای بین‌امللی به اجرا می‌پردازند و گاهی هم هنرمندان معروف ترک در زمینه‌ی موسیقی پاپ دعوت می‌شوند. این مکان یکی از گران‌ترین کلاب‌های بدروم است و حدود ۲۵۰۰ نفر گنجایش دارد.

Club Fink

این کلاب از سال ۲۰۰۲ کار خودش را در بدروم شروع کرد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین‌ها در شهر بدل شد. با این که کلاب تازه تاسیس است، اما در یک ساختمان قدیمی و معروف در شهر بنا شده و گنجایشی نزدیک به ۸۰۰ نفر دارد. تابستان‌ها هر شب Club Fink برنامه دارد و تا ۴ صبح می‌توانید در آن به صدای موسیقی گوشی دهید، برقصید و لحظاتی شاد را تجربه نمایید.

 

کسب آرامش و انجام یوگا در بدروم

White House

باید اشاره‌ای کنیم به کلاب معروف دیگری در بدروم به نام White House که خیلی از DJهای معروف ترک را در روزهای تابستان به خدمت می‌گیرد تا بهترین کیفیت موسیقی را به گوش مشتریانش برساند. البته در ساعات اولیه شب همیشه بساط موسیقی زنده با گروه‌های کوچک برپاست و شما می‌توانید از میان منو بسیار متنوع نوشیدنی‌های این محل، چیزی برای خود سفارش دهید.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران