بهترین رستوران‌های گیاهی گوانجو

جاذبه‌های گردشگری گوانجو
بهترین رستوران‌های گیاهی گوانجو

گوانجو سومین شهر پرجمعیت کشور چین است که نزدیک به ۱۲ میلیون نفر جمعیت دارد. شهری توریستی که سالانه هزاران هزار توریست از آن دیدن می‌کنند. شهری تجاری که بهترین مرکزخریدهای چین را در خود جای داده است و تعداد زیادی از تاجران برای خرید اجناس به این شهر سفر می‌کنند. شهری که هتل‌های لاکچری بسیاری در خود دارد و رستوران‌هایش جزو بهترین رستوران‌های کشور چین به شمار می‌آیند. شهری که جاذبه‌های تفریحی مدرن اعم از شهربازی‌ها و پارک‌ها در خود کم ندارد و می‌تواند سر گردشگرانش را حسابی گرم کند. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال رستوران‌هایی عالی مخصوص گیاهخوارن هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا معروف‌ترین آنها را خدمتتان معرفی کنیم.


چرا در سفر به گوانجو باید به رستوران‌های گیاهی برویم

اگر درباره‌ی غذاهای چینی تحقیق کرده باشید متوجه شده‌اید که فرهنگ غذایی و ذائقه‌ی چینی‌ها بسیار با ما متفاوت است و همین تفاوت باعث می‌شود تعداد زیادی از گردشگران در سفر به شهرهای مختلف چین برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی‌شان دچار مشکل شوند. سیر کردن شکم با تنقلات یکی از مشکلاتی است که مسافران ایرانی شهرهای مختلف چین همواره با خود دارند. اما پیشنهاد بهتری نسبت به نوش جان کردن تنقلات به جای وعده‌های غذایی هم وجود دارد. با سفر به چین و شهرهای دیدنی آن شما می‌توانید به رستوران‌های گیاهی بروید و غذاهای سالم گیاهخوارن را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که از ذائقه‌ی ما ایرانی نیز دور نیستند. البته در سفرتان به چین شما می‌توانید به رستوران‌های حلال و یا بین‌المللی که غذاهای غیرچینی سرو می‌کنند نیز بروید اما رفتن به این رستوران‌ها ممکن است برایتان گران تمام شود و با بودجه‌ی سفر شما همخوان نباشد. بنابراین رستوران‌های گیاهی جزو بهترین و اولین‌ انتخاب‌ها می‌توانند برای شما باشند. در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا ۴ رستوران گیاهی مشهور گوانجو را خدمتتان معرفی کنیم.

 

۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو

غذای گیاهی

۱- La Vita e bella

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در گوانجو است که با مراجعه به آن می‌توانید لذیذترین غذاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. لذیذترین غذاها از پیتزاها و پاستا و همینطور دسرهای مشهور. این رستوران دو وعده‌ی اصلی ناهار و شام را برای مشتریانش سرو می‌کند و امکان سرو غذاهایش به صورت بیرون بر را نیز دارد. رستورانی شیک و لاکچری که قیمت غذاهای درجه یک ایتالیایی‌اش گران است اما شما با مراجعه به این رستوران می‌توانید انواع سالادهای خوشمزه را با قیمت‌های مقرون به صرفه سفارش بدهید و نوش جان کنید. سالادهایی که با سس‌های عالی سرو می‌شوند. جدای از سالادها در منوی این رستوران می‌توانید چندین غذای عالی که برای گیاهخوارن است را نیز بیابید و سفارش بدهید. غذاهایی که قیمت‌شان نسبت به سالادها گران‌تر هستند اما ارزش آن را دارند که حداقل یک بار از جانب شما سفارش داده بشوند.

La Vita e bella

۲- La Medina

یک رستوران بی‌نظیر که غذاهای مدیترانه‌ای برای مهمانانش سرو می‌کند. رستورانی که در میان مسافران خاورمیانه‌ای گوانجو مشهور است و مراجعه‌کنندگان زیادی دارد. رستورانی که در منوی آن می‌توانید غذاهای گیاهی مدیترانه‌ای را نیز بیابید. غذاهایی که از گندم درست می‌شوند و بسیار لذیذ هستند. غذاهایی مانند حلیم البته بدون گوشت. در این رستوران می‌توانید غذاهای گوشتی را نیز با خیال راحت سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران هرروز از حوالی ظهر به روی مشتریانش باز می‌شود و تا اواخر شب از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که به دلیل فضای گرم و صمیمی‌اش بسیار دوست داشتنی است.

 

۵ مرکزخرید معروف در گوانجو چین

La Medina

۳- Social & co

یک رستوران مدرن که فضای امن و آرامی دارد و مشتریان زیادی را به خودش جذب می‌کند. چرا که کیفیت غذاهایش مناسب است و همچنین قیمت‌های آن مقرون به صرفه است. رستورانی که در منوی آن می‌توانید چندین غذای گیاهی عالی بیابید و سفارش بدهید. رستورانی که دسرهایش هرکدام یک غذای عالی به شمار می‌آیند. این رستوران امکان سرو غذا به صورت بیرون بر را نیز دارد دو وعده‌ی اصلی ناهار و شام را برای مشتریانش سرو می‌کند.

Social

۴- Sharmaji

اگر به غذاهای هندی علاقه‌مند هستید و معده‌های حساسی برای نوش جان کردن غذاهای تند ندارید این رستوران یکی از بهترین رستوران‌هایی است که در سفر به گوانجو برای نوش جان کردن غذاهای گیاهی می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی هندی با غذاهای متنوع که قیمت‌هایشان مقرون به صرفه است. رستورانی که درهایش تا اواخر شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. رستورانی که فضایی ساده و صمیمی دارد و همین باعث شده است مشتریانش احساس راحتی در آن داشته باشند.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های گوانجو

Sharmaji

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران