رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
رستوران‌های تفلیس با منوهای بین المللی

علاوه بر غذاهای سنتی کشور گرجستان، شهر جذاب تفلیس و پایتخت این کشور، رستوران‌های فراوانی را در خود جای داده است که با غذاهای بین‌المللی سراسر جهان از شما میزبانی خواهند کرد. اگر ذایقه شما، تناسب چندانی با غذاهای گرجی ندارد، اما دوست دارید تجربه‌های جدیدی در سفر خود با تور تفلیس داشته باشید، در این شهر می‌توانید غذاهای ترکی، لبنانی، ژاپنی، چینی و هندی با کیفیتی را امتحان کنید.

تفلیس، رستوران‌های آسیایی و اروپایی فراوانی دارد. اما علاوه بر این رستوران‌ها، در بسیاری از کافه و کافه رستوران‌های تفلیس هم می‌توانید منوهای متنوعی ببینید که گزیده‌ای از غذاهای اصلی اروپایی را در کنار غذاهای محلی به شما ارایه می‌دهند. در ادامه این مطلب، مقتدر سیر، شما را با برخی از رستوران‌های با کیفیت بین‌المللی آشنا می‌کند که در آن‌ها غذاهای غیر گرجی برای‌تان سرو خواهد شد:

 

رستوران تاج محل (Taj Mahal Restaurant)

رستوران با منوی هندی، پاکستانی و عربی

در رستوران تاج محل تفلیس، انواع غذاهای پاکستانی، هندی و عربی سرو می‌شوند.  این رستوران می‌توانید انواع سمبوسه گیاهی تند و تیز و معمولی، سوپ‌ها و خورشت‌های مخصوص، خوراک گوشت گوسفند، مرغ و غذاهای گیاهی را به همراه نان و شیرینی‌های خوشمزه سنتی هندی امتحان کنید.

 

 بهترین رستوران‌های تفلیس برای چشیدن طعم جدیدی از غذاهای بین‌المللی 

Taj Mahal Restaurant

 

در این رستوران قیمت‌ها مناسب است و منوی غذایی از تنوع بالایی برخوردار است.

 

رستوران سوشی روم (Sushi Room)

رستوران مخصوص سوشی با منوی ژاپنی

اگر دوست دارید در تفلیس حال و هوای غذاهای دریایی ژاپنی را تجربه کنید، به سوشی روم بروید. در این رستوران سوپ، برنج، نودل ژاپنی، دسر و البته انواع سوشی سرو می‌شود. علاوه بر این در سوشی روم تفلیس، انواع رولت‌ها، فوتوماکی‌ها و غذاهای مخصوص ژاپنی را در منو خواهید دید. برای انتخاب بهتر از میان منوی متنوع و خاص این رستوران، می‌توانید از پرسنل این مجموعه راهنمایی بگیرید که به شما کمک می‌کنند تا با توجه به سلیقه و محدودیت‌های غذایی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

Sushi Room

 

این رستوران هم یک رستوران اقتصادی با قیمت مناسب است.

 

رستوران توک توک (Tuk Tuk)

رستوران با منوی مخصوص آسیایی، تایلندی و غذاهای گیاهی

اگر به غذاهای تایلندی علاقمند هستید، در سفر خود به تفلیس به رستوران بین المللی توک توک هم سری بزنید. در این رستوران، انواع وعده‌های غذایی آسیایی و تایلندی برای شما سرو خواهد شد. شما می‌توانید سوپ‌های مختلف، نودل و برنج، برنج سرخ شده تاهی و حتی سوشی را امتحان کنید. در مورد غذای تایلندی نیز این مکان غذاهای مختلفی مانند کاری تایلندی، پد کرا پائو و انواع رولت‌ها را ارایه می‌دهد. اگر محدودیت غذایی دارید و فقط گیاه‌خواری می‌کنید، بازهم دست خالی از این رستوران بیرون نخواهید آمد، چراکه در لیست غذاهای آسیایی، می‌توانید خوراک‌های کاملا گیاهی جذابی پیدا کنید.

 

  ۶ تفریح خاطره‌انگیز در غروب زیبای تفلیس 

Tuk Tuk

 

قیمت منوی این رستوران بسیار مقرون به صرفه است و  فضای داخلی رستوران ساده و دنج است.

 

رستوران کیوتو (Kyoto)

رستوران با منوی مخصوص ژاپنی

کیوتو یک رستوران ژاپنی است که نام آن برگرفته از پایتخت باستانی ژاپن است. فضای دوستانه و دنج این رستوران باعث شده است که این مکان مورد علاقه بسیاری از افراد محلی و بازدیدکنندگان خارجی باشد. در اینجا می‌توانید هم غذاهای سنتی گرجی را امتحان کنید و هم غذاهای سنتی ژاپنی را نوش جان کنید.

 

  راهنمای خرید در بازارها و مرکزخریدهای تفلیس 

Kyoto

 

قیمت غذاهای سرو شده در این رستوران در سطح متوسط و قابل قبولی است.

 

رستوران هوموس‌ بار (Hummusbar)

رستوران بار با منوی عربی، مدیترانه‌ای و گیاهی

هوموس‌ بار نام خود را از غذای محبوب لبنانی هوموس گرفته است. این مجموعه، یک رستوران گیاهخواری است که در آن غذاهای مدیترانه‌ای و عربی با کیفیت قابل قبولی سرو می‌شوند. در این رستوران خوش عطر و بو، می‌توانید هوموس با نان پیتای خانگی و ترشی خانگی مخصوص سبزیجات نوش جان کنید. خبر خوب برای علاقمندان به فلافل، اینکه در این‌جا فلافل‌های متفاوتی در منو خواهید دید که با دورچین بادمجان، گل کلم و دیگر سبزیجات پخته شده ارایه می‌شود.

 

Hummusbar

 

این رستوران هم، سطح قیمت متوسط و قابل قبولی دارد.

 

رستوران امیرا (Amira Restaurant)

رستوران با منوی مخصوص خاورمیانه‌ای

این رستوران لبنانی محل تهیه و سرو غذای خوشمزه و سالم توسط سرآشپزهای لبنانی است. منوی رستوران امیرا تنوع بسیار زیادی دارد. اما در برخی مواقع ممکن است احساس کنید قیمتی که پرداخته‌اید با میزان غذایی که دریافت می‌کنید، تناسب چندانی ندارد. اما درباره کیفیت غذا، نگرانی به دل‌تان راه ندهید. همه چیز از مواد اولیه با کیفیت و تازه تهیه می‌شود.

 

  ۶ تفریح خاطره‌انگیز شبانه در تفلیس 

Amira Restaurant

 

سطح قیمت این رستوران، بالاتر از متوسط است با این حال غذاهای رستوران امیرا ارزش امتحان کردن را دارند.

 

رستوران Cantina by Bontempi

رستوران با منوی مخصوص ایتالیایی

Cantina by Bontempi محلی است که می‌توانید غذاهای ایتالیایی را که توسط یک سرآشپز ایتالیایی تهیه شده است درست در قلب تفلیس، نوش جان کنید. علاوه بر غذاهای خوش طعم ایتالیایی که با عطر و رنگ خود شما را شگفت‌زده خواهند کرد، در این‌جا می‌توانید برخی از مواد غذایی و ادویه‌های ایتالیایی را برای آشپزی خانگی خریداری کرده و به ایران بیاورید. در این رستوران انواع و اقسام پنه، ماکارونی، سوپ و سالاد سرو می‌شود.

 

Cantina by Bontempi

 

سطح قیمتی این رستوران، متوسط رو به بالا است.

 

رستوران Hacker-Pschorr

رستوران بار با منوی مخصوص آلمانی و اروپایی

Hacker-Pschorr رستورانی است که در آن نوشیدنی‌های خوب و متنوعی برای شما سرو می‌شود. در واقع نام آلمانی این رستوران، بیشتر به خاطر نوشیدنی‌های آلمانی است که در این رستوران بار سرو می‌شود و نه غذاهای مخصوص. اگر اهل استیک هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما خودتان را به یکی از استیک‌های تازه و طعم‌دار شده این رستوران دعوت کنید.

 

   بهترین هتل‌های ارزان برای اقامت در تفلیس 

Hacker-Pschorr

 

سطح قیمت غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران متوسط و مناسب است. 

۲۰ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران