تفریح‌های مناسب کودکان در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
تفریح‌های مناسب کودکان در مارماریس

وجود سواحل زیبا، آب‌های آبی، تمیز و امن، و طیف گسترده‌ای از تفریحات که می‌توان انجام داد باعث می‌شود مارماریس انتخابی عالی برای سفری خانوادگی با تور ترکیه همراه بچه‌ها محسوب شود. فرقی نمی‌کند می‌خواهید در ساحل وقت بگذرانید یا به دنبال تفریحات جذاب دیگر هستید، تور مارماریس همه نوع امکاناتی را ارائه می‌دهد تا از سفر خود لذت ببرید. سواحل مارماریس عالی هستند و دریای مدیترانه شرقی مکانی مناسب برای بچه‌ها محسوب می‌شود تا بتوانند در آب‌های گرم و امن آب‌بازی کنند. ما در اینجا بهترین فعالیت‌هایی که می‌توانید همراه بچه‌ها انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

پارک‌های آبی مارماریس

تعطیلات در مارماریس بدون رفتن به یکی از پارک‌های آبی این شهر ساحلی کامل نخواهد بود. بنابراین روزی را به تفریحات آبی با انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز اختصاص دهید. این یکی از تفریحات جذابی است که همه اعضای خانواده می‌توانند در کنار هم ار آن لذت ببرند. پارک‌های آبی مارماریس با محیط جذاب‌شان بسیار محبوب هستند. این پارک نیز از گزینه‌های محبوب نوجوانان و کودکان است. البته کلا دو پارک آبی به نام‌های Aqua Dream Water Park و Atlantis Water Park در این شهر وجود دارد. جدا از این دو پارک آبی اصلی، اغلب اقامتگاه‌ها و هتل‌ها پارک آبی کوچک خودشان را دارند.

 

معرفی پارک آبی آتلانتیس مارماریس

 

سواحل

مارماریس دارای سواحل شگفت‌انگیزی است که به لطف آنان توانسته شهرتی برای خودش در دنیای گردشگری رقم بزند. این سواحل زیبا با آب‌های شفاف آبی حدود ۱۰ کیلومتر امتداد داشته و از مارماریس مرکزی تا ایچملر گسترده شده است. تفریگاه‌های ساحلی نیز با رستوران‌ها و کافه‌ها پر شده‌اند. گردش در سواحل یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که باید در اینجا انجام دهید. در حقیقت اغلب مسافران به خاطر تعطیلاتی ساحلی به مارماریس می‌روند. خلیج مارماریس که مقابل دریای بی‌کران مدیترانه قرار گرفته به جزایر زیبای کوچکی مشرف است. در قسمت اصلی مارماریس کوه‌های زیاد سرسبزی دور خلیج را احاطه کرده‌اند که جلوی وزش بادها را گرفته و باعث شده تا آب آن نواحی گرم و دلچسب شود. شما می‌توانید انواع مختلفی از ورزش‌های آبی مانند اسکی روی آب، غواصی، باناناسواری، پاراسلینگ و چیزهای دیگری را در سواحل مارماریس پیدا کنید.

 

 

پارک دلفین مارماریس

Marmaris Dolphin Park که به مارماریس دلفیناریوم هم شناخته می‌شود یک مرکز دلفین‌تراپی و انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده و جذاب است. این مرکز تفریحی و درمانی روبروی اقامتگاه Grand Mares و Grand Yazici Club Turban واقع شده است. در واقع شما می‌توانید این مرکز را در فاصله ۳ کیلومتری ایچملر و ۵ کیلومتری ماریس سنتر پیدا کنید. رفتن به پارک دلفین مارماریس بی‌شک یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای فرزندانتان انجام دهید. این دلفیناریوم که زیر نظر افراد مجرب و مربیان برجسته فعالیت می‌کند اولین دلفیناریوم آب‌های آزاد در اروپاست. در اینجا بچه‌ها می‌توانند با دلفین‌ها ارتباط برقرار کرده و به آن‌ها غذا بدهند.

 

۶ جاذبه‌ی گردشگری مارماریس؛ شهر زیبای‌های تاریخی ترکیه

 

Marmaris Quad & Buggy Safari

راندن با ماشین‌های باگی یکی از فعالیت‌های بسیار هیجانی و شادی‌آوری است که می‌توانید به صورت جاده‌ای همراه خانواده و فرزندان خود انجام دهید و از روزی شاد لذت ببرید. امروزه ماشین‌های باگی در بیشتر مقاصد تفریحی پیدا می‌شود. در مارماریس هم خوشبختانه باگی سافاری در دسترس قرار دارد. سافاری باگی و کواد یکی از کارهایی است که در مارماریس باید تجربه‌اش کنید و در حالی که در طبیعت زیبای آن می‌رانید فیلم‌های جذابی تهیه کنید. اگر بار اول است که می‌خواهید این ماشین‌ها را برانید نگران نباشید این کار نیاز به مهارت قبلی و خاصی ندارد.

 

 

کارتینگ

برای خانواده‌ها مخصوصا آن‌هایی که افراد کم سن و سال همراه دارند رفتن به کارتینگ بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید با خانواده یا گروهی از دوستان خود در مسابقات کارتینگ جذابی که در فاصله حدودا ۱۵ دقیقه رانندگی از مارماریس واقع شده، از اتومبیل‌رانی لذت ببرید. مسابقه کارتینگ در ۲۵ دور انجام می‌شود و ماشین‌ها نیز ۲۰۰ سی‌سی هوندا با چرخ دنده‌های اتوماتیک هستند. این پیست بسیار ایمن است که کارتینگ را برای کودکان بالای ۷ سال امکان‌پذیر می‌کند.

 

۵ بازار جذاب برای خرید به یادماندنی در مارماریس

 

سفرهای قایقی روزانه

سفرهای روزانه با قایق در مارماریس نیز جذابیت بسیار برای خانواده‌ها داشته و می‌تواند تفریحی برای تمامی سنین و گروه‌ها باشد. انواع قایق‌ها روزانه از بندر مارماریس، ساحل لانگ و ایچملر برای بازدید از خلیج‌های اطراف، غارها و جزایر مختلفی مانند جزیره معروف پرادایس، آکواریوم و خلیج‌های دریای سبز، سواحل کوملوبوک و تورونچ خارج می‌شوند. شما می‌توانید بنا به زمان، بودجه و انتظاری که از گردش‌تان دارید در یکی از آن‌ها شرکت کنید. تمامی این سفرها شامل ناهار و طیفی از نوشیدنی‌های رایگان می‌شود. در طی این سفرها شما می‌توانید از شنا، اسنورکلینگ و حمام آفتاب لذت ببرید.

 

۲۳ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران