بهترین زمان سفر به قبرس

جاذبه‌های گردشگری اروپا
بهترین زمان سفر به قبرس

به عنوان یک آژانس مسافرتی پیشنهاد می‌کنیم تا همیشه برای هر سفر بهترین زمان را برای رفتن به آن انتخاب کنید. چرا که برای رفتن به آن سفر هزینه و وقت خود را صرف می‌کنید. در نتیجه باید انتظار یک سفر بی‌عیب و نقص و خوبی را داشته باشید. اولین چیز برای اینکه چنین سفری را برای خود رقم بزنید انتخاب زمان درست سفر است. این روزها قبرس به یکی از مقصدهای گردشگری جذاب برای مسافران تور اروپا تبدیل شده است. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهید در مورد بهترین زمان از سال برای بازدید از قبرس صحبت کنیم. در نتیجه عاشقان سفر با تور قبرس می‌توانند تصمیم درستی از تاریخ سفر خود بگیرند.

 

بهترین زمان از سال برای بازدید از قبرس

عوامل بسیار متعددی در انتخاب زمان سفر به یک مقصد گردشگری تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل در این مقاله عوامل موثر در زمان سفر به قبرس را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانید زمان مناسب با توجه به سلیقه خود را برای سفر انتخاب کنید.

 

  • بهترین زمان سفر به قبرس از نظر شرایط آب و هوایی

خوشبختانه تمامی روزهای سال برای سفر به قبرس مناسب می‌باشد. در نتیجه هیچ محدودیتی از این نظر برای گردشگران وجود ندارد. زیرا قبرس آب و هوایی معتدل و ملایم دارد. به این صورت که هیچ وقت زمستان سختی را تجربه نخواهد کرد. همچنین تابستان‌های آن نیز گرم می‌شود ولی وجود سواحل زیبا و آب‌های خنک تابستان را بسیار جذاب‌تر می‌کند. به همین دلیل تصمیم در مورد بهترین زمان سفر به قبرس از نظر شرایط آب و هوایی کاملا سلیقه‌ای می‌باشد. اگر جز افرادی هستید که گرما و رطوبت هوا شما را اذیت نمی‌کند و بالعکس از تفریحات آبی و شنا نهایت لذت را خواهید برد فصل تابستان بهترین زمان برای سفر شما خواهد بود. اما اگر دوست دارید تا در یک فصل خوش آب و هوا به این جزیره سفر کنید فصل بهار ایده‌آل‌ترین زمان خواهد بود.

 

  راهنمای گردشگری قبرس اروپایی 

 

  • بهترین زمان سفر به قبرس از نظر جمعیت

به دلیل اینکه قبرس جزیره‌ای زیبا با سواحلی فوق‌العاده می‌باشد گردشگران سرتاسر دنیا در فصل تابستان و گرم شدن هوا به این مقصد گردشگری هجوم می‌آورند. از این رو در این فصل از سال تمامی خیابان‌ها و سواحل پر از گردشگران مختلفی خواهد بود که از کشورهای بسیاری برای گذراندن یک تعطیلات عالی و به یاد ماندنی به قبرس آمده‌اند. به همین دلیل اگر جز افرادی هستید که دوست دارید به یک مکان خلوت و بکر سفر کنید فصل تابستان را برای رفتن به قبرس هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم. در عوض می‌توانید در فصل‌های دیگر سال از این جزیره زیبا دیدن کنید. البته ناگفته نماند که در سایر فصل‌های سال به دلیل خنک بودن هوا نخواهید توانست از تفریحات آبی و شنا استفاده کنید.

 

  معرفی ۷ جشن و جشنواره جذاب در قبرس 

 

  • بهترین زمان سفر به قبرس از نظر هزینه سفر

همیشه در هر سفری انتخاب فصل شلوغ از نظر گردشگری مقرون به صرفه نخواهد بود. زیرا در روزهای اوج شلوغی سال از نظر گردشگری همه هزینه‌ها چند برابر می‌شوند. این هزینه‌ها شامل بلیط هواپیما، قیمت هتل‌ها، هزینه تفریحات و حتی خرید می‌باشد. اما اگر روزهای خلوت سال را انتخاب کنید این هزینه‌ها کمتر می‌شوند. چرا که در ایام خلوت سال فروشنده‌ها تخفیفات خوبی را بر روی اجناس خود اعمال می‌کنند. حتی گاهی آماده چانه‌زنی بر سر قیمت‌ها نیز می‌شوند. اما چنین اتفاقی را هرگز نمی‌توانید در اوج شلوغی مشاهده کنید. سفر به قبرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. یعنی فصل‌های بهار، پاییز و زمستان در مقایسه با فصل تابستان که شلوغ‌ترین زمان برای سفر به قبرس است ارزان‌تر هستند. در بین این فصل‌ها نیز فصل زمستان از تمامی فصل‌ها ارزان‌تر است. پس اگر هزینه سفر برای شما در الویت اول است هرگز فصل تابستان را برای سفر به قبرس انتخاب نکنید.

 

 هزینه‌ی سفری ارزان به قبرس چقدر است؟

 

  • بهترین زمان سفر به قبرس از نظر جشن‌ها و فستیوال‌ها

با اینکه ماه ژانویه یکی از سردترین زمان‌ها در جزیره قبرس می‌باشد اما به دلیل قرار گرفتن تحویل سال نو میلادی در این ماه گردشگران زیادی آن را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. در این روزها جزیره حس و حالی بسیار شاد به خود می‌گیرد. همچنین مردم خیابان‌ها را تزیین می‌کنند و فرا رسیدن سال نو میلادی را با شکوه بسیار زیادی جشن می‌گیرند. به همین دلیل برای گذراندن تعطیلات خوش و همراه با جشن می‌توانید سفر به قبرس در ماه ژانویه را نیز جز گزینه‌های خود برای انتخاب بهترین زمان سفر در نظر بگیرید.

 

۲۱ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران