جدیدترین رستوران‌های دبی در سال 2020

جاذبه‌های گردشگری دبی
جدیدترین رستوران‌های دبی در سال 2020

وقتی پای غذا به میان بیاید، دبی با رستوران‌های متنوع و متعددش به خوبی می‌درخشد. رستوران‌هایی که برندهای بزرگ جهان را در خود دارند و غذاهایی از سراسر این کره‌ی خاکی را برایتان سرو می‌کنند. شما می‌توانید از غذاهای خیابانی جنوب شرق آسیا تا غذاهای لذیذ عربی را در این شهر میل کنید. امروز هم ما به سراغ رستوران‌های جدیدی رفته‌ایم که به تازگی در دبی بازگشایی شده‌اند و با توجه به کیفیت برجسته‌ای که دارند، پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور دبی، حتما سری به آن‌ها بزنید.

 

Bull & Bear

با محیطی مدرن، زیبا و بسیار شیک، Bull & Bear یک رستوران مجلل در برج دمان است و از بهترین انتخاب‌ها در میان رستوران‌های جدید و مطرحی که در دبی بازگشایی شده‌اند. اگر چه ممکن است اسم این رستوران معروف را در نیویورک شنیده باشید که در واقع یک خانه‌ی استیک است، اما در دبی این رستوران هویت خود را داشته و صبحانه و نهار و شام را سرو می‌کند. غذاها متنوع بوده و نمی‌توان محلی خاص را برای توصیفش نشان کرد، اما هر چه که هست، بهترین کیفیت با دیزاینی عالی به روی میز می‌رود.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

آدرس: Waldorf Astoria Dubai International Financial Centre, Burj Daman, DIFC

 

 Reif Kushiyaki

همانطور که از اسمش حدس زده‌اید، با یک رستوران ژاپنی مواجه هستید که سرآشپز معروف و برنده چندین جایزه مهم سنگاپوری، مسئولیت پخت غذا در آن را به عهده دارد. عمده تمرکز وی در پخت غذاهای این رستوران بر مینممالیستی بودن و استفاده از بهترین مواد اولیه و تازگی آن‌ها در غذا است. منو از غذاهای مدرن خیابانی ژاپن می‌باشد و قیمت غذاها نیز از ۱۶ درهم آغاز می‌شود.

 

 

آدرس: Dar Al Wasl Mall, Jumeirah

 

Meshico

یکی دیگر از رستوران‌هایی که در The Pointe در جزیره نخل جمیرا افتتاح شده، رستورانی مکزیکی با عنوان Meshico است. رستورانی که غذاهای کلاسیک و بعضا کهن مکزیکی را با روش جدید پخت می‌کند و ترکیب آن عالی می‌شود. غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی در منوی آن دیده می‌شود که همگی کیفیتی بسیار خوب دارند. بدون امتحان کردن دسرهای خوشمزه‌ی رستوران از در آن خارج نشوید که ضرر کرده‌اید.

 

رستوران‌هایی عجیب و خاص در دبی برای گذراندن یک عصر دل‌انگیز همراه با کمی ماجراجویی

 

آدرس: Block B, The Pointe, Palm Jumeirah

 

Alloro

Alloro یک رستوران کلاسیک ایتالیایی است که به تازگی در دبی مارینا افتتاح شده. شما در این رستوران می‌توانید طعم واقعی غذاهای فلورانس و توسکانی را بچشید و تجربه بودن در یک رستوران ایتالیایی واقعی را تجربه کنید. شاید عنوان‌هایی که در منو ببینید کمی به چشمتان آشنا بیاید، اما شیوه‌ی پخت و مزه‌ی آن‌ها کم‌نظیر است.

 

 

آدرس: Ground Floor, Wyndham Dubai Marina

 

3BK

غذا خوردن در بلندترین برج جهان همیشه لذت‌بخش است. مخصوصا اگر یک رستوران تازه تاسیس اما معرکه باشد و شما وقتی در حال غذا خوردن هستید، نمایش زیبای فواره‌های جلوی برج را مشاهده کنید. غذاهای رستوران عموما ریشه در غذاهای شرق آسیا دارند، با این حال می‌توان غذایی از سراسر جهان را در منوی این محل دید که با کیفیتی عالی و در خور محل زیبا و شیکش پخته می‌شود.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

 

آدرس: Level 3, Burj Khalifa, Downtown Dubai

 

MasterChef

نام این رستوران برند مسابقه تلویزیونی بسیار معروف جهان است که در آن سرآشپزها به رقابت با هم می‌پردازند. در این رستوران نیز بعضی از استعدادهایی که در برنامه حضور داشتن، از نقاط مختلف جهان به این مکان می‌آیند. البته یک منوی همیشگی و سرآشپزی معروف در رستوران حضور دارد و منویی نیز به صورت شناور در دست مشتریان قرار خواهد گرفت. فرصتی عالی برای کسانی که طرفدار این مسابقه تلویزیونی هستند.

 

 

آدرس: Ground Floor, Millennium Place Marina

 

Tasca

برای چشیدن طعم خوش غذاهای پرتغالی، زمان آن است که یکی از بهترین‌ها در دبی که به تازگی بازگشایی شده را امتحان کنید. البته در این رستوران، غذاهای کلاسیک پرتغالی به شیوه‌ای مدرن سرو می‌شوند اما طعم فوق‌العاده‌ای دارند که هیچ گاه فراموش نمی‌کنید. میزهای این رستوران -با توجه به این که در کنار دریا واقع شده- هم در محیط داخلی چیده شده‌اند و هم در محیط روباز که باعث شده تجربه غذا خوردن در Tasca، بسیار جذاب‌تر از پیش شود.

 

 خوشمزه‌ترین برگرهای دبی را اینجا نوش جان کنید

 

آدرس: Mandarin Oriental Jumeira, Jumeirah Beach Road

 

Akira Back

تعداد رستوران‌های ژاپنی همینطور در دبی بیشتر می‌شود و این به خاطر استقبالی است که گردشگران از این نوع غذاها دارند. Akira Back نیز رستوران لاکچری ژاپنی دیگری در جزیره نخل است که سرآشپز آن در دنیای آشپزی یک سلبریتی به حساب می‌آید. Massimo Bottura غذاهای ژاپنی را به شکلی سورئال و متفاوت به روی میز می‌برد که طعم آن بی‌نظیر بوده و همه را معطوف خود خواهد کرد.

 

 

آدرس: W Dubai - The Palm, Palm Jumeirah

۱۸ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران