راهنمای سفر لاکچری به دبی در سال 2020

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای سفر لاکچری به دبی در سال 2020

دیگر از زمانی که دبی بندرگاهی برای تردد کشتی‌های خارجی و البته تجار مروارید بود، بسیار گذشته است. حالا این شهر به یکی از مدرن‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا بدل شده و سالانه میلیون‌ها نفر برای گردش، خرید و تجارت به این گوشه از خلیج فارس می‌آیند.

اما به واسطه‌ی وجود انواع هتل‌های گران و لوکس دبی، رستوران‌های لوکس، تفریحات گران قیمت و سفرهای لاکچری از جمله سفرهای پرطرفدار به این مقصد ساحلی است. اگر شما هم قصد رفتن به تور دبی را دارید، ما یک راهنمای چند بخشی از پرواز تا تفریحات مختلف را برایتان گردآوری کرده‌ایم که در ادامه می‌بینید.

 

پرواز به دبی

اولین چیزی که در یک سفر لاکچری باید به دنبالش باشید، یک پرواز لوکس و عالی است. یکی از مزیت‌هایی که استفاده از تورهای مقتدرسیر تابان برای شما خواهد داشت، امکان انتخاب پروازهای مختلف است. پروازهای امارات مسلما برای چنین سفرهایی بهترین هستند، اما می‌توانید با انتخاب کلاس‌های پروازی بالا در ایرلاین‌های مختلف، پروازی عالی از تهران به دبی را تجربه نمایید.

 

معرفی مرکز خرید دبی مارینا مال

هتل‌های لاکچری در دبی

اولین چیز شاید پرواز باشد، اما در یک سفر لاکچری، بدون شک مهم‌ترین چیز محل اقامت شما خواهد بود. چیزی که در دبی به هیچ وجه کم و کسری در آن نخواهید داشت. از اقامتگاه‌های ساحلی تا هتل‌های معروف، برندهای برتر جهان در دبی حضور دارند. هتل‌هایی که می‌توانید در آن‌ها اسپاهای لاکچری، رستوران‌های عالی و در بعضی موارد تفریحات جذاب را نیز تجربه کنید. در این بین هتل برج‌‌العرب گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در دبی است که اقامت در آن، به واقع یک سفر شاهانه را برایتان رقم خواهد زد.

بعضی از بهترین هتل‌های محبوب و لاکچری دبی در سال 2020:

  • هتل برج‌العرب
  • One&Only The Palm Dubai
  • هتل ساحلی جمیرا
  • هتل رافلز دبی
  • هتل آرمانی دبی

فعالیت‌هایی که باید در دبی تجربه کنید

حضور شما در دبی، به بودن در یک هتل لوکس خلاصه نمی‌شود و باید از این سفر بهترین استفاده را کنید. فعالیت‌های معمول را کنار بگذارید و به سراغ بهترین‌ها و البته گران‌ترین‌ها در دبی بروید. برای مثال یکی از بهترین تجربه‌هایی که خواهید داشت، سافاری لاکچری صحرای دبی است. جایی که هم گردش با ماشین‌های مرسدس در دل صحرای زیبای دبی را تجربه می‌کنید و هم در یک اقامتگاه عالی ساعاتی را می‌گذرانید. اگر به دریا علاقه دارید، انواع کشتی‌های تفریحی خصوصی هستند که شما را برای گردش‌های آبی به دریا می‌برند.

اگر بخواهید هزینه‌ی خیلی زیادی کنید، اما در عوض یک فعالیت عالی را تجربه نمایید، به گردش هلیکوپتر سواری بروید و زیبایی‌های این شهر مدرن و خلیج فارس را از ارتفاع ببینید. اما اگر قصد ندارید کل حساب بانکی‌تان را خالی کنید، رفتن به اسکی دبی، پارک آبی آتلانتیس و ... نیز به شما پیشنهاد می‌شود. اما اگر در سفر ماه عسل به دبی هستید، پیشنها می‌کنیم خوردن یک شام رمانتیک و خصوصی بالای برج‌العرب را نیز فراموش نکنید که نه یک شام، بلکه یک قرار عاشقانه بی‌بدیل است.

رستوران‌هایی که باید در آن‌ها غذا بخورید

دبی این سال‌ها، شبیه به سفره‌ای شده که مردم تمامی جهان آن را آماده کرده‌اند. از هر نقطه‌ی دنیا رستورانی در این شهر وجود دارد و شما می‌توانید غذاهایی از شرق دور تا آمریکای جنوبی را در این شهر میل کنید. اگر در خود برج‌العرب اقامت داشته باشید، 9 رستوران بسیار مجلل و لاکچری در این مکان وجود دارد که یکی از یکی بهتر هستند. اما اگر پا را از برج‌العرب بیرون بگذارید، باز هم رستوران‌های گران در دبی پیدا می‌کنید که انتخاب را برایتان بسیار سخت می‌کند. به همین دلیل ما 5 رستوران لاکچری و عالی شهر را در زیر برایتان لیست می‌کنیم:

  • Billionaire Mansion Dubai
  • Indego by Vineet
  • Bombay Brasserie
  • Tresind
  • Armani/Amal

 

راهنمای مختصر برای خرید عطر عربی در دبی

خرید لاکچری در دبی

و اما یکی از بخش‌های هیجان انگیز در دبی که مسلما بسیاری به دنبالش هستند، اما برای کسانی که قصد دارند خریدشان نیز مثل سفرشان لاکچری و عالی باشد، چند پیشنهاد عالی داریم. بازار طلای دبی از آن جاهایی است که چیزهایی در آن می‌یابید که کم‌تر جایی در دنیا دیده می‌شود. حتی اگر قصد خرید ندارید، بازدید از این مکان نیز برای خود جذابیتی دارد.

غیر از این‌ها، به سراغ مراکز خرید لوکس بروید و از بهترین برندهای جهانی خرید کنید. مرکز خرید City Walk احتمالا به خاطر اجناس فوق لاکچری‌اش، اولین پیشنهاد باشد، اما "مرکز خرید دبی" مجموعه‌ای از بهترین‌هاست. برندهای لوکس از تمامی جهان در این مکان گرد هم آمده‌اند و شما می‌توانید فعالیت‌های مختلف تفریحی از جمله دیدن فیلم در یکی از بهترین مجموعه‌های سینمایی دنیا را نیز تجربه کنید. دوبی اوتلت مال، "مرکز خرید امارات" و بورجمان، دیگر انتخاب‌های ما در لیستمان هستند.

 

بهترین پارک‌های دبی برای تفریح خانوادگی

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ (به‌روز رسانی شده در: 28 خرداد 1400)

نظرات کاربران