تجربه ۷ تفریح لاکچری در سفر به دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تجربه ۷ تفریح لاکچری در سفر به دبی

دبی یکی از بهترین شهرهای دنیا است که در تمامی فصل‌های سال می‌توانید به آن مراجعه کنید و خوش بگذرانید. شهری که برترین امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی جهان را در خود فراهم آورده است تا برای مسافرانش روزهای خاطره‌انگیزی بسازد. شهری که در خود هم دریا دارد و هم صحرا. بنابراین هم بهترین تفریحات آبی را دارد و هم بهترین تفریحات مربوط به خشکی. شهری که بهترین مرکزخریدهای جهان را در خود جای داده است و انواع جشنواره‌های حراج را در آنها برگزار می‌کند. در سفرتان با تور دبی اگر به دنبال خاص‌ترین و لوکس‌ترین تفریحات هستید همراه ما باشید تا ۷ تفریح لاکچری این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- هلی کوپتر سواری

اگر علاقه‌مند هستید دبی را از فراز آسمانش ببینید به شما توصیه می‌کنیم به هتل‌های ۵ ستاره این شهر مراجعه کنید. بیشتر هتل‌های ۵ ستاره این شهر امکانی را برای علاقه‌مندان به آسمان‌گردی دبی فراهم آورده‌اند که طی آن می‌توانید سوار بر هلی کوپتر شوید و برای زمانی به اندازه ۳۰ دقیقه بخش‌های مختلف این شهر را از بالا نگاه کنید. هلی‌کوپترهایی که غالبا ۶ صندلی دارند و شما برای سوار شدن بر آنها باید از قبل ثبت‌نام کنید و نیز کپی پاسپورت خود را برای سوار شدن به همراه داشته باشید.

 

۷ مکان ویژه برای بازید از حیات وحش دبی


۲- سوار شدن بر ماشین‌های لاکچری

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید برترین ماشین‌های دنیا را می‌توانید در شهر دبی اجاره کنید و درحالیکه خودتان آنها را می‌رانید به بخش‌های مختلف این شهر از ساحل گرفته تا صحرا سری بزنید. ماشین‌هایی از بوگاتی و لامبورگینی گرفته تا پورش و فراری. ماشین‌هایی که برای اجاره آنها باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشید. ماشین‌هایی که به صورت روزانه می‌توانید آنها را اجاره کنید. ماشین‌هایی که برای اجاره‌شان بهتر است قوانین راهنمایی و رانندگی دبی را مطالعه کنید تا خدایی ناکرده مشکلی برایتان پیش نیاید.

 


۳- سافاری‌های دبی

یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین تورهایی که در دبی برگزار می‌شود تورهای سافاری صحرایی آن است که با شرکت در این تورها می‌توانید به صحراهای درجه یک دبی بروید و انواع تفریحات هیجان‌انگیز صحرایی را در آنها تجربه کنید. تجربه‌هایی نظیر ماشین سواری بر روی تپه‌های شنی، موتورسواری، اسکی روی شن و همینطور شتر سواری. بادیه نشینی از دیگر تجربه‌های عالی مربوط به این تورهاست. با شرکت در این تورها اگر علاقه‌مند باشید می‌توانید یک شب در صحرا و زیر سقف آسمان پرستاره دبی بخوابید. این تجربه از خاص‌ترین تجربه‌های سفر به دبی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

 


۴- گلف بازی کنید


گلف یک ورزش لاکچری است که امکان آن در هر جایی فراهم نیست. در دبی اما فراهم است. این شهر صاحب چندین زمین گلف عالیست. زمین‌هایی که بهترین امکانات و لوازم لازم را به شما برای انجام این بازی ارائه می‌دهند. باشگاه گلف امارات که در این شهر واقع شده است یکی از مشهورترین زمین‌های آن به حساب می‌آید که در لیست یکصد زمین برتر گلف جهان جای دارد. در سفرتان اگر گلف بلد نیستید اما می‌خواهید آن را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما به باشگاه‌های گلف معروف دبی تشریف ببرید.

 

  ۵ غذای خیابانی دبی که باید آنها را امتحان کنید


۵- رفتن به رستوران هوایی دبی

اگر می‎‌خواهید یک وعده از غذاهای‌تان را برای یک بار هم که شده زمانی که بین زمین و آسمان هستید نوش جان کنید در سفرتان به رستوران Dinner In The Sky دبی تشریف ببرید. رستورانی که رفتن به آن یک تجربه بسیار خاص و تا حدودی بسیار گران به حساب می‌آید. رستوانی که در آن شما و میز غذا با جرثقیل به آسمان برده می‌شوید تا آنجا لذیذترین غذاهای دنیا را نوش جان کنید. رستورانی که زمان نوش جان کردن وعده‌های غذایی ناهار و شام در آن ۱۰۰ دقیقه است. رستورانی که برای سرو هر وعده غذایی تنها می‌تواند از ۲۲ مهمان پذیرایی کند. بنابراین برای نوش جان کردن غذا در این رستوران باید از قبل صندلی‌تان را رزرو کنید.

 

 سفری فراموش نشدنی با کشتی به دبی


۶- شرط‌ بندی روی اسب مسابقه

یکی از ورزش‌ها و سرگرمی‌هایی که در دبی به صورت جدی دنبال می‌شود مسابقات اسب سواری است. در این شهر شما می‌توانید به دیدن مسابقات اسب سواری بروید و روی اسب‌های سرکش و سریع شرط‌ بندی کنید. اگر بردید که پول نسبتا خوبی گیرتان می‌آید و اگر باختید هم یک تجربه هیجان‌انگیز را پشت سر گذاشته‌اید.

 

 به تماشای مسابقات مشهور و سنتی در دبی بنشینید 


۷- تور کروز در دریا

سوار کشتی‌های بزرگ شدن و سپری کردن زمانی هیجان‌انگیز در آن و نوش جان کردن بهترین غذاها در عرشه کشتی همه از تجربیاتی هستند که در سفر به دبی می‌توانید آنها را با صرف هزینه‌ای نه خیلی زیاد به دست آورید.

 

تفریحات خاص و لوکس برای علاقه‌مندان هیجان در دبی

۰۸ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران