بهترین رستوران‌های دبی برای جشن سال نو چینی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های دبی برای جشن سال نو چینی

تا سال نو چینی کم‌تر از ۱۵ روز باقی مانده است و دبی که همه‌ی جشن‌های دنیا را برای جذب گردشگر برپا می‌کند، از این جشن بزرگ شرقی نیز غافل نشده و رستوران‌ها و مراکز تفریحی این شهر، برنامه‌های متنوعی برای آن دارند. شب سال نو چینی امسال در ۵ فوریه برگزار می‌شود اگر با تور دبی در این تاریخ عازم سفر هستید بهترین راه جهت جشن گرفتن این روز برای شما، رفتن به رستوران‌هایی است که برنامه‌ای خاص برای آن ترتیب داده‌اند.


قبل از هر چیز؛ برج‌العرب و برج خلیفه


همچون روزهای بزرگ دیگر، این دو برج معروف دبی برنامه‌های آتش‌بازی و نورافشانی خواهند داشت که هر دو شب سال نو به انجام رسیده و طرح و نقش‌های ویژه چینی بر روی آن‌ها خواهند انداخت.

 

معرفی برترین رستوران‌های غذاهای گیاهی در دبی

 

 

 برج‌العرب

 


Al Bayt


اگر در سفر دبی هستید و می‌خواهید یک بعد از ظهر آرام با تم چینی داشته باشید که برای چنین روز خاصی در نظر گرفته شده است، به این مکان رفته و با پرداخت ۱۸۸ درهم چند ساعتی با برنامه‌های مخصوص جشن سال نوی چینی در Al Bayt همراه باشید و با صرف چای و قهوه و حتی کیک چینی، روزی عالی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. یک گروه موسیقی نیز در این روز دعوت می‌شود تا آهنگ‌های چینی برایتان بنوازد.

 

 

  Al Bayt

 


Palace Downtown, Downtown Dubai

 


Ba Restaurant


عدد ۸ در فرهنگ چینی عدد شانس محسوب می‌شود و این رستوران نیز برای جشن سال نو، یک سرویس سه کورس در نظر گرفته که شامل ۸ غذای مختلف می‌شود و در پایان آن نیز می‌توانید از مجموعه چای‌های چینی سفارش دهید و یک شب به یادماندنی با پرداخت ۲۸۸ درهم رقم بزنید. البته در بخش دیگری از سالن برنامه‌ی پخش موسیقی و جشن نیز وجود دارد و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. در نظر داشته باشید که این غذا و سرویسی که ازآن صحبت کردیم، تنها مختص به چند روزمنتهی به سال نوی چینی و شب سال نو بوده و به صورت محدود ارائه می‌شود.

 

 

 Ba Restaurant 

 


آدرس: Fairmont The Palm, Palm Jumeirah

 


Saffron


هر غذای چینی که فکرش را کنید از بخش‌های مختلف چین در Saffron سرو می‌شود. شما در طول ۱۰ روز منتهی به شب سال نوی چینی و بعد از آن، می‌توانید با پرداخت ۳۵۶ درهم از بوفه‌ی باز غذاهای چینی لذت استفاده کرده و در فضایی با موسیقی چینی نهایت استفاده را ببرید. در این روزها رقص و اجراهای چینی نیز در این سالن در نظر گرفته شده تا یکی از بهترین مکان‌های ممکن برای جشن گرفتن این روزهای خاص پدید آورده شود.

 

۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی

 

 

  Saffron

 


آدرس: Atlantis The Palm, Crescent Road

 


Shang Palace


این رستوران چینی در این ایام کاملا دگرگون شده و حال و هوای پکن را به خود می‌گیرد. از تمام دیوارها و طول سالن فانوس‌های قرمز و طلایی آویزان شده و گروه موسیقی در تمام طول بعد از ظهر و شب، موسیقی چینی می‌نوازند. نه یک، بلکه دو منوی مخصوص برای این ایام در نظر گرفته شده که از چهارم تا نوزدهم فوریه بر روی میزهای قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بین غذاهایی همچون باربیکیو مرغابی هنگ‌کنگی تا دیم سام کلاسیک با کوفته‌های برنجی انتخاب کنید. نکته جذاب‌تر اینکه در این ایام، تمامی مهمان‌ها هر شب شانس برنده شدن اقامت دو نفره در هتل لاکچری کری در پکن را نیز خواهند داشت!

 

 

 Shang Palace

 


آدرس: Shangri-La Hotel, Sheikh Zayed Road

 


Sofitel The Palm


این اقامتگاه ۵ ستاره ساحلی در جزیره‌ی مصنوعی نخل نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای سال نوی میلادی دارد. غذای مخصوصی که برای این شب در نظر گرفته شده شامل ۴ کورس از انواع غذاهای کلاسیک چینی است که در آخر به نوشیدنی‌های مخصوص چینی نیز ختم می‌شود. مهمانان می‌توانند از اجرای رقص چینی لذت برده و از مجموعه‌ی نوشیدنی‌های این مکان استفاده کنند. تمام این برنامه‌ی عالی در یکی از زیباترین اقامتگاه‌های ساحلی جزیره نخل انجام می‌شود که خود بخشی از جذابیت این شب خاص خواهد بود و البته برایتان ۳۸۸ درهم هزینه در بر خواهد داشت.

 

بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

 

 

  Sofitel The Palm

 


آدرس: Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa Palm Jumeirah, East Crescent, The Palm

 


Willow Stream Spa


و در آخر پیشنهاد غیر رستورانی ما به شما، حضور در اسپایِ بسیار معروف Willow Stream است که در این روز چند ماساژ خاص چینی را به برنامه‌هایش اضافه کرده و با ارائه تخفیف‌های قصد دارد همه را قبل از شرکت در جشن‌های مختلف به سمت خود بکشاند. برنامه‌هایی از جمله "ماساژ یوگا"، "تلفیق غرب و شرق" و "صلح جادویی" از جمله چیزهایی هستند که از تاریخ 4 فوریه تا آخر ماه به مجموعه‌ی بزرگ برنامه‌های این اسپا اضافه می‌شود.

 

 

  Willow Stream Spa

 


آدرس: Fairmont The Palm, Palm Jumeirah

۰۶ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران