بهترین رستوران‌های چینی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
بهترین رستوران‌های چینی در دبی

رستوران‌های چینی همیشه در دنیا طرفداران خاص خود را دارند. البته نباید از آن‌ها انتظار غذاهای عجیب خیابانی در پکن را داشت، اما می‌توانید غذاهای خاصی همچون اردک سوخاری معروف یا غذاهای کلاسیک شمال چین را بخورید. در سفر با تور دبی چندین رستوران چینی بسیار خوب وجود دارد که امروز سعی داریم تا بهترین‌هایشان را به شما معرفی کنیم.

 

Chuan

اگر به دنبال بهترین رستوران چینی در دبی می‌گردید، بدون شک باید سراغ Chuan بروید. تصور کنید که بهترین غذاهای ممکن با دستور کاملا کلاسیک را در جایی بخورید که از پنجره‌هایش منظره‌ی زیبای جزیره‌ی نخل کاملا مشخص باشد. در این رستوران هیچ غذای غربی پیدا نخواهید کرد و تمام تموم به غذاهای چینی اختصاصی داشته و شام خوشمزه‌ی شما در ظرف‌های خاص و و عمومی چوبی سرو می‌شوند.

آدرس: The Pointe, Palm Jumeira

 

Royal China

Royal China نیز همچون Chuan از بهترین‌هاست و خیلی از محلی‌های دبی که اهل غذاهای چینی هستند، این مکان را برای خوردن غذا انتخاب می‌کنند. البته تفاوت ویژه‌ای میان این رستوران و گزینه‌ی قبلی وجود دارد و آن هم شکل پخت و ارائه غذاهاست که عموما با آن چه در دستور کلاسیک وجود دارد، کاملا متفاوت است. اما کیفیت غذاها فوق‌العاده بوده و مجموعه‌ای از بهترین نوشیدنی‌ها نیز در منو وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز برای خود سفارش دهید.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دبی

آدرس: Building 4, DIFC

 

Zheng He’s

این رستوران قدیمی چینی در دبی، سال ۲۰۱۹ یک بازسازی اساسی را به خود دید و سپس سرآشپز معروف "لای مین وی" برای پخت غذا در آن‌جا استخدام شد. غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه هستند و شکلی جذاب آراسته و به روی میز می‌روند. در Zheng He’s  نیز غذاها اگر چه عموما به شکل اصلی خود پخت می‌شوند، اما یک سری تغییراتی نیز در آن‌ها داده شده و در نهایت به شکلی مدرن روی میز می‌روند. در این مکان نیز موقع صرف شام می‌توانید منظره‌ای زیبا از کانال‌های آبی را مشاهده کنید که خوردن شام در رستوران را بیش از پیش، لذت بخش خواهد کرد.

آدرس: Jumeirah Mina A'Salam, Umm Suqeim

 

China Sea

"دریای چین" از آن دست رستوران‌هایی است که غذاها را کاملا به شکل سنتی خود پخته و برای مشتریانش سرو می‌کند. این غذاها همچون شام‌هایی که در خود چین می‌خورید، مملو از ادویه و واقعا خوشمزه هستند و قیمت خیلی مناسبی نیز داشته و باعث می‌شوند تا این رستوران در زمره رستوران‌هایی با قیمت مناسب قرار گیرد.

 

معرفی رستوران‌های مناسب کودکان در دبی

آدرس: Deira

 

Din Tai Fung

اگر برای خرید به مراکز خرید امارات دبی می‌روید، می‌توانید شعبه‌های مختلفی از این رستوران چینی معروف را پیدا کنید که عموما مملو از مشتری هستند. Din Tai Fung یکی از محبوب‌ترین‌ها نیز به شمار می‌رود و عموما باید ۴۵ دقیقه‌ای برای غذا صبر کنید، چون صف‌های طولانی برای غذا شکل می‌گیرد و خبری هم از رزرو میز از قبل نیست. خیلی‌ها در این رستوران دیم سام معروف را سفارش می‌دهند، اما شما چند غذای مختلف همچون نودل‌های مختلف کوفته را سفارش دهید تا بتوانید بهترین تجربه را از بودن در Din Tai Fung به دست بیاورید.

Hakkasan

این رستوران که توانسته ستاره میشلن نیز کسب کند، یکی از جاهای گران‌قیمت در دبی برای خوردن غذاهای چینی است که سعی کرده تا این غذاها را به شکلی مدرن و در قالب مجلل به روی میز ببرد. شما در منوی Hakkasan  هم می‌توانید غذاهای کلاسیک را ببینید و هم غذاهای ترکیبی، اما چیزی که برای شما ارائه می‌شود در کنار این که بسیار خوشمزه و فوق‌العاده بوده، به شکلی جذاب نیز آراسته شده است.

 

گرانقیمت‌ترین غذاهای رستوران‌های دبی

آدرس: Atlantis The Palm, Palm Jumeirah

 

Long Teng

Long Teng برای آن‌هایی که دوست دارند غذاهای دریایی چینی را امتحان کنند، یک جای عالی به شمار می‌رود. این رستوران غذاهای بخش کانتون چین را به شکل کاملا سنتی پخت می‌کند و در بسیاری از مواقع آن‌ها را در ظروف سنتی بامبو سرو می‌کند. شما در کنار غذاهای دریایی، می‌توانید از میان گوشت‌های مختلف برای خود چیزی سفارش دهید و حتی چند نوع غذای گیاهی نیز هستند که می‌توانید از منو انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های Long Teng وجود انواع نوشیدنی‌ها در این رستوران است که البته عموما قیمت بالایی دارند.

 

برترین رستوران‌های محله‌ی دیره دبی

آدرس: U-Bora Towers, Business Bay

۱۴ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران