جزیره‌گردی در فیلیپین سرزمین زیبایی‌ها

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
جزیره‌گردی در فیلیپین سرزمین زیبایی‌ها

فیلیپین را به سواحل زیبا و استثنایی‌اش می‌شناسند. کشوری که چندین و چند جزیره‌ی کوچک و بزرگ دارد که در هر کدامشان، مردمانی خونگرم با آغوشی باز از شما پذیرایی می‌کنند. با وجود همین زیبایی‌های طبیعی که از آن‌ها یاد کردیم، جزیره گردی یکی از عمده دلایلی است که بسیاری از گردشگران را به مناطق ساحلی فیلیپین می‌کشاند. اگر دوست دارید شما نیز بهترین تجربه سفر با تور فیلیپین را با دیدن چند جزیره زیبا داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما به این مقاصد سفر کنید.

 

Islas de Gigantes

این مجمع الجزایر شامل ۱۰ جزیره کوچک و بزرگ می‌شود که دو مورد از بزرگ‌ترین آن‌ها Gigantes Norte یا همان Gigantes شمالی و دیگری Gigantes Sur یا همان Gigantes  جنوبی هستند. یکی از نکات جالب در مورد این جزایر زیبا این است که خود محلی‌ها نیز برای بازدید از این محل شور خاصی دارند و یکی از جاهایی است که جوانان فیلیپینی به آن علاقه وافری دارند. البته در سال‌های اخیر مسیرهای خوبی برای رفتن به Islas de Gigantes تدارک دیده شده و شما به راحتی می‌توانید از نقاط مختلف آن بازدید به عمل آورید.

 

زیباترین آبشارهای فیلیپین؛ کشور هزار جزیره

 

با رفتن به این منطقه شما می‌توانید از سواحل پرتعداد و متفاوت Islas de Gigantes استفاده کنید، در تورهای جزیره گردی شرکت کرده و از چندین جزیره آن دیدن نمایید، به تفریحات آبی مشغول شوید و طبیعت زیبای دو جزیره‌ی بزرگ را مرور نمایید. Islas de Gigantes جایی بی‌نظیر در فیلیپین است که سفر به آن جا هیچ گاه از یادتان نخواهد رفت.

 

 

Boracay

بوروکای خود جزیره‌ای کوچک و بسیار زیباست که یکی از مقاصد پرطرفدار در فیلیپین نیز به حساب می‌آید. اما ما این جزیره را از این بابت به شما معرفی کرده‌ایم، چون شما به راحتی از آن جا به چندین جزیره دسترسی خواهید داشت و از طرفی می‌توانید در تورهای مختلفی که برای این کار در نظر گرفته شده شرکت نمایید. جزایر زیبایی همچون Crystal Cove، پیکنیکان، پوکا یا جزیره کروکودیل در نزدیکی بوروکای قرار گرفته‌اند که بازدید از آن‌ها بی‌نهایت لذت‌بخش خواهد بود.

 

فیلیپین سرزمین شگفتی‌ها ؛ حکایت مردم یاکان در جزیره باسیلان

 

البته در خود بوروکای نیز شما می‌توانید روزهایی عالی را تجربه کنید. این جزیره که تنها ۷ کیلومتر پهنا دارد، چند ساحل عالی با شن‌های سفید و آبی کریستالی را به شما ارائه می‌کند.

 

 

 پورتوپرنسس، پالاوان

پارک ملی پورتوپرنسس میزبان رود زیرزمینی بزرگی است که به عنوان یکی از عجایب هفتگانه طبیعی در دنیا به حساب می‌آید. مکانی بی‌نهایت زیبا که دیدنی‌های متعددی داشته و شما می‌توانید از بندر هوندا در این مکان، سوار بر قایق‌های مختلف شوید و تورهای جزیره گردی را تجربه نمایید. جزایر Cowrie یا Luli از جمله این جزایر هستند که شما در سفر به پورتوپرنسس می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید.

 

گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

 

البته فراموش نکنید که خود این شهر، پارک ملی به همین نام دارد که از زیباترین نقاط طبیعی فیلیپین محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید در تورها جزیره گردی از این مکان، به اسنورکلینگ بپردازید که با توجه به زیبایی‌های فوق‌العاده‌ی دنیای آب این اطراف، فعالیتی بی‌نهایت جذاب برایتان خواهد بود.

 

 

کورون، پالاوان

پاوالان خود به تنهایی بخش زیادی از زیبایی‌های طبیعی فیلیپین را در اختیار دارد. کورون نیز یکی دیگر از نقاط خاص این بخش از کشور است که چندین جزیره در اطرافش هستند و شما می‌توانید به دیدن آن‌ها بروید. عملا تور جزیره گردی، گردش در آبگیرهای دو قلو و همچنین بازدید از کشتی غرق شده‌ی ژاپنی، از جمله مهم‌ترین تفریحاتی است که می‌توانید در کورون تجربه نمایید.

 

زیباترین شهرهای فیلیپین را بشناسید

 

زمان سفر به کورون در پالاوان، حتما از دریاچه‌ی کایانگان فیلیپین، زیباترین نقطه جزیره کورن نیز بازدید کنید. این محل رویایی، برکه‌ای بزرگ به حساب می‌آید که صخره‌های کوچک و بزرگِ از آن سر بیرون آورده‌ و آب کریستالی آن را بیش از پیش زیبا نموده‌اند. همچنین بدون این که نیاز باشد به جزایر مختلف بروید، در همین جا می‌توانید چندین ساحل استثنایی و زیبا پیدا کنید که جان می‌دهند برای آبتنی و لذت بردن از آفتاب گرم در فیلیپین.

 

 

آلامینوس، پانگاسینان

پارک ملی پانگاسینان ۱۲۳ جزیره دارد و باور بر این است که میلیون‌ها سال از عمر آن‌ها می‌گذرد. البته شما نمی‌توانید از تمام جزایر در یک سفر بازدید کنید، اما با بودن در این بهشت دیدنی، امکان جزیره گردی میان این خشکی‌های دیدنی را خواهید داشت.

 

آب و هوای فیلیپین برای سفر در بهار

 

آلامینوس جاذبه‌های متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بخش‌های جنگلی، برکه‌هایی با آب کریستالی، سواحلی زیبا و ... اشاره کرد.

 

۱۸ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران