راهنمای سفر مجردی به پنانگ

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
راهنمای سفر مجردی به پنانگ

پنانگ یکی از زیباترین و معروف‌ترین شهرهای مالزی و یکی از امن‌ترین نقاط دنیا است. جزیره‌ای که طبیعتی بکر دارد و تاریخی جذاب. جزیره‌ای که به پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است و خیابان‌هایش فقط محل‌هایی برای تردد نیستند، بلکه مکان‌هایی برای تفریح نیز به شمار می‌آیند. شهری که انتخاب بسیاری از خانواده‌ها برای گذراندن تعطیلات است اما برای بسیاری از کوله گردان و کسانیکه تنهایی سفر می‌کنند نیز جذاب است. اگر قصد دارید با تور مالزی و به تنهایی سفر کنید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را برای بازدید انفرادی از این جزیره راهنمایی کنیم.


۱- برای کاهش هزینه‌ها به هاستل‌ بروید

پنانگ هتل‌های چند ستاره‌ی لوکس و همینطور اقامتگا‌های ویلایی رویایی در خود کم ندارد اما شما که تنهایی به این جزیره سفر می‌کنیم بهتر است در هاستل اقامت کنید. چرا که در هاستل هم از تنهایی بیرون می‌آیید و هم اینکه می‌توانید به میزان چشمگیری از هزینه‌ی سفرتان بکاهید. هاستل‌های این جزیره شیک و تمیز هستند و در فضاهای عمومی‌شان می‌توانید از ملیت‌های گوناگون دوست و رفیق پیدا کنید. بنابراین اولین پیشنهاد ما برای سفر انفرادی به این جزیره بررسی هاستل‌ها و رزرو آنهاست.

 

۸ هتل ارزان قیمت در پنانگ برای آنهایی که به سبک کوله‌گردی سفر می‌روند

 پنانگ


۲- غذاهای خیابانی نوش جان کنید

پنانگ به پایتخت غذاهای خیابانی در جهان معروف است. چرا که در جای‌جای خیابان‌ها و کوچه‌های آن می‌توانید غرفه‌هایی را بیابید که غذاهای خیابانی عرضه می‌کنند. غذاهای متنوع و در عین حال بسیار لذیذ. غذاهایی که برخی‌هاشان دریایی، برخی‌هاشان گوشتی و برخی‌های دیگرشان نیز گیاهی هستند. در سفر تنهایی‌تان به این جزیره یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاق‌هایی که در ذهن شما باقی می‌ماند، نوش جان کردن همین غذاهاست. چرا که عطر و طعم متفاوتی دارند و تهیه آنها برایتان باب گفتگو با مردم عادی را فراهم می‌آورد.

 

 پنانگ


۳- به پارک ملی پنانگ بروید

پارک ملی پنانگ یکی از نقاط بکر و جذاب این جزیره است. پارکی قرار گرفته در دل یک طبیعت شگفت‌انگیز که با شکافتن سرسبزی‌ها و پیش رفتن در دل آنها به سواحلی تمیز و زیبا می‌رسید. پارکی که در آن تفریحات متنوعی می‌توانید انجام بدهید. یکی از ویژه‌ترین تفریحاتی که در این پارک می‌توانید انجام بدهید شنا کردن است. در سواحل این پارک می‌توانید آفتاب بگیرید، قدم بزنید و بعد اگر مناسب دیدید تن‌تان را به آب بسپارید. همچنین در این پارک اگر علاقه‌مند به ماهی‌گیری هستید می‌توانید این تفریح را نیز تجربه کنید.

 

۷ ساحل منحصر به فرد پنانگ، پایتخت غذاهای خیابانی جهان و مالزی

 پنانگ


۴- به مدارس غواصی پنانگ بروید

یکی از بهترین، معروف‌ترین و هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که در پنانگ می‌توانید انجام بدهید غواصی است. در این جزیره شما می‌توانید به مراکز مختلف غواصی مراجعه کنید و بزنید به عمق آب‌های شفاف و زلال. در این غواصی‌ بهترین تجهیزات به شما داده می‌شود و همچنین بهترین مربیان شما را همراهی می‌کنند. از امکانات ویژه در مدارس غواصی این جزیره آن است که اگر بخواهید از خودتان در زیر آب عکس بیندازید این امکان برای شما فراهم است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در سفر انفرادی‌تان به پنانگ به مدارس غواصی آن بروید، به عمق آب‌هایش بزنید و زیباترین عکس‌های صفحات اجتماعی‌تان را بیندازید.

 

 پنانگ


۵- تفریحات رایگان انجام بدهید

اکثر کسانیکه تنها به جایی سفر می‌کنند، صرفه‌جویی در بودجه برایشان بسیار اهمیت دارد. بنابراین در سفرتان به پنانگ سعی کنید تفریحاتی انجام بدهید که یا برایتان رایگان تمام شود و یا ارزان. در این شهر مکان‌های زیادی وجود دارند که برای بازدید از آنها نیاز نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. مکان‌هایی از جمله معابد، موزه‌ها، پارک‌ها و ... . بنابراین از قبل درباره‌ی این مکان‌ها جستجو کنید و در سفرتان به پنانگ از آنها دیدن کنید.

 

جورج تاون؛ محله‌ی گشت و گذار شبانه‌روزی در پنانگ

 پنانگ


۶- به کافه‌های ساحلی بروید و زیباترین تصاویر طبیعت را ببینید

پنانگ پر از کافه‌های ساحلی عالی است که درهای برخی‌هاشان تا حوالی صبح به روی مشتریان‌شان باز است. کافه‌هایی که در آنها می‌توانید انواع دورهمی‌ها را تجربه کنید. کافه‌هایی دنج که زیباترین غروب‌های خورشید را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند. در سفر انفرادی‌تان به این جزیره به شما پیشنهاد می‌کنیم برای انواع دورهمی‌ها و خوش گذرانی‌ها به این کافه‌ها تشریف ببرید و تا هر زمانی که توانستید بیدار بمانید در آنها بمانید. رفتن به این کافه‌ها خاطراتی فراموش نشدنی برای شما می‌سازد.

 

 پنانگ


۷- در بازارهای کوچک خیابانی خرید کنید

پنانگ مرکزخریدهای مجلل و بزرگ برای خرید انواع سوغاتی‌ها را در خود دارد اما به شما توصیه می‌کنیم اگر به دنبال اجناس خاص به عنوان یادگاری‌های سفر هستید در بازارهای کوچک خیابانی این جزیره گشت و گذار کنید و چیزهای تزئینی خریداری کنید.

 

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

پنانگ

۲۸ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران