۷ تفریح بهاری در سفر به جزیره کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۷ تفریح بهاری در سفر به جزیره کیش

کیش در فصل بهار یکی از شلوغ‌ترین جزیره‌ها و نقاط ایران است که می‌توانید روی سفر به آن حساب ویژه‌ای باز کنید. جزیره‌ای که در این روزها آب و هوایی فوق‌العاده‌ دارد و تمامی امکانات تفریحی عالی آن فراهم است تا برای شما یک سفر خاطره‌انگیز ساخته شود. جزیره‌ای رویایی و جادویی با سواحلی پر رویداد و با رستوران‌هایی که بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را برای مسافران‌شان طبخ می‌کنند. اگر فصل بهار را برای سفر با تور کیش به این جزیره انتخاب کرده‌اید و بهترین تفریحاتی که در این ایام می‌توانید انجام بدهید را می‌خواهید بشناسید همراه ما باشید تا ۷ تفریح بهاری این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- رفتن به کارتینگ کیش

اگر اهل هیجان هستید، اگر به صورت خانوادگی به کیش سفر کرده‌اید، اگر می‌خواهید یک تفریح مفرح در این جزیره انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به پیست کارتینگ آن تشریف ببرید. پیستی که ۸۰۰ متر طول و ۷ متر عرض دارد. پیستی که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است و یکی از مکان‌های گردشگری این جزیره از آن زمان تاکنون به شمار می‌آید. یکی از بهترین تفریحاتی که در این جزیره می‌توانید انجام بدهید رانندگی در پیست کارتینگ این جزیره است.

 

  زیباترین مکان‌های کیش برای گرفتن عکس‌های خاص 


۲- بازدید از جزیره هندورابی

کیش در اطراف خود جزیره کم ندارد. جزایری که یکی از یکی زیباتر و جذاب‌تر هستند. جزایری که با رفتن به آنها می‌توانید از بافت‌های سنتی جنوب ایران دیدن کنید و همینطور عکس‌هایی زیبا از مناطقی بکر بیندازید. یکی از این جزایر زیبا هندورابی است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از ۲۰۰ هزار تومان سوار کشتی شوید و به گردش در جزیره‌ی هندورابی کیش بپردازید. فاصله‌ی کیش تا هندورابی نیم ساعت است و به شما توصیه می‌کنیم در سفر به این جزیره حداقل یک نیمروز خود را در هندورابی بگذرانید.

 


۳- اجاره خودروهای لوکس و دور زدن در جزیره

یکی از امکانات ویژه‌ای که جزیره کیش به گردشگرانش ارائه می‌دهد امکان کرایه خودروهای لوکس است. در این جزیره شما می‌توانید بهترین خودروهای دنیا را برای هر چند روز که می‌خواهید اجاره کنید و با رانندگی کردن در جزیره خوش بگذرانید. خودروهایی که شاید هیچگاه در زندگی‌تان غیر از فرصتی که این جزیره در خدمتتان می‌گذارد نتوانید سوارشان شوید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم اگر اهل رانندگی و ماشین سواری هستید و همینطور می‌خواهید در این جزیره دوردور کنید و لذت ببرید، حتما به بنگاه‌های کرایه خودرو تشریف ببرید و متناسب با علاقه‌مندی و بودجه‌ای که می‌خواهید برای این تفریح صرف کنید یک ماشین عالی برای اجاره انتخاب کنید.

 

۶ رستوران کیش برای خوردن بهترین فست‌فودها


۴- به کنسرت‌ها و دیدن جُنگ‌های شبانه بروید

اگر می‌خواهید شب‌های کیش را در خواب و بی‌خبری پشت سر نگذارید و در رویدادهای ویژه‌ی این جزیره در شب‌های بهاری شرکت کنید به شما توصیه می‌کنیم در کنسرت‌های پرشماری که در این جزیره برپا می‌شوند شرکت کنید. کنسرت‌هایی که غالبا خوانندگان پاپ آنها را برگزار می‌کنند. جدای از کنسرت‌ها شما می‌توانید در برنامه‌های طنز و دورهمی که با استند آپ کمدی‌ها همراه هست مشارکت کنید و شب‌های متفاوتی برای خودتان در این جزیره بسازید.

 


۵- خرید درمانی کنید

اگر خرید کردن حالتان را خوب می‌کند، چه زمانی بهتر از روزهای بهار که به مرکزخریدهای پرشمار جزیره کیش بروید و هرچه می‌خواهید را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. در این جزیره می‌توانید بهترین لباس‌ها، کیف‌ها و کفش‌ها، لوازم آشپزخانه، لوازم تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را تهیه کنید. بنابراین برای خرید در روزهای بهاری حضور در این جزیره را فراموش نکنید و آن را جدی بگیرید. البته حواستان باشد زمان زیادی از حضورتان در این جزیره را نیز تنها به خرید کردن اختصاص ندهید.

 

بازدید از پارک جذاب دلفین‌های کیش


۶- غذاهای تازه و درجه یک نوش جان کنید

کیش پر از رستوران‌های عالی است که با مراجعه به آنها در درجه اول می‌توانید لذیذترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را نوش جان کنید و در درجه دوم می‌توانید برخی غذاهای معروف ایران مانند انواع کباب‌ها و خورشت‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. در سفرتان به این جزیره به شما توصیه می‌کنیم شکم‌گردی را فراموش نکنید. چرا که امکان نوش جان کردن برترین غذاها در بی‌نظیرترین فضاها برای شما فراهم آمده است.

 


۷- تفریحات آبی انجام بدهید

روزهای بهاری یکی از بهترین زمان‌ها در کیش است که شما می‌توانید انواع مختلفی از تفریحات آبی این جزیره را تجربه کنید. تفریحاتی هیجان‌انگیز و ناب که خاطره‌های فراموش ناشدنی برای شما می‌سازند. یکی از بهترین تفریحات آبی در این جزیره زدن به قلب آب و غواصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما این تفریح را امتحان کنید.

 

بهترین فصل برای سفری عالی به کیش کدام است؟

۱۸ فروردین ۱۳۹۹

نظرات کاربران