کارتینگ کیش، هیجان‌انگیزترین تفریح جزیره

جاذبه‌های گردشگری کیش
کارتینگ کیش، هیجان‌انگیزترین تفریح جزیره

کیش یکی از زیباترین جزیره‌های ایران است که نه تنها گردشگران داخلی، که در طول سال بی‌شمار گردشگر خارجی نیز دارد. جزیره‌ای سرشار از زیبایی‌های طبیعی که می‌شود چند روز را در آن حسابی خوش گذراند و قیل و قال زندگی در دنیای پرسرعت و پراسترس را کنار گذاشت. جزیره‌ای که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی به حساب می‌آید. جزیره‌ای که در کنار امکانات تفریحی، بهترین امکانات رفاهی و اقامتی را نیز در خود دارد. جزیره‌ای که در مرکزخریدهایش‌ بهترین سوغاتی‌ها را با قیمت‌های مناسب می‌توانید خریداری کنید. در سفرتان با تور کیش اگر به دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا کارتینگ این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.


 ورزش مفرح کارتینگ

کارتینگ یک ورزش مفرح اتوموبیل‌سواری به حساب می‌آید که در ایالات متحده امریکا رشد و توسعه یافته و از آن نقطه از جهان کم‌کم به سوی دیگر نقاط حرکت کرده. ورزشی که سبب ترشح آدرنالین در خون می‌شود و شما را به هیجان می‌آورد. ورزشی که توسط ماشین‌های چهار چرخ تک سرنشین انجام می‌شود. ماشین‌هایی که نام‌شان کارت است و شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این ماشین‌ها تحت هیچ شرایطی چپ نمی‌کنند و بدترین اتفاقی که می‌تواند برایشان بیفتد آن است که دور خودشان می‌چرخند. در سفرتان به کیش اگر می‌خواهید این ورزش شورانگیز را انجام بدهید و به هیجان بیایید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

اطلاعات جالب برای سفر به جزیره کیش

 کارتینگ کیش


پیست کارتینگ کیش یکی از بزرگترین پیست‌های خاورمیانه

در سال ۱۳۷۸ پیستی در جزیره کیش افتتاح شد که از آن زمان تا به امروز نه تنها یکی از مهمترین پیست‌های کارتینگ ایران بلکه یکی از بزرگترین و مجهزترین پیست‌های کارتینگ خاور میانه به حساب می‌آید. پیستی رو باز به طول ۸۰۰ متر و عرض ۷ متر. پیستی که یکی از اصلی‌ترین میزبان‌های مسابقات کارتینگ در سراسر ایران به حساب می‌آید. پیستی که ماشین‌های مجهزی دارد و همین امر سبب شده است یکی از بهترین مراکز آموزشی کارتینگ نیز در ایران به حساب آید. پیستی که در خود زمانگیر کامپیوتری دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این پیست مجهز به ماشین‌های کنترل از راه دور است و به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور فعالیت کرده است و این کار قدمی موثر برای نزدیک شدن این رشته ورزشی به سطح استانداردهای جهانی بوده است. پیستی که در آن ایمنی و سلامتی به طرز چشمگیری دارای اهمیت است. برهمین اساس مراجعه کنندگان به این پیست ابتدا با مقررات و آموزش‌های استفاده از کارتینگ آشنا می‌شوند و سپس مجاز به استفاده از خدمات مجموعه می‌باشند.

 

یک روز خاطره‌انگیز در پارس سافاری کیش

کارتینگ کیش


نکات ضروری درباره پیست کارتینگ کیش

  1.  برای استفاده ار کارتینگ کیش هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر آنکه سن فردی که می‌خواهد پشت کات بشیند حداقل باید ۱۰ سال باشد و قدش ۱۴۰ سانتی‌متر
  2.  حضور والدین برای استفاده‌کنندگان زیر ۱۶ سال الزامی است.
  3.  به هنگام استفاده کردن از کات‌ها، از آنجا که به یک محیط ورزشی می‌روید و به نوعی قرار است یک ورزش هیجان‌انگیز را تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم لباس‌های ورزشی راحت بپوشید.
  4.  هزینه استفاده از کارت‌ها و پیست کارتینگ کیش زیر پنجاه هزار تومان است و با یک سرچ اینترنتی ساده نیز می‌توانید به صورت آنلاین بلیت برای انجام این ورزش در کیش تهیه کنید.
  5.  درصورتی که بلیت‌تان را گم کنید باید بدانید امکان صدور المثنی آن وجود ندارد و همچنین بلیت خریداری شده به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.
  6.  به هنگام مراجعه به این پیست و استفاده از امکاناتش، اگر بلیت‌تان را به صورت اینترنتی تهیه کرده‌اید، ارائه یک مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه، کارت ملی یا گواهینامه الزامی است.
  7.  مجموعه کارتینگ کیش فضایی برای مراقبت و نگهداری از کودکان ندارد. بنابراین اگر برای تفریح و خوش گذرانی به این مجموعه می‌روید کودکان و خردسالان را همراه خود نکنید.
  8.  شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در بخش‌های مختلف این پیست دوربین‌هایی نصب شده‌اند که از لحظات حساس سواری شما عکس می‌گیرند. شما می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید و در صورت تمایل با پرداخت هزینه، آنها را جهت یادگاری خریداری نمائید.

۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

کارتینگ کیش


نشانی پیست کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش در بلوار خلیج فارس، میدان امیرکبیر این شهر قرار دارد و درهای آن هرشب از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد به روی مراجعه کنندگانش باز است. در سفرتان با تور کیش و مراجعه‌تان به این پیست به شما توصیه می‌کنیم بلیت‌تان را از قبل از طریق اینترنت تهیه کنید تا از تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوید.

۲۶ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران