سفر به کیش و تفریح در کشتی‌های آکواریومی

جاذبه‌های گردشگری کیش
سفر به کیش و تفریح در کشتی‌های آکواریومی

تور کیش، فرصتی استثنایی برای گشت و گذارهای آبی در خلیج فارس محسوب می‌شود. شما می‌توانید به روش‌های گوناگون این گردش‌های آبی را تجربه کرده و از بودن در این منطقه‌ی فوق‌العاده زیبا در جنوب کشورمان لذت ببرید. با این وجود ما در نوشته‌ی امروزمان می‌خواهیم روشی متفاوت و خاص را به شما معرفی کنیم: کشتی‌های آکواریومی! با ما همراه باشید تا ابتدا جزییاتی درباره این گونه کشتی‌ها به شما بگوییم و سپس بهترین کشتی‌های این چنینی در کیش را به شما معرفی نماییم.

 

کشتی‌ آکواریومی چطور کار می‌کند؟

یکی از زیبایی‌های خلیج فارس در اطراف جزیره کیش، بستر مرجانی و تنوع ماهی‌های رنگارنگی است که در میان این مرجان‌ها و در دل آب زندگی می‌کنند. برای دیدن این جاذبه‌ی طبیعی شگفت انگیز شما می‌توانید به سراغ غواصی در کیش یا اسنورکلینگ بروید، اما کشتی‌های آکواریومی روشی بسیار راحت‌تر برای این کار است. این کشتی‌ها یک کف شیشه‌ای دارند که شما زمانی که بر آن سوار می‌شوید، از کف شیشه‌ای آن می‌توانید، محیط زیر آب را به بهترین شکل تماشا کنید.

در سفرهای دریایی با این کشتی‌ها، به جاهایی خواهید رفت که بتوانید تصویر زیباتری از مرجان‌های رنگارنگ و آبزی‌ها را تماشا کنید. البته کشتی‌های آکواریوم‌دار بیشتر به درد مناطق ساحلی می‌خورند، چون در جاهای عمیق، چیز زیادی برای دیدن توسط این آکواریوم کف این کشتی‌ها وجود ندارد.

بهترین کشتی‌های آکواریوم دار کیش

 

کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای

معروف‌ترین کشتی آکواریوم‌داری که در کیش تورهای روزانه را برگزار می‌کند، "کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای" است که در کنار کف آکواریومی و گنجایش نسبتا خوب، برنامه‌ی موسیقی و همینطور پذیرایی با نوشیدنی گرم و سرد را نیز برای مهمانانش آماده می‌کند تا یک گردش دلنشین و شاد را برایتان رقم بزند. در این کشتی راهنمای کاربلدی هم حاضر است که در نقاط مختلف در مورد گونه‌هایی که مشاهده خواهید کرد، صحبت می‌کند. سفرهای "کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای" یک ساعت بوده و این سفرها از ۱۰ صبح آغاز و تا  بعد از ظهر ادامه می‌یابند.

 

دریانوردی با کشتی تارمان تاپ تورز کیش

کشتی آکواریوم تفریحی ستاره کیش

یکی دیگر از بهترین کشتی‌های تفریحی در کیش، "کشتی آکواریوم تفریحی ستاره کیش" است که کف آن در عمق ۲ و نیم متری قرار می‌گیرد و تصویر بسیار زیبایی از عمق خلیج فارس را برایتان به نمایش می‌گذارد. یکی از جاذبه‌های "کشتی آکواریوم تفریحی ستاره کیش" این است که شما جدا از سفرهایی که در طول روز می‌توانید با آن انجام دهید، امکان گردش‌های شبانه نیز برایتان مهیاست و می‌توانید در تورهایی شرکت کنید که از ساعت ۹ شب به بعد برگزار می‌شود و شامل موسیقی زنده و سرو شام نیز شده و جدا از تصویر خاصی که از کف آب با نورهایی که تابیده می‌شود را خواهید دید، می‌توانید به عرشه رفته و زیبایی آسمان شب را نیز مشاهده کنید.

کشتی تفریحی آکواریوم سیمرغ کیش

این کشتی تفریحی کوچک و زیبا، یکی از انتخاب‌های نسبتا ارزان اما بسیار لذت‌بخشی خواهد بود که شما را به سفری واقعا لذت بخش درون خلیج فارس می‌برد. "کشتی تفریحی آکواریوم سیمرغ کیش" نیز غیر از سفرهایی که در طول روز انجام می‌دهد، امکان انتخاب گردش‌های شبانه را نیز به شما می‌دهد و جدا از دو ردیف صندلی‌هایی که در زیر عرشه و رو به کف شیشه‌ای کشتی در نظر گرفته شده، عرشه‌ی آن نیز فضای کافی برای نشستن و تماشای دریا را در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

 

بازدید از کشتی یونانی کیش

کشتی آکواریوم گردشگر در کیش

گفته می‌شود، "کشتی آکواریوم گردشگر در کیش" بزرگ‌ترین کشتی آکواریومی در کیش است که به جای یک کف شیشه‌ای بزرگ، چندین کف شیشه‌ای دارد که مهمانان می‌توانند به صورت دسته‌ای دور آن‌ها حضور پیدا کرده و به تماشای کف دریا بپردازند. این کف شیشه‌ای در عمق دو متری قرار گرفته است و نمایی بسیار زیبا و جذاب از مرجان‌های دریایی و همچنین آبزیان مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. برنامه‌‌های تفریحی، موسیقی، نورپردازی و ... از دیگر جاذبه‌های "کشتی آکواریوم گردشگر در کیش" است.

کشتی تیکا در کیش

این کشتی محبوب و بسیار زیبا با فضای شیک و زیبای داخلی‌اش، یکی دیگر از انتخاب‌های بسیار عالی برای تماشای جاذبه‌های زیر آب اطراف جزیره است. اگر به تور کیش رفته باشید، می‌توانید در تورهای این کشتی شرکت کرده و هم از تماشای این مناظر لذت برده و هم در برنامه‌های تفریحی آن‌جا از جمله موسیقی زنده لذت ببرید. این کشتی گردش‌های شبانه نداشته و تنها بین ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر کار می‌کند.

 

هزینه تفریحات جزیره کیش برای گردشگران

 

۲۵ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران