۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
۷ تفریح شبانه در سفر به کیش

اگر دلتان برای تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز تنگ شده است، اگر از زندگی شهری و کار کردن خسته شده‌اید، اگر از تعطیلات پیش رویتان می‌خواهید به بهترین صورت استفاده کنید، اگر برای گذراندن روزهای عاشقانه‌ی عمرتان به دنبال یک مکان جذاب می‌گردید و همینطور اگر می‌خواهید یک سفر خانوادگی بروید اما مقصدتان را انتخاب نکرده‌اید باید بدانید تور کیش بهترین و رویایی‌ترین مکانی است که می‌توانید به آن بروید. کیش جزیره‌ای است که بهترین امکانات رفاهی دارد و در کنار این امکانات، برترین تفریحات را نیز فراهم آورده است. در این جزیره شما می‌توانید شبانه‌روزی خاطره‌انگیز داشته باشید. اگر می‌خواهید بدانید شب‌های این جزیره را چطور می‌توان تفریح کرد و خوش گذراند همراه ما باشید تا ۷ تفریح شبانه این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. ‌


۱- بازدید از کشتی یونانی

کشتی یونانی یک کشتی به گل نشسته است که درباره آن افسانه‌های زیادی گفته‌اند. کشتی‌ای که سال‌هاست متروکه شده است و چشم‌انداز زیبایی برای این جزیره می‌سازد. قدیمی‌های کیش می‌گویند ملوان این کشتی از آنجا که عاشق یک دختر در این جزیره بوده این کشتی را در این منطقه به گِل نشانده است. در سفرتان به کیش به شما توصیه می‌کنیم به هنگام غروب آفتاب، زمانیکه شب هنوز سایه‌ی سیاهش را روی سر آسمان نینداخته به ساحل این جزیره بروید و عکس‌هایی زیبا از همنشینی این کشتی، دریا، ساحل و آسمان بیندازید.

 

 گشت‌و گذار یک روزه در جزیره کیش 

 کشتی یونانی


۲- قدم زدن در ساحل زیر نور ماه

ساحل کیش یک ساحل زیباست که می‌توانید چه روز زیر نور خورشید و چه شب زیر نور ماه در آن قدم بزنید و لذت ببرید. ساحلی که امواج ملایم آب را به خودش می‌پذیرد تا صدف‌ها را دامن‌گیر خود کند. ساحلی پر از آلاچیق که می‌توانید تا صبح در آنها بمانید و یک طلوع بی‌نظیر از خورشید تماشا کنید. بدون شک در سفر به این جزیره شما در ساحل این آن گشت و گذار خواهید کرد اما توصیه ما به شما این است که حداقل یک بار برای این تفریح شب را انتخاب کنید.

 

 گشت و گذار در مجموعه آوای خلیج فارس کیش 

 سفر به کیش


۳- رفتن به جنگ‌های شبانه

کیش چندین سالن خصوصی دارد که هرشب در آنها انواع برنامه‌های نمایشی و دورهمی برگزار می‌شود. برنامه‌هایی که با طنز و شادی همراه هستند و بسیار مورد استقبال خانواده‌ها قرار دارند. برنامه‌هایی که گاه یک مجری طناز دارند و گاه با یک نمایش کمدی همراه هستند و همچنین گاهی نیز با انجام حرکات آکروباتیک. از معروف‌ترین برنامه‌های این جنگ‌ها حضور استندآپ کمدین‌ها هستند که اگر در سفرتان با تور کیش به دنبال شادی و خوشگذرانی هستید به شما توصیه می‌کنیم در این جنگ‌ها شرکت کنید.

 

 سفر به کیش


۴- نوش جان کردن شام در کشتی کروز

کنار اسلکه این شهر کشتی‌هایی لنگر گرفته‌اند که پس از غروب خورشید به آب می‌زنند و شما را نیز اگر بخواهید همراه خودشان می‌برند. کشتی‌هایی که بهترین غذاهای جزیره را می‌توانید در آنها نوش جان کنید. کشتی‌هایی که در آنها انواع برنامه‌های مفرح برای تفریح خانواده‌ها برگزار می‌شوند تا برای آنها خاطره‌هایی فراموش ناشدنی بسازند. هزینه سوار شدن بر این کشتی‌ها و نوش جان کردن شام شاید اندکی گران باشد اما در سفر به کیش اگر با محدودیت بودجه مواجه نیستید به شما توصیه می‌کنیم یک شب با آنها به گشت و گذار بروید و به تفریح بپردازید.

 

 ۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

 سفر به کیش


۵- بولینگ

جزیره کیش چندین سالن بولینگ دارد که اگر اهل این ورزش هستید می‌توانید به آنها تشریف ببرید و یکی از شب‌های این جزیره را با انجام این ورزش سر کنید. یکی از معروف‌ترین باشگاه‌های بولینگ این شهر که امکانات خوبی دارد باشگاه مریم است که علاوه بر بولینگ می‌توانید بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری را نیز در این باشگاه تجربه کنید. تفریحاتی که انجامش اگر دسته جمعی به کیش رفته باشید می‌تواند برایتان خاطره‌های ماندگار بسازد.

 

 سفر به کیش


۶- رفتن به رستوران‌های درجه یک

کیش یکی از جزایر عالی در جنوب ایران است که با رفتن به رستوران‌هایش می‌توانید بهترین غذاهای دریایی، غیر دریایی، جنوبی، گوشتی، گیاهی و غیره را سفارش بدهید و نوش جان کنید. برخی از رستوران‌های این جزیره بسیار لوکس هستند و در آنها موسیقی زنده نواخته می‌شود. بنابراین برای تفریح و خوشگذرانی در شب‌های این جزیره می‌توانید روی رستوران‌هایش حساب ویژه باز کنید.

 

 ۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر 

 سفر به کیش


۷- اسکله، گوشه عاشقانه کیش

اسکله کیش یکی از دنج‌ترین اسکله‌های جنوب ایران است که بیش از ۴۰۰ کیلومتر طول دارد و رفتن به آن اوقات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. اسکله‌ای که در نزدیکی‌اش جاذبه‌هایی همچون سینمای ۴ بعدی و بولینگ موجود است و همین باعث می‌شود گردشگران زیادی به آن رجوع کنند و در حوالی‌اش پرسه بزنند. اگر در یک سفر عاشقانه به کیش رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این بولینگ تشریف ببرید. چرا که یکی از مکان‌های رمانتیک این جزیره محسوب می‌شود.

۰۱ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران