تفریح و استراحت در پلاژ آقایان در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
تفریح و استراحت در پلاژ آقایان در کیش

کیش به عنوان مقصدی ساحلی و آفتابی همیشه مورد توجه علاقه‌مندان به شنا و تفریحات آبی بوده است. تا سال‌ها عاشقان شنا و غواصی در سواحل پاهایشان را به آب می‌زدند اما با رشد و گسترش صنعت گردشگری و بالا رفتن سطح کمی و کیفی امکانات رفاهی و گردشگری پلاژهای کیش شرایط شنا و آب تنی را در این جزیره به سطح قابل توجهی بالا برده‌اند. استقبال از این پلاژها در تور کیش به حدی بوده که طبق گزارش منطقه آزاد کیش استفاده از آنها چندین برابر شده‌اند. این پلاژها به دسته پلاژ بانوان و پلاژ آقایان تقسیم می‌شود که پلاژ بانوان را پیشتر در مقاله‌ای جداگانه توضیح داده‌ایم.

 

پلاژ آقایان کیش

اگرچه همه ما به خوبی می‌دانیم که شنا کردن آقایان در محیط آزاد هیچ اشکالی ندارد. با این همه در سال‌های اخیر با ارائه خدمات مناسب و لوکس، ویژگی‌های رفاهی برتر تمایل آقایان به شنا در محیطی امن و با امکانات مناسب بسیار افزایش یافته است. در واقع این اصلا ربطی به آزادی شنا ندارد صحبت ارائه امکاناتی است که ارائه می‌شود. به علاوه این پلاژ در نزدیکی پلاژ بانوان واقع شده و به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد تا هم زمان با هم به تفریح شنا در دو قسمت مختلف بپردازند. از محسنات این پلاژها این است که امکانات رفاهی و تفریحی با هم ارائه شده و در سراسر خط ساحلی غریق نجات‌ها از جان بازدیدکنندگان محافظت می‌کنند. همچون تمامی پلاژهای ساحلی در تور کیش دسترسی به اینجا با حمل و نقل عمومی هم مقدور است.

 

راهنمای کامل اجاره ماشین در کیش

امکانات پلاژ آقایان

پلاژ آقایان در واقع ساحلی اختصاصی برای شنای آقایان بوده و محیطی امن و مطمئن با حضور نجات غریق‌ها را فراهم آورده است. در اینجا امکاناتی مثل بوفه غذا، تخت‌های آفتابی، حمام با آب شیرین، نمازخانه و زمین بازی کودکان در دسترس قرار داده شده است. در حالی که برخی از این امکانات رایگان هستند برای برخی باید هزینه پرداخت شود. خوشبختانه با قرار دادن کمد لباس اختصاصی برای بازدیدکنندگان نظم و امنیت هم برقرار شده و نگرانی از لحاظ نگه داری لوازم برطرف شده است. با این همه اگر لوازم قیمتی مثل موبایل، ساعت یا طلا همراه داشته باشیده به جای کمد لباس‌تان می‌توانید به صندوق امانات مجموعه بسپارید.

امکانات رفاهی و تفریحی پلاژ آقایان

در کنار تمامی امکانات رفاهی اولیه طیفی از ویژگی‌ها و امکانات تفریحی لوکس و انواع سرگرمی‌ها نیز در این پلاژ در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید به ورزش‌های آبی مثل پاراشوت، قایق سواری، جت اسکی، قایق‌های بادبانی و غواصی در کیش بپردازید و اوقات شادی را سپری کنید. محوطه این مجموعه بسیار گسترده و وسیع بوده و برای علاقه‌مندان به ورزش‌های ساحلی نیز ۳ واحد زمین والیبال ساحلی، ۳ واحد زمین فوتبال ساحلی و زمین هندبال فراهم آورده است. تمامی این امکانات در شرایط بسیار خوب و با کیفیتی هستند اما زمین والیبال ساحلی استانداردهای بالایی داشته و میزبان مسابقات بین‌المللی هم می‌شود. به علاوه اگر احساس گرفتگی و خستگی داشتید می‌توانید به اتاق ماساژ بروید و نقاط دردناک و عضلات تحت فشار را درمان کنید.

اگر شنا و یا غواصی بلد نیستید ناراحت نباشید همچون نقاط برجسته دیگر دنیا در این پلاژ هم مدرسانی هستند که در صورت تمایل به شما شنا و یا غواصی آموزش می‌دهند.

 

هتل ایران کیش برای گردشگران

موقعیت جغرافیایی پلاژ آقایان

این پلاژ که در مساحتی ۱۰ هزار متر مربعی گسترده شده فقط در دو فصل بهار و تابستان از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر آماده پذیرایی از مهمانان است. شما می‌توانید از نقطه جزیره و در هر هتلی که هستید با گرفتن ماشین به راحتی خودتان را به این مجموعه برسانید. به علاوه تاکسی‌ها نیز شما را تا جلوی در مجموعه می‌برند. برای برگشت هم می‌توانید ماشین بگیرید و یا سوار تاکسی‌هایی که جلوی در مجموعه صف کشیده‌اند شوید و به محل اقامت‌تان بازگردید.

نکته‌ای که باید بدان اشاره کرد این است که پلاژ آقایان پارکینگ اختصاصی ندارد بنابراین اگر خانوادگی به سفر رفته‌اید ماشین‌تان را در پلاژ بانوان که در فاصله ده دقیقه‌ای پلاژ آقایان قرار گرفته بگذارید و ساعت برگشت را هماهنگ کنید.

ورودی و ساعت کار

همانطور که کمی بالاتر گفته شد پلاژها از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در دو فصل بهار و تابستان در دسترس هستند. توجه داشته باشید که حدودا تا ۴:۳۰ عصر محوطه تخلیه می‌شود. برای ورودی نیز هزینه‌ای دریافت می‌شود که تا سال گذشته برای هر نفر ۲۵ هزار تومان بوده و برای افراد خردسال کم‌تر محاسبه می‌شد. احتمالا برای سال جدید مبلغ ورودی کمی بالاتر رود.

 

مرکز خرید دامون برای گردشگران تور کیش

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران