پلاژ بانوان کیش ، مکانی جذاب و مفرح برای بانوان

جاذبه‌های گردشگری کیش
پلاژ بانوان کیش ، مکانی جذاب و مفرح برای بانوان

سفر با تور کیش یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های مسافرت برای ما ایرانیان است. جزیره‌ای زیبا که با سواحل مرجانی، آب شفاف و مجموعه‌ای بزرگ از انواع فعالیت‌ها و تفریحات در کنار مراکز خرید متنوع، مکانی جذاب برای گذراندن تعطیلات به حساب می‌آید. با این وجود، به واسطه محدودیت‌هایی که وجود دارد، شاید بانوان نتوانند به راحتی از تمامی امکانات کنار ساحل استفاده کنند، اما نگران نباشید، جایی برای شما در نظر گرفته شده که در کنار امکانات بسیار خوبی که دارد، فضایی امن و گسترده برای انواع تفریحات ساحلی برایتان تهیه دیده که می‌توانید از آن استفاده کنید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر از پلاژ بانوان برایتان بگوییم.

 

پلاژ بانوان

پروژه پلاژ بانوان از سال‌های قبل کار خود را آغاز کرد، اما به واسطه اینکه این پروژه از استانداردهایی که سازندگان آن انتظارش را داشتند، بسیار پایین‌تر بود، برای چند سالی متوقف شد. سپس با شروع به کار دوباره‌ی پروژه در سال ۹۳ این فضای مدرن و زیبا برای پلاژ بانوان پدید آمد که آماری شگفت‌انگیز از حضور ده‌ها هزار بانوی مسافر به کیش را برای خود ثبت کرده است. مکانی بسیار جذاب که با داشتن فضاهای مختلف برای استراحت و تفریح و همچنین دارا بودن امکانات عالی برای لذت بردن از ساحل و همچنین تهیه نوشیدنی و خوراکی، خود را به عنوان یکی از نقاط مهم و پرطرفدار جزیره برای بانوان ثبت کرده است.

 

۱۲ مرکزخرید کیش برای خریدن بهترین اجناس و سوغاتی‌ها در سفر

 

پلاژ بانوان

 

 

فضای پلاژ بانوان

این مکان فضایی به اندازه ۱۵ هزار متر دارد که به یک نوار ساحلی بزرگ مخصوص استفاده بانوان ختم می‌شود. در کنار این ساحل زیبا امکانات مختلفی برای تفریح و همچنین استراحت در نظر گرفته شده که نمای تخت‌ها و سایه‌بان‌های متعدد آن عموما در روزهای مختلف سال، ممل از بانوانی است که به این مجموعه می‌آیند. پوشش دور این مکان که برای امنیت بانوان در نظر گرفته شده، تنها یک پوشش ساده‌ و زشت نیست، بلکه به شکل یک سایه بان بزرگ و زیبا تعبیه شده که در مرکزش یک سالن دارد که در آن موارد مختلفی از جمله سالن ماساژ، فروشگاه و همچنین کافه در نظر گرفته شده است. در مجموع باید پلاژ بانوان را جایی وسیع با امکاناتی خوب توصیف کرد که با توجه به فضای آن، این امکانات با فاصله‌ی درست از هم قرار گرفته و به خوبی گنجایش تعداد بالایی از مهمانان را دارد. نکته بسیار جذاب اینکه، به واسطه استفاده تعداد محدودی از مسافران از ساحل این دریا، آب و فضای آن تمیز و خوب بوده و برای آبتنی جایی عالی به حساب می‌آید.

 

۴ ساحل دیدنی جزیره‌ی زیبای کیش که باید از آنها دیدن کنید

 

پلاژ بانوان

 

 

امکانات و تفریحاتیکه در پلاژ بانوان می‌توانید تجربه کنید

با نگاهی امکامانات پلاژ بانوان، بیشتر در خواهید یافت که چطور این مکان توانسته نظر بانوان را در سفر با تور کیش، به سمت خود جذب کند. قبل از هر چیز دوباره باید از دریای آن گفت که تمیز و شفاف است و شما می‌توانید در کنار ماهیان رنگارنگ خلیج زیبای فارس و در محیطی امن به شنا و تفریح بپردازید. از طرفی امکانات ساحلی همچون تخت‌های متعدد، سایه‌بان‌ها و همچنین امکان سفارش انواع نوشیدنی، این مکان را جایی بسیار خوب برای استراحت کنار ساحل نیز محسوب می‌کند.

امکانات تفریحی آن نیز شامل انواع بازی‌های آبی در کنار وجود یک زمین والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و زمین بدمینتون است. اما از همه‌ی آن‌ها جالب‌تر حضور چندین غریق نجات بانوی مجرب و همچنین امکانات و مربیان مخصوص برای غواصی است. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به مکانی برای نگهداری کودکان، آریشگاه با امکان نقاشی حنا و بافت مو، سالن ماساژ، نمازخانه، فروشگاه و ... اشاره کرد.  

 

۱۰ رستوران کیش برای داشتن لحظه‌های خاطره‌انگیز از سفر

 

پلاژ بانوان

 

 

قیمت و شرایط استفاده از پلاژ بانوان

قیمت ورودی به این پلاژ ۱۵ هزار تومان به ازای هر کس بوده و بانوان غیر ایرانی می‌توانند به رایگان از این فضا استفاده کنند. زمان باز گشایی آن نیز ساعت ۹:۳۰ صبح بوده و تا ساعت ۱۶ درهای آن به روی مسافرین باز خواهد بود. از نکات مهمی که باید در مورد این پلاژ بدانید این است که به هیچ وجه نمی‌‌توانید دوربین عکاسی یا گوشی دارای دوربین عکاسی را با خود به داخل پلاژ ببرید و باید در صندوق امانات آن را نگهداری کنید و کودکان پسر تا زیر ۳ سال امکان ورود به فضای پلاژ را دارند.

 

 

پلاژ بانوان

 

 

آدرس: هرمزگان- جزیره کیش- خیابان سنایی- انتهای خیابان آریان

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران