هتل لوکس و ساحلی Voyage بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
هتل لوکس و ساحلی Voyage بدروم

هتل‌های ۵ ستاره و اقامتگاه‌های لوکس، بخشی از نماد گردشگری بدروم به حساب می‌آید. شهر ساحلی بسیار زیبای ترکیه که سالانه‌ میزبان خیل عظیمی از گردشگرانی است که می‌خواهند در چنین هتل‌هایی اقامت داشته از امکانات فوق‌العاده‌شان استفاده کنند. برای انتخاب چنین هتل‌هایی در سفر با تور بدروم باید به چند نکت توجه داشته باشید. این که هتل اتاق‌های بزرگ دارد؟ دارای اسپا و استخر است؟ ساحل اختصاصی دارد؟ هتلی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، همه‌ی این موارد و بسیاری چیزهای دیگر را به شما عرضه می‌کند!

 

Voyage Bodrum

Voyage Bodrum در محلی بسیار عالی و چسبیده به دریا واقع شده و از مکان هتل پای پیاده به راحتی می‌توانید به دروازه میندوس، بدروم مارینا و همچنین آسیاب‌های بادی شهر بروید و مراکز مختلف دیگری را بازدید نمایید. تا فرودگاه نیز حدود ۳۵ دقیقه با ماشین باید مسیر را طی کنید و مراکز خرید نیز با تاکسی فاصله‌ی چندانی تا شما ندارند.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

Voyage Bodrum

 

این هتل در کنار اتاق‌هایی بسیار شیک، از طراحی داخلی و محیطی زیبایی نیز بهره می‌برد و حیاط آن با رنگ سفید، درخت‌های نخل متعدد و همچنین استخرهای زیبا رو به دریا، منظره‌ای بی‌بدیل را برایتان به تصویر می‌کشد. از نظر امکانات و سرویس دهی نیز Voyage Bodrum در رتبه‌ی بالایی قرار گرفته و امتیازات زیادی را به مسافران خود هدیه می‌کند. البته باید یک نکته را قبل از انتخاب این هتل در نظر بگیرید که در Voyage Bodrum تنها بزرگسالان بالای ۱۶ سال حق اقامت دارند و این هتل برای سنین پایین خدمات دهی نخواهد کرد.

 

اتاق‌ها و سوییت‌ها

به طور کلی انتخاب شما میان اتاق‌های استاندارد و سوییت‌های این مجموعه خواهد بود، اما همین اتاق‌های استاندارد با جزییاتی به سه دسته تقسیم می‌شوند. اتاق‌هایی با نمای حیاط بدون بالکن، اتاق‌هایی با نمای حیاط بدون بالکن، اتاق‌هایی با نمای دریا همراه بالکن. بدون شک موقع اجاره‌ی اتاق بهتر است، اتاق‌های با نمای دریا را بگیرید که البته گران‌تر هم هستند. این اتاق‌ها همگی حدود ۲۰ متر مساحت داشته و دارای یک تخت دو نفره یا دو تخت یک فره هستند. حمام و سرویس بهداشتی بسیار خوبی در آن‌ها تعبیه شده و همگی دارای تلوزیون بزرگ همراه با کانال‌های ماهواره‌ای می‌باشند. سیستم موسیقی، سشورا، دستگاه‌های نوشیدنی‌ساز و ... نیز همگی در اتاق‌ها لحاظ شده و همچنین نه تنها در این اتاق‌ها، بلکه در همه جای هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان نیز استفاده کنید.

 

۷ سوغاتی عالی برای خرید در سفر به بدروم

Voyage Bodrum

 

اولین تفاوت سوییت‌ها با اتاق‌های استاندارد Voyage Bodrum، مساحت ۳۵ متری، داشتن یک اتاق خواب و تخت‌های اضافی است. همین متراژ بزرگ باعث شده تا همگی سوییت‌ها دارای مبلمان بوده و البته همگی آن‌ها رو به دریا همراه با بالکن هستند.یکی از نکات بسیار خوبی که در Voyage Bodrum هست، وجود صندوق امانات در ابعاد لپتاپ برای تمامی اتاق‌ها بوده و شما می‌توانید به رایگان از آن‌ها بهره ببرید.

 

رستوران

یک رستوران و یک مرکز نوشیدنی برای این هتل در نظر گرفته شده که شما در رستوران این هتل، جدا از سفارش انواع غذاهای بین‌المللی، امکان سفارش دسرهای مختلف را نیز خواهید داشت. در کنار این دو مکان، یک دکه‌ی فروش بستنی و آبمیوه نیز برای Voyage Bodrum در نظر گرفته شده که از آن‌ها نیز می‌توانید بهره ببرید. از نکات خوب دیگر هتل، ارائه این سرویس‌ها در بخش ساحلی است و شما می‌توانید سفارشات خود را در آن جا تحویل بگیرید.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

Voyage Bodrum

 

اسپا، استخر، ساحل اختصاصی

همچون دیگر هتل‌های لوکس این روزها، Voyage Bodrum نیز دارای یک اسپای اختصای بسیار خوب است. همچنین این مرکز دارای یک باشگاه ورزشی عالی، زمین فوتبال، سالن دارت و بیلیارد و امکانات متعددی برای بسیاری ورزش‌های دیگر است. همچنین شما می‌توانید از استخرهای سرپوشیده و روباز این مجموعه استفاده کرده و از آبتنی در آن‌ها لذت ببرید.

 

تجربه ماه عسلی رویایی در شهر ساحلی بدروم

Voyage Bodrum

 

اما فراموش نکنید که Voyage Bodrum دارای یک ساحل اختصاصی با امکانات عالی است. ساحلی که در آن چند زمین برای ورزش‌های ساحلی در نظر گرفته شده، جایگاه‌های بسیار زیادی برای استراحت و آفتاب گرفتن دارد و اگر نیاز داشته باشید، می‌توانید از امکانات هتل استفاده کرده تا ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی را نیز تجربه کنید. در نهایت فراموش نکنید که هر شب بساط موسیقی نیز به پاست و می‌توانید پا به پای دیگر مسافران هتل، تا پاسی از شب به خوش گذرانی مشغول شوید.

 

معرفی سه هتل چهار ستاره‌ی عالی در بدروم

Voyage Bodrum

 

دیگر سرویس‌های هتل

هتل دارای یک مرکز پزشکی ۲۴ ساعته است که البته در صورت استفاده از آن باید مبلغی را پرداخت نمایید. همچنین یک آرایشگاه و عکاسی در مجموعه در نظر گرفته شده و یکی سوپرمارکت کوچک نیز دارد که تنها تابستان‌ها فعالیت می‌کند. پارکینگ Voyage Bodrum نیز دارای ظرفیت ۵۰ ماشین، البته در فضای باز است.

۲۸ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران