معرفی هتل رویال آسارلیک بیچ؛ هتل ۵ ستاره و لوکس بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
معرفی هتل رویال آسارلیک بیچ؛ هتل ۵ ستاره و لوکس بدروم

بدروم یک جزیره‌ی بی‌حاشیه و آرام در ترکیه است که به مانند آنتالیا هرساله در تمامی روزها می‌تواند مسافران زیادی به خودش جذب کند. جزیره‌ای که برای فرار از فشارها و استرس‌های زندگی شهری یکی از بهترین نقاط دنیا به حساب می‌آید. جزیره‌ای که در پناه سواحل‌ تمیز و آب‌های زلال دریایش می‌شود ساعت‌ها زمان سپری کرد و خوش گذراند. در سفرتان با تور ترکیه به این جزیره اگر به دنبال هتل‌های لوکس و درجه یک هستید که خودشان به نوعی یک مکان تفریحی به حساب می‌آیند همراه ما باشید تا هتل ۵ ستاره‌ی رویال آسارلیک بیچ این جزیره را خدمتتان معرفی کنیم.

 


رویال آسارلیک بیچ


یک هتل ۵ ستاره‌ی لوکس که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در آن فراهم آمده است تا خودش به تنهایی یک جزیره‌ی عالی در دل جزیره‌ای همچون بدروم به حساب آید. هتلی که در فاصله‌ی نزدیکی نسبت به جاذبه‌های گردشگری بدروم قرار دارد و همین امر یک مزیت بسیار ویژه برای آن به حساب می‌آید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعت پذیرش مسافر انجام می‌دهد و کارکنانش همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند. هتلی که ۴ نوع اتاق و سوئیت مختلف به شرح زیر برای اجاره دارد.

 

معرفی هتل رویایی‌ ارسان بدروم برای اقامتی خاطره‌انگیز

 

 

رویال آسارلیک بیچ

 


۱- اتاق ریلکس: اتاق‌هایی به مساحت ۱۹ متر مربع که دو تختخواب تکنفره در خود دارند. اتاق‌هایی که یک چشم‌انداز زیبا به باغ ارائه می‌دهند و یک مبل تختخواب شو نیز در آنها موجود است.
۲- اتاق استاندارد: اتاق‌هایی که یک تختخواب دونفره و یک مبل تختخواب شو در آنها وجود دارد و مساحتشان ۱۹ متر مربع است.
۳- اتاق ریلکس فمیلی: اتاق‌هایی مناسب خانواده‌ها که ۲۸ متری هستند و یک تختواب دونفره به همراه دو مبل تختخواب شو در آنها موجود است.
۴- اتاق‌های دبل سوپر: اتاق‌هایی ۲۰ متری که یک تختاب دونفره در آنها موجود است. اتاق‌هایی که برای زوج‌ها مناسب است.

 

 

royal asarlik beach bodrum

 


لازم به ذکر است بدانید تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به گاوصندوق، تلفن، دمپایی، یخچال، سشوار، دوش و وان هستند و اگر بخواهید به آنها تخت اضافه کنید این کار با پرداخت هزینه قابل امکان است. همچنین تهویه‌ی مناسب، اینترنت رایگان، تلویزیون و لوازم بهداشتی نیز از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل ۵ ستاره هستند.

 


امکانات تفریحی رویال آرسالیک بیچ


این هتل تنها یک مکان برای اقامت به حساب نمی‌آید بلکه یک مکان تفریحی نیز محسوب می‌شود. چرا که در حد توان خود امکانات لازم برای خوشگذرانی مسافرانش را فراهم آورده است. امکاناتی از جمله استخر سر بسته و روباز که با رفتن به آنها می‌توانید شنا کنید و لذت ببرید و یا آفتاب بگیرید و پوست خود را برنزه کنید. همچنین این هتل دارای یک سالن بدنسازی با امکانات برای انجام تمرینات ورزشی، سونا و حمام سنتی ترکی برای ماساژ و ریلکس کردن، اتاق بازی کودکان برای نگهداری از کودکان، سالن دارت و میز پینگ پونگ برای بازی‌های جمعی و خانوادگی، زمین بازی در فضای آزاد برای کودکان و مینی گلف است اما همه‌ی آنچه گفته شد به کنار، یکی از ویژه‌ترین امکانات تفریحی این هتل فراهم آوردن امکان غواصی کردن است. امکانی که اگر علاقه‌مند به آن باشید می‌توانید با تجهیزات بزنید به قلب آب و زیر آن نفس بکشید. غواصی کردن یکی از تجربه‌های بی‌نظیر است که شما طی آن می‌توانید زیستن زیر آب را تجربه کنید. برای انجام این کار ابتدا نباید ترس از آب داشته باشید و بعد خودتان را بسپارید به مربیان این هتل که شما را در تحقق این تجربه راهنمایی و کمک خواهند کرد.

 

۹ هتل برتر بدروم که در سفر به این شهر می‌توانید بهترین اقامت‌ها را در آنها داشته باشید

 

 

رویال آرسالیک بیچ

 


رستوران‌های رویال آرسالیک بیچ


این هتل دو رستوران اصلی دارد که می‌تواند طیف وسیعی از سلیقه‌ها را پوشش دهد.


رستوران پانوراما: پانوراما رستوران اصلی رویال آرسالیک به حساب می‌آید که یک سرآشپز بین‌المللی و ده‌ها آشپز درجه یک ترک دارد. آشپزهایی که قادر هستند غذاهای ترکی و بین‌المللی را در بهترین حالتشان طبخ کنند. با رفتن به این رستوران می‌توانید درحالیکه بیش از ۱۰۰ نوع غذا پیش رویتان قرار دارد دست به انتخاب بزنید و لذیذترین‌ها را نوش جان کنید. در این رستوران هر سه وعده‌ی اصلی غذایی سرو می‌شود.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

 

 

رویال آرسالیک بیچ

 


رستوران چینی: درهای این رستوران فقط برای وعده‌ی غذایی شام باز است و با رفتن به آن می‌توانید بهترین سوشی‌ها و غذاهای چینی را نوش جان کنید.

۱۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران