تجربه ماه عسلی رویایی در شهر ساحلی بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
تجربه ماه عسلی رویایی در شهر ساحلی بدروم

قطعا همه زوج‌هایی که تصمیم دارند مقصدی را به عنوان ماه عسل خود انتخاب کنند جنبه‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند. همه دوست دارند تا تجربه یک ماه عسل رویایی و عاشقانه‌ را داشته باشند. یکی از جاهایی که می‌تواند مورد توجه زوج‌های عاشق باشد شهر ساحلی بدروم ترکیه است. بدروم به عنوان شهری ساحلی با طبیعتی زیبا و امکانات تفریحی متنوع بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود. اگر موضوع این مطلب توجه شما را به خود جلب کرده است حتما به دنبال تور بدروم به عنوان مقصد ماه‌ عسل هستید. از انتخاب خود مطمئن باشید و با کمک گرفتن از مطالب این مقاله سفر رویایی و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

 

انتخاب هتل مناسب

ماه عسل سفری معمولی برای زوج‌ها به حساب نمی‌آید. زیرا این اولین تجربه سفری است که باهم خواهند داشت. به همین دلیل آن‌ها دوست دارند تا در مکانی رویایی و بسیار زیبا اقامت داشته باشند. از این رو طبیعی است تا حساسیتی بیشتر برای هتلی که انتخاب می‌کنند داشته باشند. شهر ساحلی بدروم گزینه مناسبی برای این افراد است. چرا که این شهر هتل‌های بسیار شیک و باکلاسی دارد. به طوری که مسافران می‌توانند بدون اینکه احساس نیازی به بیرون رفتن از هتل داشته باشند لحظات خوشی را در کنار هم سپری کنند. تمامی امکانات از جمله صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی‌های متنوع در هتل ارائه می‌شود. همچنین اکثر این هتل‌ها در کنار ساحل ساخته شده‌اند و گردشگران می‌توانند از تفریحات آبی آن لذت ببرند.

یکی از جذاب‌ترین بخش هتل‌های بدروم برای زوج‌های تازه این است که هتل‌ها اتاق‌های مخصوصی برای آن‌ها تعبیه کرده‌اند. این اتاق‌ها معمولا منظره زیبا و رمانتیک‌تری به نسبت اتاق‌های دیگر دارند. همچنین خدمات ویژه‌تری برای مسافران این اتاق‌ها در نظر گرفته می‌شود. امکانات داخل این اتاق‌ها نیز از سایر اتاق‌ها بیشتر است. از جمله معروف‌ترین‌های این دسته عبارتند از:

 

ده کاری که حتما در اولین سفر به بدروم باید انجام دهید

بدروم

 

  • هتل ۵ ستاره کیپ: در بین هتل‌های مختلفی که در بدروم وجود دارد هتل ۵ ستاره کیپ گزینه مناسبی برای زوج‌های تازه هستند. زیرا این هتل سوئیت‌های مخصوصی با امکانات بالا برای عروس‌ها و دامادها فراهم کرده است. چشم‌انداز این اتاق‌ها، طراحی و دکوراسیون آن‌ها و خدماتی که ارائه داده می‌شود ماه عسل را به یکی از بهترین و فراموش نشدنی‌ترین سفرهای هر زوجی تبدیل خواهند کرد.
  • هتل ۵ ستاره ماندارین اورینتال: از جمله هتل‌هایی که می‌توان در لیست هتل‌های مناسب برای ماه عسل جای داد هتل ۵ ستاره ماندارین اورینتال می‌باشد. اتاق‌هایی که در این هتل برای تازه زوج‌ها در نظر گرفته شده است لذت سفر آن‌ها را دو چندان خواهد کرد.
  • هتل پریمیوم ریکوس: یکی دیگر از هتل‌هایی که آژانس‌های برگزارکننده تور بدروم برای ماه عسل توصیه می‌کنند هتل پریمیوم ریکوس بدروم می‌باشد. این هتل به شما حس و حال سلطنتی خواهد داد. قطعا زندگی کردن به سبک پادشاهان و ملکه‌ها حتی برای چند روز می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد. از جمله ویژگی‌هایی که می‌تواند باعث شود تا این هتل بدروم را برای ماه عسل خود انتخاب کنید داشتن یک خدمتکار اختصاصی به تعداد روزهای اقامتتان در آنجا می‌باشد.

 

  انتخاب رستوران مناسب

 خوردن یک وعده شام رمانتیک در یکی از عاشقانه‌ترین شهرهای ترکیه ایده جذابی برای زوج‌های تازه است. با این کار می‌توان لذت سفر خود را دو چندان کرد. در ادامه به عنوان نمونه چندتا از این رستوران‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

 

  • رستوران مارینا یاچت کلاب: وقتی که صحبت از یک شام رمانتیک می‌شود بی‌شک شامی در یک محیط لاکچری با شمع‌های روشن در ذهنمان تداعی می‌شود. رستوران مارینا یاچت کلاب با غذاهای لذیذش می‌تواند این انتظار گردشگران را برآورده کند.
  • رستوران‌های شهر ساحلی یالیکاواک در بدروم: رستوران‌های شهر ساحلی یالیکاواک در بدروم این امکان را به شما خواهد داد که در طول ماه عسل خود بتوانید در منظره‌ای بسیار زیبا و رمانتیک غذای خود را بخورید. این رستوران‌ها در خیابان‌های سنگ فرش شده قرار گرفته‌اند و بدون شک لحظه‌های فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.
  • رستوران کوچادون: در بین رستوران‌هایی که برای ماه عسل گفته شد این رستوران می‌تواند بیشتر جنبه تاریخی داشته باشد. ولی اطمینان داشته باشید که با رفتن به این رستوران هرگز پشیمان نخواهید شد. میزهای رستوران کوچادون در حیاط خانه تاریخی که متعلق به یونانی‌ها بوده است چیده شده‌اند. زوج‌های عاشق می‌توانند غذایی رمانتیک زیر نور شمع در این مکان میل کنند.

 

بهترین سرگرمی‌ها برای گذراندن ماه عسل رویایی در بدروم

شهر بدروم ترکیه یک شهر ساحلی است. به همین دلیل بهترین سرگرمی‌ها برای گذراندن ماه عسل رویایی در بدروم اکثرا به صورت تفریحات آبی هستند. داشتن سفر یک روزه با کشتی‌های کروز قطعا ایده جذابی خواهد بود که می‌توان در تور بدروم از آن بهره‌مند شد. اگر اهل هیجان و گشت و گذار بیشتری باشید می‌توانید از هتل خود بیرون بروید و از شهرهای اطراف بدروم نیز دیدن کنید. مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد. بعد از اینکه در کنار ساحل غروب آفتاب را باهم تماشا کردید می‌توانید دوری در سطح شهر بزنید و پیاده‌روی کنید. اگر زیاد اهل پیاده‌روی نیستید می‌توانید ماشین و یا دوچرخه‌ای را اجاره کنید و در سطح شهر بچرخید.

 

۷ نقطه‌ی گردشگری در بدروم برای خرید بهترین و متفاوت‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

بعد از همه این توصیه‌هایی که برای گذراندن ماه عسل خود با تور بدروم کردیم، سفر عاشقانه و فراموش نشدنی را برای تازه عروس‌ها و تازه دامادها آرزو می‌کنیم. امیدواریم با انتخاب تور بدروم مقدمه سفر رویایی خود را بچینید و از آن لذت ببرید.

۱۸ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران