تفریحاتی که در تور بدروم می‌توان تجربه کرد

جاذبه‌های گردشگری بدروم
تفریحاتی که در تور بدروم می‌توان تجربه کرد

تور بدروم گزینه‌ای بسیار مناسب برای کسانی که دوست دارند در سفر خود تفریحات متنوع و هیجان‌انگیز متفاوتی را تجربه کنند می‌باشد. چرا که در این شهر ساحلی و زیبای ترکیه هر آنچه که از یک سفر انتظار دارید در اختیار شما خواهد بود. مهم نیست که با دوستان خود مسیر بدروم را در پیش می‌گیرید یا با خانواده؛ چرا که در این شهر می‌توان تفریحات متنوع بسیاری را پیدا کرده و سفری به یادماندنی و خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنید. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا به معرفی جذاب‌ترین تفریحاتی که در تور بدروم می‌توانید تجربه کنید، بپردازیم.

 

لذت خرید در بدروم

قطعا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحاتی که در هر مسافرتی می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند خرید کردن است. مخصوصا اگر عاشق خرید باشید گشت و گذار در مراکز خرید شیک و زیبا و بازارهای محلی رنگارنگ برای شما جذاب‌تر نیز خواهد بود. توریست‌های تور ترکیه در بدروم می‌توانند در سفر خود به این شهر از مراکز خرید متنوع و بازارهای محلی جذابی دیدن کرده و لذت سفر خود را دوچندان کنند. بازارهای بدروم به قدری جذاب هستند که حتی اگر اهل خرید کردن هم نباشید رفتن به آن‌ها را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. از جمله محبوب‌ترین مکان‌هایی که با هدف خرید کردن می‌توانید به آن‌ها سر بزنید عبارتند از:

 

معرفی سایت‌‌های غواصی بدروم برای گردشگران

 

مرکز خرید پالمارینا در بدروم (Palmariva Bodrum)

این مکان با داشتن ۵۳ فروشگاه طیف گسترده‌ای از وسایل خانگی، پوشاک، لوازم بهداشتی و الکتریکی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در مرکز خرید پالمارینا می‌توان بوتیک‌هایی از برندهای معروف بین‌المللی را پیدا کرده و غذاهای خوشمزه‌ای را در رستوران‌ بین المللی آن میل کرد.

مرکز خرید میدتون (Midtown Shopping Centre)

مرکز خرید میدتون تنها مرکز خرید سرپوشیده در بدروم است. این مکان دارای ۱۱۰ فروشگاه بوده و علاوه بر آن امکانات تفریحی دیگری نظیر سینما دارد.

مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre)

اوسیس اولین مرکز خریدی بود که در شهر بدروم تاسیس شد. این مکان دارای فضایی بسیار زیبا و متفاوت از تلفیق معماری شرقی و غربی، درختان نخل و خرما، تالاب‌های نیلوفر آبی و کاکتوس‌های منحصر بفرد باشکوه است.

بازار محلی بدروم (Bodrum Market)

در کنار مراکز خرید بدروم می‌توان سری به بازار محلی این شهر زده و سوغاتی‌ها و صنایع دستی این شهر را با قیمتی معقول خریداری کرد. این بازار هم برای گردش و هم برای خرید سوغاتی‌های ارزان‌ قیمت مکان مناسبی برای گردشکران تور بدروم خواهد بود.

 

بازدید از جاذبه‌های گردشگری بدروم

شهر بدروم دارای جاذبه‌های گردشگری جذاب و متنوع بسیاری است که بازدید از آن‌ها می‌تواند برای گردشگران سرگرم‌کننده باشد. چرا که بازگشت از یک سفر بدون بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن نیمه تمام است. از جمله معروف‌ترین این مکان‌ها که به نحوی به نماد شهر بدروم نیز تبدیل شده‌اند عبارتند از:

 

 

تفریحات دریایی در بدروم

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که گردشگران مسیر بدروم را برای سفر در پیش می‌گیرند لذت بردن از تفریحات دریایی این شهر زیبای ساحلی است. چرا که بدروم دارای سواحل زیبا و جذاب بسیار متنوعی است. سواحل بدروم به قدری زیبا و دلنشین هستند که اغلب بومیان ترکیه و افراد معروف این شهر را برای تعطیلات تابستانی خود و لذت از آب‌های نیلگون و سواحل زیبای آن انتخاب می‌کنند. از جمله جذاب‌ترین سواحل بدروم برای لذت بردن از تفریحات دریایی آن در زیر معرفی شده‌اند:

 

۷ سوغاتی عالی برای خرید در سفر به بدروم

ساحل ایلگین کاو (Ilgın Cove)

این ساحل بسیار دنج و آرام بوده و گزینه مناسبی برای فرار از شلوغی شهر و استراحت است. اگر این ساحل را برای آبتنی انتخاب کردید به همراه داشتن نوشیدنی و خوراکی لازم را فراموش نکنید. چرا که در آن اثری از مغازه‌های رنگارنگ و شلوغ نیست.

ساحل گونشکیک بدروم (Gümüşlük)

این ساحل دارای رستوران‌های بزرگ غذاهای دریایی و مغازه‌های محلی برای فروش صنایع دستی و سوغاتی است. با رفتن به این مکان می‌توانید یک روز فوق‌العاده‌ای را در یکی از زیباترین سواحل بدروم تجربه کنید. همچنین توصیه می‌شود تجربه تماشای غروب آفتاب در این ساحل را از دست ندهید.

ساحل آکارلار بدروم (Akyarlar)

از دیگر سواحل بکر و آرام بدروم بوده و با داشتن چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا توانسته توجه مسافران را در سال‌های اخیر به خود جلب کند.

ساحل کیستبوکو بدروم (Kisebükü)

این ساحل در بین بومیان و گردشگران بسیار محبوب است. به همین دلیل در اواخر هفته و در فصل تابستان افراد بسیاری آن را به عنوان مکانی برای استفاده از تفریحات آبی انتخاب می‌کنند.

 

تفریحات شبانه در بدروم

اگر به تفریحات پرجنب و جوش علاقه دارید شب‌های بدروم در فصل تابستان می‌تواند برای شما بسیار لذت بخش و سرگرم‌کننده باشد. کلاب‌های شبانه بدروم تا دیروقت باز بوده و می‌توانید صدای موسیقی آن‌ها را از خیابان‌های شهر بشنوید. پس بعد از یک روز استراحت کامل در کنار ساحل خود را برای شبی پرماجرا در شب‌های بدروم آماده کنید.

۱۰ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران