گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

فیلیپین یکی از بهترین کشورهای شرق آسیاست که طبیعت، رویدادها و مردمانش شما را شگفت‌زده می‌کنند. شهری پر از زیبایی با حال و هوایی روستایی. شهری پر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی که می‌شود نسبتا ارزان به آن سفر کرد و خاطره‌های فراموش ناشدنی ساخت. کشوری که شهرهای مختلفش امکانات رفاهی مناسبی دارند و یکی از مقاصد اصلی کوله‌گردان آسیا به شمار می‌آیند. در سفرتان با تور فیلیپین اگر به دنبال یک تفریح درمانی هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ماساژ درمانی با مار پیتون در این کشور را خدمتتان معرفی کنیم.


پارک کروکودیل داوائو

داوائو یکی از شهرهای گردشگری در جنوب فیلیپین است که بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه از صدها مسافر میزبانی می‌کند. شهری که جاذبه‌های گردشگری طبیعی و مصنوعی زیادی را در خود جای داده است و امکانات رفاهی و اقامتی‌اش نیز مناسب است. شهری که بلندترین کوه فیلیپین یعنی کوه آپو را در خود دارد. کوهی که زیستگاه پرنده ملی فیلیپین، بزرگترین عقاب دنیا است. این شهر همچنین در خود یک پارک درجه یک دارد که شهرتش امروزه در تمام فیلیپین پیچیده است. پارکی مدرن که محل پرورش و نگهداری کروکودیل‌ها است. البته نه فقط کروکودیل‌ها، بلکه تعداد زیادی از حیوانات دیگر نظیر مارها و میمون‌ها و تعدادی متنوعی از خزندگان.

 

 مواردی که قبل از رفتن به فیلیپین باید بدانید

massage with snack in philipine

 

این پارک یکی از اصلی‌ترین مراکز فیلیپین به شمار می‌آید که حیوانات غیربومی در آنها پرورش داده و نگهداری می‌شوند. این پارک امروزه یکی از مهمترین نقاط این شهر برای تفریحات خانوادگی محسوب می‌شود و در روزهای زیادی از سال از مسافران شهرهای مختلف فیلیپین بازدیدکننده می‌پذیرد. پارکی که جان می‌دهد برای ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، البته برای کسانیکه سر نترسی دارند و از حیوانات نمی‌ترسند. یکی از هیجان‌انگیزترین تفریجاتی که در این پارک می‌توانید انجام بدهید ماساژ گرفتن از مار پیتون است. اگر می‌خواهید بیشتر با این تفریح آشنا شوید همراه ما باشید.

 

  زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی 

massage with snack in philipine


ماساژ گرفتن از مار پیتون در پارک کروکودیل فیلیپین

مارهای پیتون یکی از مارهای غول آسا در دنیا هستند که وزن زیاد، طول بلند، ظاهری زیبا و عملکردی منحصر به فرد دارند و همین باعث شده است شهرت پیدا کنند. مارهایی بدون زهری که در آسیا، استرالیا و آفریقا یافت می‌شوند و برای شکار طعمه‌ی خود، دور آن حلقه می‌زنند. چرا که با این کار می‌توانند طعمه‌ی خود را خفه کنند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این مار با حربه‌ای که دارد یک گاومیش را نیز خفه می‌کند و می‌خورد. در سفرتان به فیلیپین اگر به پارک کروکودیل شهر داوائو تشریف ببرید می‌توانید این مار را که ۵۰ کیلوگرم وزن دارد را مشاهده کنید و اگر دوست داشتید و نمی‌ترسیدید از آن ماساژ بگیرید. در این پارک محوطه‌ای وجود دارد که می‌توانید در آن دراز بکشید تا این مار روی بدن شما بیاید و ماساژتان بدهد. البته برای این کار اصلا نباید بترسید. چرا که اگر بترسید، این مار ترس شما را احساس می‌کند و واکنشش نسبت به شما عوض می‌شود.

 

  پاراگون ؛ خرید، کافی شاپ و عکس‌های اینستاگرامی در مانیل 

پارک کروکودیل فیلیپین

 


این مار روی کمر و شکم شما با آرامش می‌خزد و اگر شما نترسید و احساس امنیت داشته باشید، خنکی بدنش شما را به یک خلسه و آرامش فرومی‌برد. این مار به عضلات شما فشاری که سبب آسیب شود وارد نمی‌کند و پولک‌های روی پوستش احساس خوبی به شما منتقل می‌کند. اگرچه در مالزی مشاهده شده است این مار یک انسان را می‌خورد اما به طور معمول خوراک این مار انسان‌ها نیستند. پس خیالتان از این بابت راحت باشد. به گفته‌ی پژوهشگران از آنجا که انسان‌ها از زیستگاه این مارها دور بوده‌اند هیچگاه تبدیل به خوراک آنها نشده‌اند.

 

پارک کروکودیل فیلیپین


در سفرتان با تور فیلیپین اگر می‌خواهید این مار را روی بدن‌تان احساس کنید و یک همزیستی مسالمت‌آمیز با او داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم این ماساژ را دریافت کنید. ماساژی که زیاد گرانقیمت نیست و شما اگر با بودجه‌ای متوسط و زیر آن نیز به فیلیپین نیز رفته باشید می‌توانید آن را دریافت کنید.


سفر به داوائو

داوائو جزو شهرهای اصلی گردشگری فیلیپین به شمار نمی‌آید اما اگر شما علاقه‌مند به بازدید آن هستید می‌توانید از چند طریق از شهر پرمسافری مانند مانیل و دیگر شهرها به آن مراجعه کنید. اولین مسیر از طریق کشتی‌های مسافربری است که همه روزه از مانیل به این شهر رفت‌و‌آمد می‌کنند. دومین راه از طریق شهر میندانائو و با اتوبوس است و سومین راه از طریق هواپیماست. فرودگاه داوائو سومین فرودگاه بزرگ فیلیپین محسوب می‌شود که همه روزه از شهرهای مختلف این کشور پروازهایی دارد.

 

 زیباترین شهرهای فیلیپین را بشناسید

پارک کروکودیل فیلیپین

 

در سفرتان به فبلیپین اگر می‌خواهید به نقاط کمتر شناخته شده سر بزنید و در عین حال می‌خواهید تفریحات منحصر به فرد نیز انجام بدهید به شما توصیه می‌کنیم به داوائو بروید.

۰۳ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران