پارک برنهام فیلیپین یکی از پارک‌های زیبای شهر باگیو

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
پارک برنهام فیلیپین یکی از پارک‌های زیبای شهر باگیو

فیلیپین از آن کشورهای شرق آسیایی است که باید به آن سفر کرد و در سرسبزی‌هایش به آرامش رسید. شهری که جاذبه‌های طبیعی پرشماری دارد و در جای‌جایش می‌توانید خلوت کنید. کشوری که امکانات لوکس بسیاری در خود دارد اما تمام هیجانش به آن است که در مکان‌های غیر لوکس آن اقامت و تفریح کنید. در سفرتان با تور فیلیپین و به شهر باگیو، اگر می‌خواهید یک پارک گردشگری زیبا را ببینید و در آن تفریح کنید همراه ما باشید تا پارک برنهام را خدمتتان معرفی کنیم.


باگیو شهر مهاجران و گردشگران فیلیپین

باگیو یکی از شهرهای جزیره لوزون در کشور فیلیپین است که در حدود ۳۲۰ هزار نفر جمعیت دارد. شهری که در ارتفاع قرار گرفته و آب و هوایی خنک دارد. شهری که بیشتر جمعیتش را مهاجران از شهرهای دیگر فیلیپین تشکیل داده‌اند. شهری در فاصله ۵ ساعته از مانیل که قادر است در برخی روزهای سال گردشگران زیادی از مانیل را به خودش بکشاند. اگر می‌خواهید با یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر بیشتر آشنا شوید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا پارک برنهام این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 

زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی


پارک برنهام (Burnham Park) تجلی بهشت در باگیو

پارک برنهام یکی از پارک‌های قدیمی فیلیپین است که در خود هم درختان سر به فلک کشیده دارد و هم یک دریاچه‌ی زیبا. پارکی که به نام معمار آمریکایی‌اش نامیده شده است. پارکی که در سال ۱۹۰۴ میلادی ساختش آغاز شده و بیش از ۱۰۰ سال است که در فیلیپین شهرت دارد. پارکی قرار گرفته در ارتفاع، مشرف به بلندترین کوه منطقه به نام کابایائو. پارکی که در فصل باران‌های موسمی شهر باگیو (خرداد تا شهریور) در یک مه غلیظ فرو می‌رود و فضایی خاص به خود می‌گیرد. پارکی رام شده با گل‌های حیران‌کننده. باغ گل‌های رز این پارک یکی از زیباترین باغ‌های گل رز در سراسر آسیا به حساب می‌آید. در این پارک در حدود ۳ هزار گیاه مختلف رشد و نمو پیدا می‌کنند و نزدیک به ۳ هزار درخت نیز در زمینش کاشته شده است.

 

burnham-park

 

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این پارک یکی از پناهگاه‌های مردم در مواجهه با بلایای طبیعی است. در سال ۱۹۹۰ میلادی مردم شهر باگیو برای در امان ماندن از شر زلزله به این پارک پناه آوردند. اگر می‌خواهید با تفریحاتی که در این پارک می‌توانید انجام بدهید آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.


۱- قایق‌سواری


پارک برنهام در خود یک دریاچه دارد و این دریاچه یکی از زیباترین بخش‌های آن محسوب می‌شود. دریاچه‌ای به عمق ۳ متر که در آن می‌توانید قایق اجاره کنید و پارو بزنید. در این دریاچه گونه‌های مختلفی از ماهی‌ها زندگی می‌کنند و همین باعث زیبا شدن بی‌اندازه آن شده است.

 


۲- بازدید از گلخانه‌ی گل‌های ارکیده


این پارک در خود یک نقطه‌ی بی‌نظیر دارد و آن هم گلخانه‌اش است. جاییکه انواع گل‌های ارکیده در آن پرورش داده می‌شوند و شما با رفتن به این نقطه می‌توانید زیبایی‌های بی‌اندازه‌ای را مشاهده کنید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید


۳- قدم زدن در مه یا نوری که از بین درختان به زمین می‌رسد.


این پارک در خود مسیر پیاده‌روی فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانید در آن برای لحظاتی قدم بزنیم و اوقاتی دل‌انگیز پشت سر بگذارید. اوقاتی که در آن می‌توانید عکس‌هایی بی‌نظیر از خودتان بیندازید. اوقاتی جادویی که قادر است حال و هوایتان را عوض کند. مسیر پیاده‌روی این پارک یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های کشور فیلیپین و شهر باگیو به حساب می‌آید. بنابراین اگر در یک سفر عاشقانه به فیلیپین رفته‌اید می‌توانید روی این پارک حساب باز کنید.

 


۴- دوچرخه‌سواری


رکاب زدن و سپردن خویش به دست باد در مسیری که دورتادورش را درختان به آسمان رفته گرفته‌اند یکی از بهترین تفریحاتی است که در پارک برنهام می‌توانید تجربه‌اش کنید. اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید باید بدانید امکان کرایه دوچرخه در این پارک برایتان فراهم آمده است. همچنین اگر توانی برای رکاب زدن ندارید می‌توانید موتورهای چهار چرخ در این پارک کرایه کنید و در یک مسیر جذاب موتورسواری کنید.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی


۵- اسکیت سواری


پیست اسکیت پارک برنهام یکی دیگر از امکانات تفریحی پرشمار این پارک محسوب می‌شود. پیستی که در آن انواع اسکیت‌ها در سایزهای مختلف برای سنین گوناگون به شما اجاره داده می‌شود تا اگر در این ورزش مهارتی دارید آن را انجام بدهید.

 


۶- رفتن زمین بازی کودکان


اگر در یک سفر خانوادگی به فیلیپین و باگیو رفته‌اید باید بدانید این پارک یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات خانوادگی به حساب می‌آید. چرا که علاوه بر امکانات تفریحی برای بزرگسالان، امکانات تفریحی برای کودکان نیز دارد. ضلع غربی این پارک یک زمین بازی مخصوص کودکان و نوجوانان دارد.

 

بهترین مراکز خرید در مانیل فیلیپین

burnham-park

۲۶ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران