پارک Manila Ocean Park در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
پارک Manila Ocean Park در فیلیپین

آیا شما هم جز دسته‌ای از افراد هستید که دوست دارید تجربه سفر به کشورهای آسیایی را داشته باشید؟ اگر پاسخ شما مثبت است یکی از اقتصادی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های پیش رو تور فیلیپین می‌باشد. با انتخاب این کشور بی‌نظیر می‌توانید در کنار بهره‌مندی از طبیعت زیبا و دیدنی کشورهای آسیایی از سایر امکانات تفریحی و گردشگری آن نیز استفاده کنید. به همین دلیل این بار بازدید از پارک اقیانوس مانیل در سفر با تور فیلیپین را انتخاب کرده‌ایم. پس همراه ما باشید تا شما را با این مکان زیبا و دیدنی بیشتر آشنا کنیم.

 

پارک اقیانوس مانیل (Manila Ocean Park)

شهر مانیل پایتخت کشور زیبای فیلیپین می‌باشد. گردشگران تور فیلیپین در این شهر می‌توانند بدون اینکه خیس شوند به اعماق اقیانوس سفر کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی را از آن خود کنند. پارک اقیانوس مانیل به عنوان بزرگترین آکواریوم فیلیپین در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شد. این آکواریوم یکی از بهترین‌ها در میان هم نوعان خود می‌باشد. این مکان محلی مناسب برای تمامی رده‌های سنی می‌باشد. گردشگران می‌توانند یک روز فراموش نشدنی را در پارک اقیانوس مانیل به همراه خانواده تجربه کنند.

 

 نکاتی که در اولین سفر به فیلیپین باید بدانید 

Manila Ocean Park

 

بازدیدکنندگان می‌توانند از بخش‌های مختلف و جالب این آکواریوم دیدن کنند. از جمله بهترین بخش‌های پارک آبی مانیل عبارتند از:

 

  • تونل آبی ۲۵ متری

راه رفتن در اعماق یک اقیانوس برای هر کسی می‌تواند هیجان انگیز باشد. در پارک اقیانوس مانیل این امکان فراهم شده است تا حس پیاده‌روی در اعماق اقیانوس به شما دست دهد. تونل آبی ۲۵ متری به شکل یک آکواریوم تعبیه شده است که می‌توانید با راه رفتن در آن انواع موجودات دریایی در بالای سر خود مشاهده کنید و با آن‌ها سلفی بگیرید.

 

Manila Ocean Park

 

  • آکواریوم موجودات دریایی

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های پارک اقیانوس مانیل آکواریوم موجودات دریایی است. در این آکواریوم شاهد ۱۴۰۰۰ گونه از موجودات دریایی خواهید بود. این آکواریوم شمال ۷ قسمت می‌باشد که هر قسمت به گونه خاصی از موجودات مربوط می‌شود. مثلا یکی از این بخش‌ها مربوط به نهنگ‌ها می‌باشد که بازدید کنندگان می‌توانند انواع نهنگ‌ها را در آن مشاهده کنند و بخشی دیگر مربوط به عروس دریایی و ...

 

 جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی‌ را در سفر به پالاوان فیلیپین بگیرید 

 Manila Ocean Park

 

  • تجربه سفر به قطب جنوب

بله تعجب نکنید در پارک اقیانوس مانیل می‌توانید تجربه سفر به قطب جنوب را نیز به دست آورید. آنچه در این قسمت برای گردشگران جالب است دیدن پنگوئن‌ها از نزدیک است. در این قسمت سعی شده است تا در حین به نمایش گذاشتن پنگوئن‌ها شرایط مناسبی برای زاد و ولد آن‌ها نیز ایجاد شود.

 

 Manila Ocean Park

 

  • سفری به دنیای خزندگان و پرندگان

در بازدید از پارک اقیانوس مانیل در سفر به فیلیپین فقط آبزیان نیستند که به نمایش گذاشته شده‌اند. بلکه می‌توانید در این گردش سفری به دنیای خزندگان و پرندگان (به خصوص پرندگان شکاری استرالیایی) نیز داشته باشید..

 

  راهنمای وضعیت آب و هوایی فیلیپین در شهرهای گردشگرپذیر این کشور 

 Manila Ocean Park

 

  • کافه و رستوران

از آنجایی که پارک اقیانوس مانیل از بزرگترین آکواریوم‌های فیلیپین می‌باشد در حین بازدید از آن می‌توانید از کافه و رستوران استفاده کنید. پس نگران گشنگی خود و یا فرزندانتان نباشید. در این آکواریوم فکر همه چیز را برای رفاه شما کرده‌اند.

 

 Manila Ocean Park

 

  • تماشای رقص آب

به غیر از اینکه طول روز در میان انواع موجودات دریایی خواهید بود می‌توانید کمی در کنار فواره‌های پارک اقیانوس مانیل بنشینید و از رقص هماهنگ آن‌ها در کنار نورپردازی لذت ببرید.

 

 بهترین فعالیت‌ها در روزهای بارانی مانیل

Manila Ocean Park 

 

  • هتل H2O

 بعد از سپری کردن روزی پر از تجربه‌های جدید می‌تواید به طبقه بالای این مجموعه بروید و در هتل آن به اسم H2O استراحت کنید. همچنین امکاناتی نظیر باشگاه نیز در این هتل تعبیه شده است.

 

 Manila Ocean Park

 

بهترین زمان بازدید از پارک اقیانوس مانیل

پارک اقیانوس مانیل به یکی از پر طرفدارترین مکان‌های تفریحی و گردشگری در کشور فیلیپین تبدیل شده ایت. به همین دلیل اکثر مسافرانی که با تور فیلیپین سفر می‌کنند تمایل دارند تا از این آکواریوم که سنبلی از اعماق اقیانوس می‌باشد دیدن کنند. همین کار باعث شده است تا نه تنها فیلیپینی‌ها بلکه مسافران خارجی نیز عاشق این مکان شوند. اگر دوست دارید تا در روزهای خلوت سال از پارک اقیانوس مانیل دیدن کنید فصلی به غیر از تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید. همچنین در تعطیلات رسمی کشور نیز این مکان مملو از گردشگران می‌شود. برای اینکه بتوانید از این آکواریوم بزرگ دیدن کنید باید ورودیه‌ای به مبلغ ۴۰۰ پزوی فیلیپین بپردازید. این مبلغ برای کودکان تقریبا ۱۰۰ پزوی فیلیپین کمتر است.

۱۵ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران