معرفی ۸ پارک و مرکز تفریحی برتر فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
معرفی ۸ پارک و مرکز تفریحی برتر فیلیپین

از پارک‌ها و مراکز تفریحی فیلیپین چه انتظاری دارید؟ سواری‌های هیجان انگیز، بازی‌های متنوع، حیوانات بامزه، فضای رنگارنگ و امکانت عالی؟ خوشحال باشید که همگی انتظارات شما در نقاط مختلف این کشور برآورده می‌شود، اما قبلش بهتر است معرفی آن‌ها را بخوانید تا بدانید در سفر با تور فیلیپین دقیقا باید به کدام یک مراجعه کنید.

 

  1. Enchanted Kingdom

این پارک بازی بسیار بزرگ، بدون شک برترین تم پارک کل فیلیپین محسوب می‌شود که شما را وارد یک دنیای بزرگ و متفاوت می‌کند. Enchanted Kingdom در Laguna واقع شده و به شما محیط‌های مختلفی ارائه می‌کند که هر کدام بازی‌های مخصوص به خود را دارند. مثلا بازی در کشتی دزدان دریایی یا در شاتل فضایی یا بسیاری نقاط دیگر. همچنین سالن‌های تئاتر آموزشی نیز بر این تم پارک در نظر گرفته شده که آن‌ها نیز عالی هستند.

 

۷ مکان جادویی و رویایی در فیلیپین برای دوچرخه‌سواری و کشف طبیعت

 

 Enchanted Kingdom

 

 

  1. Manila Ocean Park

اگر به مانیل سفر کرده‌اید، فرصت بودن در این دنیا آبی هیجان انگیز را از دست ندهید. این مجموعه جدا از جذابیت‌های بصری که دارد، به خاطر اینکه توامان جایی مفرح و آموزشی است بسیار معروف شده و نمایش پری‌های دریایی آن در زیر آب آکواریوم نیز از جمله بخش‌های بسیار محبوبش محسوب می‌شود. Manila Ocean Park شامل یک آکواریوم بزرگ، دلفیناریوم، بخشی برای پیاده‌روی زیر آب، تونل آبی، باغ وحش و باغ پرندگان، نمایش پنگوئن‌ها و ... است.

 

زیباترین نقاط فیلیپین برای غواصی در آب‌های بی‌کران اقیانوسی

 

 Manila Ocean Park

 

 

  1. Star City Manila

اگر هم در سفر مانیل به دنبال سواری‌های هیجان انگیز هستید، قول می‌دهیم Star City  کاملا احتیاج شما را برآورده کند. چندین ترن هوایی و بازی‌های مختلف و هیجان انگیز برای بزرگسالان در این پارک در نظر گرفته شده که بعضی از آن‌ها جرعت می‌خواهند تا بتوانید تجربه‌شان کنید. البته بازی‌های مختص به کودکان و نوجوانان نیز در این بخش کم نیستند و نباید فراموش کنید که از دنیای برفی که واقعا در آن برف وجود دارد نیز دیدن کنید.

 

 

 Star City Manila

 

 

  1. Sky Ranch Tagaytay

Sky Ranch یک پارک بازی نسبتا کوچک در مقیاس جهانی به حساب می‌آید، اما این پارک بازی با داشتن بازی‌هایی بسیار عالی به شدت در فیلیپین محبوبیت دارد. همچنین بزرگ‌ترین چرخ و فلک این کشور نیز در این پارک بازی دوست داشتنی واقع شده که وقتی شما را به بالاترین نقطه می‌برد، می‌توانید نمایی بسیار زیبا از شهر Tagaytay را مشاهده کنید.

 

 زیباترین جزایر فیلیپین برای سفر به سرزمین‌ سواحل سپید و آب‌های کریستالی

 

 Sky Ranch Tagaytay

 

 

  1. Sky Ranch Pampanga

شعبه‌ی دیگری از Sky Ranch  نیز در پامپانگا سال پیش بازگشایی شد که از همان ابتدا بسیار مورد قبول واقع شد. این مجموعه هم دارای یک چرخ و فلک بزرگ بوده و در کنارش چندین و چند بازی و سواری هیجان انگیز و عالی دارد. همچنین بازی‌های مختلفی وجود دارند که همراه جایزه بوده و اگر بتوانید از توانایی‌های خود استفاده کنید، می‌توانید از جوایز مختلف این بازی‌ها استفاده کنید. اگر هم آخر هفته‌ها به پارک بروید می‌توانید در برنامه‌های مختلفی که برای شرکت‌کنندگان ترتیب می‌دهند بهره ببرید.

 

بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

 

 Sky Ranch Pampanga

 

 

  1. Kidzania Manila

کیدزانیا یکی از مجموعه‌ پارک‌های زنجیره‌ای بسیار معروف برای بچه‌ها است. این مجموعه در واقع یک شهر مینیاتوری است که در آن بچه‌ها به شغل‌های مختلفی که دوست دارند مشغول شده و با پول‌های مجازی پارک برای خود بازی می‌کنند. Kidzania  شعبه مانیل برای بچه‌های ۴ تا ۱۴ سال تعبیه شده و بچه‌ها می‌توانند در شعل‌هایی همچون آتش نشان، پلیس، دکتر، آشپز، خواننده و غیره مشغول به فعالیت شوند.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 Kidzania Manila

 

 

  1. The Dessert Museum

کلا کلمه‌ی موزه را فراموش کنید، این مکان یک جای رویایی برای تفریح و گرفتن عکس‌هایی عالی است. این مجموعه شامل چند سالن مختلف است که هر کدام تم مخصوص به خود را دارند. مثلا در اتاقی شما با کاپ کیک‌های بزرگ مواجه هستید و بخش دیگری باران مارشملو از سقف آویزان است. بیش از اینکه این محیط برای بازی باشد یا جایی برای دیدن، عملا برای گرفتن عکس‌های جالب و باحال درست شده است و به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

 

 

 The Dessert Museum

 

 

  1. Tree Top Adventure

پارک‌های جنگلی این روزها از محبوبیت بسیار بالایی برخورداند. Tree Top Adventure نیز یک پارک جنگلی عالی در فضایی سر سبز و بسیار خوب است که امکان فعالیت‌هایی همچون زیپلاین، بانجی جامپینگ و بعضی بازی‌های هیجان انگیز دیگر در این محیط طبیعی شهر Baguio ملقب به شهر کاج‌ها را برایتان مهیا کرده‌ است. در کنار این مسائل بازی‌های گروهی نیز برگزار ، کافه‌ای برای این محل در نظر گرفته شده و شما امکان کاشت درخت در محیط اطراف را نیز خواهید داشت.

 

۱۰ موزه‌ی هنرهای معاصر فیلیپین که در سفر به مانیل می‌توانید از آنها بازدید کنید

 

Tree Top Adventure

۱۴ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران