معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

اگر طرفدار سواحل زیبا، آب کریستالی و فعالیت‌های هیجان انگیز هستید، بدون شک در سفر به فیلیپین باید پالاوان را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا که دیدنی‌های بسیار جذابی دارد و همچنین از طریق آن می‌توانید به دیدن دیگر جزایر فیلیپین که همان اطراف هستند نیز بروید. اگر برای سفر با تور فیلیپین برنامه ریزی می‌کنید و می‌خواهید به این بخش از آسیا سفر کنید، بهتر است با زیباترین سواحل پالاوان آشنایی داشته باشید.

 

ساحل ناکپان (Nacpan Beach)

ناکپان زیباترین ساحل النیدو است که می‌توان در ساحلش قدم زد و از فضای جنگل گرم‌سیری که آن را احاطه کرده ومنظره‌ی بی‌نهایت زیبایش لذت برد. این مکان رویایی حقیقتا شبیه به یک کارت پستال سه بعدی است که شما دعوت شده‌اید تا در آن قدم بزنید، آفتاب بگیرید یا حتی پیک‌نیک برپا کنید. آب شفاف و آرامش نیز برای شنا کردن و انجام فعالیت‌های آبی بسیار مناسب است. ناکپان ۴۵ از النیدو دورتر است و باید با تاکسی به آن مراجعه کنید، اما در عوض آرامش خوبی دارد و برای فرار از شلوغی عالی است. اطراف آن رستوران و غذا خوری هم پیدا می‌شود.

 

جزیره باتانس، سرزمین بادها در فیلیپین

ساحل سابان (Sabang Beach)

این ساحل بسیار زیبا در شرق خط ساحلی پالاوان واقع شده و با توجه به این که هیچ ساخت و سازی در آن صورت نگرفته و همچنین پوشش گیاهی اطرافش، از جمله زیباترین سواحل جزیره به حساب می‌آید. خوشبختانه با این که این ساحل بسیار زیباست و محبوبیت زیادی نیز دارد، اما هنوز به قدر سواحل معروف نزدیک به شهر شلوغ نخواهد شد و فضای آن آرام و فوق‌العاده باقی مانده است.

ساحل ۷ کاماندو (Seven Commandos Beach)

با شن‌های سفید، آب بسیار شفاف و کریستالی و همچنین آرام و ساکن، درخت‌های نارگیل که تا نزدیکی ساحل رشد پیدا کرده‌اند و زیبایی خیره‌کننده‌ای که این مجموعه پدید آورده، ساحل ۷ کاماندو را باید یک تکه از بهشت نامید که در گوشه‌ای از فیلیپین جا خوش کرده است. یکی از مشکلات رفتن به این ساحل زیبا این است که تنها می‌توان با قایق به آن جا رفت، اما اگر در تورهای جزیره گردی شرکت کنید (که در سفر به پالاوان حتما باید این کار را انجام دهید)، این ساحل ایستگاه آخر تور شما خواهد بود.

 

گردش در بهترین پارک‌های ملی فیلیپین

ساحل لانگ (Long Beach)

سن ویسنته به نسبت النیدو گردشگران کم‌تری به خود می‌بینید، به همین خاطر است که زیباترین ساحل این بخش از پالاوان نیز، به نسبت خیلی از سواحل دیگر خلوت‌تر است و شما بتوانید در آرامش از جایی به این زیبایی لذت ببرید. ساحلی که در بسیاری از کشورها اگر وجود داشت، با توجه به تک بودنش، شلوغ و مملو از جمعیت می‌شد. ساحل لانگ چیزی حدود ۱۴ کیلومتر طول دارد که با شن‌های طلایی و با پهنه‌ای عالی پوشیده شده و آب شفاف و جذابش آن را به جایی ایده‌آل برای آبتنی و انجام انواع فعالیت‌ها بدل می‌کند.

ساحل لاس کاباناس (Las Cabanas Beach)

نزدیک‌ترین ساحل به النیدو که این روزها به محبوب‌ترین ساحل برای کسانی که به این بخش از پالاوان سفر کرده‌اند، بدل شده است. این ساحل بسیار زیباتر از ساحلی است که در خود شهر وجود دارد و با توجه به این که خارج از شهر است، آرامش و خلوتی بهتری نیز دارد. گرفتن عکس‌های زیبا در منظره‌ی دیدنی این ساحل در هر سمتش و همچنین خوردن یک غذای عالی در رستوران اقامتگاهی که در همان نزدیکی‌هاست، در کنار فعالیت‌های آبی از جمله بهترین کارهایی است که می‌توانید در لاس کاباناس به انجام برسانید.

 

گردش در پارک کروکودیل داوائو فیلیپین

ساحل ناکتابون (Nagtabon Beach)

ساحل زیبایی به طول ۸ کیلومتری که خط جنگلی گرمسیری آن را احاطه کرده و یک منظره‌ی کم‌نظیر را پدید آورده است. این ساحل بزرگ جا برای همه دارد و شما هم می‌توانید در گوشه‌ای آرام از آن بمانید و از منظره لذت برده و آبتنی کنید. این ساحل در پرتو پرنسسا واقع شده که منطقه‌ای زیبا در پالاوان است و در سفر به این جزیره حتما باید از آن جا نیز دیدن کنید.

ساحل دولی (Duli Beach)

رفتن به این ساحل کمی سخت است، اما ما به شما تضمین می‌کنیم که ارزشش را دارد. ساحلی آرام که هیچ ساخت و سازی در آن صورت نگرفته و در نزدیکی‌اش هیچ اقامتگاهی نیست و شما می‌توانید از آبی معرکه و تمیز لذت ببرید و در ساحل شنی‌اش لحظاتی شاد و فرح‌بخش را طی کنید. جنگلی گرم‌سیری و مملو از درختان زیبا نیز این ساحل را در آغوش گرفته تا به زیبایی آن بیافزاید. موج‌های بزرگ باعث می‌شود تا این مکان به شدت برای موج سواران پیشنهاد شود. ساحل دولی در النیدو قرار گرفته و با توجه به مسیری که دارد، کم‌تر مسافر معمولی به آن‌جا خواهد رفت، اما شما طبع ماجراجویی خود را حفظ کرده و برای دیدنش بروید.

 

برای سفر به فیلیپین چه قدر باید هزینه کرد؟

ساحل پامویانا (Pamuayan Beach)

اگر در سفر به پالاوان، بخواهید به بندر بارتون بروید، حتما باید سری به این ساحل زیبا بزنید. این ساحل زیبای یک و نیم کیلومتری با شن سفید و آب شفاف و آرامش، جایی عالی برای یک روز خانوادگی است. مخصوصا این که سایه‌ی درختان تا نزدیکی ساحل کشیده شده و غذا خوری‌هایی نیز در اطرافش ساخته‌اند. فراموش نکنید که این ساحل از جمله بهترین‌ها برای گرفتن چند عکس اینستاگرامی عالی است.

ساحل تالادیونگ (Talaudyong Beach)

این ساحل زیبا بهترین جا برای شنا و آفتاب گرفتن است. شن‌های قهوه‌ای و جذاب، جنگل پرپشت و آب آرام همه‌ی ویژگی‌های عالی برای یک ساحل معرکه را در کنار هم قرار داده است. در این نقطه از جزیره، غیر از فروشنده‌ها، بومی‌های بسیار کمی می‌بینید و اکثر کسانی که در این‌مکان هستند، گردشگرند. برای رفتن به آن‌جا نیز وسایل نقلیه عمومی نیست و باید با کرایه موتور یا کرایه ماشین به این جا برسید.

 

درباره مانیل پایتخت فیلیپین بدانیم

بانول بیچ کرون (Banol Beach Coron)

آخرین انتخاب ما برای شما یک ساحل بسیار کوچک اما فوق‌العاده زیباست. ساحلی معرکه با آبی کریستالی تا جایی که به راحتی می‌توانید کف آن را ببینید. صخره‌های پوشیده از درختان این ساحل را احاطه کرده و نمایی بی‌نظیر را به آن داده است. برای این که یک روز متفاوت را در سفر به پالاوان تجربه کنید و از بودن در یک مکان زیبا لذت ببرید، حتما سری به بانول بیچ کرون زده و زیباترین عکس‌های خود را در این سفر ثبت نمایید.

۱۶ خرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران