۶ رستوران با منظره‌ی شهر فلورانس ایتالیا

جاذبه‌های گردشگری ایتالیا
۶ رستوران با منظره‌ی شهر فلورانس ایتالیا

فلورانس یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایتالیا است. اگر علاقه‌مند به دیدن این شهر هستید و با تور اروپا به ایتالیا سفر می‌کنید، حتما سری به رستوران‌های شگفت‌انگیزش نیز بزنید. برخی از آنها علاوه بر کیفیت غذای خوب، ویوی بی‌نظیری از شهر دارند. در این متن چند مورد از بهترین رستوران‌های تحسین برانگیز این شهر که منظره فوق‌العاده‌ای دارند را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

 

رستوران سانتا الیزابتا Ristorante Santa Elisabetta

غذای این رستوران در دسته‌بندی ایتالیایی، اروپایی و گیاهی قرار می‌گیرد. رستوران سانتا الیزابتا در طبقه چهارم هتل بروونلشی Brunelleschi در قلب فلورانس واقع شده است که دارای منظره‌ای شگفت‌انگیز از کلیسای جامع معروف فلورانس، سانتا ماریا دل فیور است. این رستوران برای عروسی‌ها یا یک قرار رمانتیک و عاشقانه ایده آل است. در رستوران سانتا الیزابتا ، ماکارونی تازه، راویولی و ریجوتو و همچنین انواع گوشت و غذاهای گیاهی (غذاهای دارای توفو یا فلافل) سرو می‌شود. سرآشپز این رستوران مجموعه کامل وعده‌های غذایی را با هدف بازتاب غذاهای محلی فلورانس تهیه می‌کند.

 

  ۷ اثر مهم هنری در گالری Uffizi فلورانس ایتالیا 

 رستوران سانتا الیزابتا


آدرس: 3 Piazza Sant'Elisabetta, Firenze, Toscana, 50122, Italy

 

رستوران Alle Murate

غذای این رستوران در دسته‌بندی ایتالیایی، غذاهای دریایی و مدیترانه ای قرار می‌گیرد. به نام Alle Murate ، هم یک رستوران و هم یک موزه در مرکز شهر، در ساختمان تاریخی Palazzo del Arte dei Giudici e Notai قرار دارد. این ترکیب منحصر به فرد به شما امکان می‌دهد تا در حالی که در تماشای نقاشی‌های قرن چهاردهم و تحسین کاوش‌های باستان شناسی دوره روم باستان هستید، از غذاهای سرآشپز جیووانا ایوریو Giovanna Iorio که روش خود را بر اساس خاطرات دوران کودکی و دستورالعمل‌های مادرش پایه‌گذاری کرده و بسته به زمان سال و محصولات فصلی موجود، منو را تغییر می دهد، میل بفرمایید.

 

 رستوران Alle Murate 


آدرس: 16r Via del Proconsolo, Firenze, Toscana, 50122, Italy

 

رستوران Bistrò del Mare

غذای این رستوران در دسته‌بندی ایتالیایی، غذاهای دریایی و مدیترانه ای قرار می‌گیرد. رستوران Bistrò del Mare در کنار رودخانه آرنو Arno در نزدیکی پل Ponte Santa Trinita در سمت راست پونته وکیو واقع شده است. این پل رنسانس قدیمی‌ترین پل قوس بیضوی جهان است. ساختمان واقع در رستوران ، Palazzo Gianfigliazzi ، به سال ۱۴۲۷ باز می گردد. همانطور که از نام این مکان پیداست ، سرآشپز رستوران در غذاهای دریایی تخصص دارد. غذاهای ارائه شده در منو شامل غذاهای دریایی، کوس‌کوس cous-cous و باس دریایی با نمک یا کباب شده با سبزیجات فصلی است.

 

  معرفی ۳ کلیسای مشهور و باشکوه اروپا 

 رستوران Bistrò del Mare


آدرس: 4-red Lungarno Corsini, Firenze, Toscana, 50100, Italy

 

رستوران ایل دیوید Ristorante Il David

این رستوران دقیقاً در کنار مجسمه باشکوه دیوید میکلانژلو، واقع در کنار سالن شهر زیبای Palazzo Vecchio واقع شده است. همچنین در نزدیکی مجسمه واقع در میدان معروف فلورانس Piazza della Signora است که در دوران قرون وسطی مرکز شهر بود. این رستوران این امکان را به شما می دهد که مستقیم در میدان بنشینید و از منظره آن لذت ببرید. همچنین منوی غذاهای توسکایی، به ویژه بیستکاک استیک فلورنتین، ماکارونی با قارچ شاهی و شراب‌های گوناگون را ارائه می‌دهد.

 

 بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت 

 Ristorante Il David 


آدرس: 2/R Piazza della Signoria, Firenze, Toscana, 50122, Italy

 

رستوران Trattoria Ponte Vecchio

غذای این رستوران در دسته‌بندی ایتالیایی، غذاهای مدیترانه‌ای و گیاهی قرار می‌گیرد. تراتوریا در کنار رودخانه آرنو، در نزدیکی پل زیبا و دکه‌های جواهرات آن واقع شده است . منوی متنوع آن شامل غذاهایی مانند ماکارونی تازه همراه با پنیر و گلابی را که در روبیولائز نرم و ترافل سرو می‌شود، ارائه می‌دهد. همچنین دارای اسپاگتی، غذاهای دریایی و رولت های گوشتی با اسفناج و پنیر اوروولا دودی است که در سس آلو سرو می‌شود. از رستوران می توانید پونته وکیو، آبهای شگفت انگیز آرنو و خانه‌های رنگارنگ کنارش را تحسین کنید.

 

 رستوران Trattoria Ponte Vecchio


آدرس: 8 Lungarno degli Archibusieri, Firenze, Toscana, 50122, Italy

 

رستوران Irene Firenze

رستوران ایرنه فیرنز Firenze Irene، یک رستوران و بار در هتل سووی Savoy ، واقع در میدان Piazza della Republica است. امروزه این رستوران یکی از شیک‌ترین مکان‌های فلورانس است. این رستوران مجلل بهترین غذاهای توسکانی را به صورت بین‌المللی ارائه می‌دهد و توسط سرآشپز برنده جایزه Fulvio Pierangelini تهیه می‌شود. بهترین در این منو یک سالاد اختاپوس است که به همراه رادیکلیو رنگی و چغندر، سوپ لیمو و پارمسان stracciatella و کباب ماهی را روی سنگ نمکی هیمالیا سرو می‌شود.

 

  انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا 

 رستوران Irene Firenze 


آدرس: 7 Piazza della Repubblica, Firenze, Toscana, 50123, Italy

 

۰۶ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران