بهترین رستوران‌های پافوس در کنار منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا

جاذبه‌های گردشگری قبرس
بهترین رستوران‌های پافوس در کنار منظره‌ی شگفت‌انگیز دریا

قبرس یکی از جزایر بسیار زیبا و شگفت‌انگیز دریای مدیترانه است که گردشگران سراسر دنیا نگاهی ویژه به آن دارند. پافوس در این جزیره یکی از پربازدیدترین نقاط است که کارهای فراوانی برای انجام خواهید داشت. نقاط دیدنی زیبا، سواحل درخشان، غذاهای خوشمزه و غنی و جاذبه‌های متنوع دیگر از امتیازاتی‌ست که این منطقه به شما ارزانی می‌دارد. شما می‌توانید در سفر با تور قبرس به پافوس کارهای زیادی انجام دهید و هر زمان احساس گرسنگی کردید به یکی از رستوران‌های ساحلی بروید و در حین خوردن غذاهایی خوشمزه از تماشای نمای دریا نیز لذت ببرید.

 

 

کافه ماهی سنت جورج

منوی رستوران سنت جورج ساده، کلاسیک و گسترده تنظیم شده است. بسیاری از غذاها حتی به صورت فصلی سرو می‌شوند زیرا سیاست رستوران بر این است که تمامی غذاها با ماهی‌های تازه صید شده تهیه شوند. غذاهای سنتی و ماهی‌ها با مزه‌های متنوع و خوشمزه‌ای سرو شده و به شما شانس خوردن ناهار و شامی به یاد ماندنی را می‌دهد. بعد از رفتن به سنت جورج تازه متوجه خواهید شد همیشه لازم نیست برای خوردن غذاهای درجه یک هزینه‌های سنگین کنید. نمای رو به ساحل این رستوران خیره‌کننده و جذاب است. به طوری که غروب دم شما را در خلسه فرو برده و افسون خود می‌کند.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

 کافه ماهی سنت جورج

 

 

آدرس: Saint George Fish Tavern, St. George Gardens Hotel Suites, Chlorakas, Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 845000

 

 

کافه La Plage Fish

این رستوران یکی از نقاط بسیار محبوب بین مردم محلی است. بنابراین اگر برای خوردن غذا به آن می‌روید کاملا از کیفیت و طعم آن‌ها خاطر جمع باشید. آن‌‌ها نه تنها غذاهای سنتی سرو می‌کنند بلکه طیف وسیعی از نوشیدنی‌هاو سالادها را هم آماده می‌کنند و در اختیار شما قرار می‌دهند. رستوران به سمت ساحل پیشروی کرده و زمین بازی کودکان را برای خانواده‌هایی که فرزند به همراه دارند ارائه می‌دهد. به این ترتیب زمانی که مشغول خوردن غذا هستید بچه‌ها می‌توانند در زمین بازی به فعالیت و بازی بپردازند. همچنین ساحل برای قدم‌زنی استراحت هم جایی مناسب و تمیز است.

 

 

 کافه La Plage Fish

 

 

آدرس: La Plage, Latsi, Poli Crysochous, Cyprus

تلفن: +35726322509

 

 

رستوران Theo's Seafood

این رستوران در قلب بندر پافوس، تجربه‌ای آرامش‌بخش به شما ارائه می‌دهد. ظروف غذا با دست و دلبازی سرو می‌شوند بدون آن که قیمت بالایی داشته باشند و کارکنان نیز در عین خوش برخوردی و متانت از غرور بی‌جا به دور هستند. غروب‌دم به این رستوران بروید و برای پایان بخشیدن به روزی گردشی از تماشای غروب رنگی مدیترانه‌ایی در کنار غذاهای خوشمزه قبرسی لذت ببرید. غذاهای دریایی همگی با کیفیتی عالی پخته و سرو می‌شوند  همیشه برای تهیه آن‌ها از مواد اولیه روز و تازه استفاده می‌کنند.

 

 

 رستوران Theo's Seafood

 

 

آدرس: Theo’s Seafood Restaurant, Paphos Harbor, Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 932829

 

 

Mare Mare

ماره ماره از رستوران‌های برجسته‌ایست که برای خوردن ناهار و شام محلی آرام با غذاهای خوشمزه شمرده می‌شود. مطمئنا وقتی منوی تلفیقی رستوران با غذاهای منطقه‌ای و بین‌المللی را ببینید هر مقاوتی برای نگه داشتن رژیم‌تان در خواهد شکست. رستوران درای دو منطقه غذاخوری داخلی و روباز با تراسی دیدنی است. شما می‌توانید هر جایی که راحت‌تر بودید بنشینید و از خوردن غذایتان لذت ببرید. کارکنان رستوران بسیار مهربان بوده هر نیازی که داشته باشید را برطرف می‌کنند.

 

۱۰ جاذبه‌ی گردشگری لارناکا که در سفر به قبرس باید از آنها دیدن کنید

 

 

 Mare Mare

 

 

آدرس: Mare Mare, Poseidonos Ave, Myra Complex, Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 931987

 

 

رستوران پلیکان

رستوران پلیکان یکی از بهترین توقفگاه‌های فوق‌العاده در کنار بندر است که غذاهای منحصر به فردی را با پس زمینه دیدنی دریا ارائه می‌دهد. از غذاهای دریایی فوق‌العاده و تازه دریایی همچون میگو و خرچنگ دریایی چاشنی خورده و خوشمزه لذت ببرید و اوقات آرامی را تجربه کنید. بنابراین پشت میز بنشینید، استراحت کنید، از غذایتان لذت ببرید و به تماشای جنب و جوش ساحل مشغول شوید.

 

 

 رستوران پلیکان

 

 

آدرس: The Pelican, 102 Apostolos Pavlos Avenue | The Harbor, Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 952500

 

 

The Lodge Steak & Seafood Co

اگر دوست دارید در محیطی سرسبز و دریایی غذا بخورید این رستوران جاییست که باید به آن بروید. استیک، مرغ، غذای دریایی و هر گزینه گیاه‌خواری خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید در منو موجود است. تنها باید چیزی که دوست دارید را انتخاب کرده و از خوردن آن در محیط آرام و ساحلی لذت ببرید. اگر بار اول است که می‌روید حتما از نان‌های داغ و سنتی سفارش دهید. البته شاید مجبور باشید کمی صبر کنید تا خنک و قابل خوردن شود. بهترین غذاهای این رستوران شامل استیک و گزینه‌های دریایی می‌شود.

 

 

 The Lodge Steak

 

 

آدرس: The Lodge Steak & Seafood Co., 52 Poseidonos Avenue | Next to Amathus Hotel,Paphos, Cyprus

تلفن: +357 96 677288

۰۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران