بهترین هتل‌های قبرس مناسب با هر بودجه‌ای

جاذبه‌های گردشگری قبرس
بهترین هتل‌های قبرس مناسب با هر بودجه‌ای

قبرس جزیره‌ای زیبا و اساسا گردشی است که با توسعه‌ مکان‌های گردشی و شگفتی‌های طبیعی همچنان فرهنگ و سنت‌های خودش را هم ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در سراسر این جزیره بزرگ گردش کنید و از تماشای چشم‌اندازهای زیبا و دل‌فریبش لذت ببرید. اما در سفر با تور قبرس یکی از مهم‌ترین مسائل پیدا کردن اقامتگاهی مناسب با امکانات رفاهی کافی و قیمت‌های مناسب است. ما در این مقاله به هتل‌هایی اشاره می‌کنیم که هر بودجه‌ای می‌تواند در آن‌ها اقامتی راحت و به یادماندنی را تجربه کند.

 

 

هتل شاه جیسون

اگر از مسافرانی هستید که دوست دارید تجربه‌ای همه جانبه از اقامت در جایی را به دست بیاورید، هتل شاه جیسون کاملا مناسب شما است. امکانات رفاهی هتل با ۵ استخر شنا، اسپا، باشگاه بدن‌سازی، ماساژ و ویژگی‌های رفاهی فراوان هر سلیقه‌ای را از خود راضی نگه می‌دارد. به علاوه هتل در نزدیکی مرکز پافوس قرار گرفته و موقعیت‌های گردشی و تفریحی، روستاهای سنتی با مناظر پوستری و همچنین سواحل پرجنب و جوش را در دسترس شما قرار می‌دهد. فرودگاه تنها در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته اما هیچ سر و صدایی به آن نمی‌رسد و شما همچنان می‌توانید در محیطی آرام و زیبا اقامت داشته باشید. انواع اتاق‌ها با امکانات لوکس و مدرن و قیمت‌های متفاوت هم وجود دارد که می‌توانید در هر کدام که برایتان مناسب بود اقامت داشته باشید.

 

سبک خاصی از اقامت را در بهترین بوتیک هتل‌های قبرس تجربه کنید

 

 

هتل شاه جیسون

 

 

آدرس: The King Jason Hotel, Pentadaktylou St., Kato Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 947750

 

 

پارادیسوس هیلز

شما در این هتل فوق‌العاده می‌توانید هر چیز خوبی را در قالب پیکجی کوچک در دسترس داشته باشید. اسم این هتل نیز از کوه‌هایی که روی آن‌ها قرار گرفته آمده است. چشم‌انداز پانورامای بسیار زیبای هتل هر چشمی را به خود خیره خواهد کرد. مخصوصا افق صورتی غروب‌دم با پس زمینه کوه‌ها اثری هنری و تماشایی را خلق می‌کنند. پارادیسوس هیلز که در حاشیه جنگل واقع شده مناسب هر گروه و یا گردشگری برای اقامت است. این هتل که در فاصله ۱۴ کیلومتری ساحل قرار گرفته اقامتگاهی منحصر به فرد برای کوه‌نوردان و عاشقان پیاده‌روی است.

 

 

پارادیسوس هیلز

 

 

آدرس: Paradisos Hills Hotel, Lysos, Cyprus

تلفن: +357 26 322 287

 

 

المپیک بای

این اقامتگاه بزرگ یکی از بهترین هتل‌های قبرس است که در محیطی شاد و صمیمی از بهترین امکانات رفاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هتل به دلیل مهمانی‌هایی که برگزار می‌کند در فاصله خیلی کمی به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های جزیره بین بزرگسالان تبدیل شده است. حتی خیلی‌ها جشن عروسی‌شان را در این هتل برگزار می‌کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر شاتل هواپیما، صبحانه، استخر و اسپا، سالن بدن‌سازی و ده‌ها ویژگی رفاهی دیگر بهره ببرید. اما چیزی که اقامت شما را به یادماندنی می‌کند اقامتی لوکس و خصوصی در این هتل است. به این ترتیب حتی اگر از هتل بیرون هم نروید به حد کافی امکانات در اختیار شما قرار داده شده که هیچ خلایی را حس نکنید.

 

بهترین هتل‌های ۵ستاره‌ی قبرس برای اقامتی باشکوه

 

 

المپیک بای

 

 

آدرس: Olympic Bay Hotel, Ayia Napa, Cyprus

تلفن: +357 23 722500

 

 

هتل آپارتمان‌های Hill View

اما گروه مسافرانی که دوست دارند اقامتی مستقل و خصوصی داشته باشند و در فضایی خانه‌مانند بمانند بیشتر به این مجموعه مراجعه می‌کنند. این هتل آپارتمان شیک و مدرن در بالای بلندترین قسمت روستای پیسوری و میان مناظر زیبای کوهستانی و ساحل ترودوس قرار گرفته است. شما با اقامت در این هتل از مناظر زیبای کوهستانی، نسیم ملایم و دل‌انگیز، هوای فوق‌العاده لطیف و همچنین مناظر دریا لذت خواهید برد. شما در این مجموعه استخر عمومی، باغ و تراس را در دسترس دارید. عصر را به تراس بروید و در منظره شگفت‌انگیز طبیعت به تماشای یکی از زیباترین غروب‌های عمرتان بنشینید. اگر به جای تعطیلاتی شلوغ و ساحلی نیاز به جایی آرام نیاز دارید این همان اقامتگاه مناسب شماست.

 

 

هتل آپارتمان‌های Hill View

 

 

آدرس: Hill View Hotel Apartments, 60 Stadiou, Pissouri, Limassol, Cyprus

تلفن: +357 25 221972

 

 

هتل کاپو بای

از لحظه‌ای که وارد هتل کاپو بای می‌شوید حس می‌کنید به بهشتی ساحلی و خیره‌کننده منتقل شده‌اید. این هتل با طراحی کاملا مدرن و روشن، و استخری بزرگ درست وسط محوطه برای هر سلیقه‌ای توصیه می‌شود. در طراحی داخلی نیز از چوب و مبلمان چوبی و همچنین نورپردازی گرم استفاده شده است. به علاوه از گل‌های معطر در سراسر فضای داخلی بهره برده شده تا انرژی مثبت و آرامش‌بخشی بر فضا حاکم گردد. به طور کلی هر چیز چشمگیر و پرزرق و برقی در این هتل نشانی از طبیعت دارد. شما می‌توانید از پارک ساحلی، اسپا، جکوزی، استخر، سالن بدن‌سازی و امکاناتی نظایر این‌ها استفاده کنید.

 

 

هتل کاپو بای

 

 

آدرس: Capo Bay Hotel, Iasonos 2, 5311 Paralimni, Protaras, Cyprus

تلفن: +357 23 831101

۱۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران