بهترین اقامتگاه‌های ساحلی در قبرس

جاذبه‌های گردشگری قبرس
بهترین اقامتگاه‌های ساحلی در قبرس

قبرس کشوری جزیره‌ای است و حدودا ۷۰۰ کیلومتر خط ساحلی زیبا و دل‌انگیز را به گردشگرانش ارائه می‌دهد. خوشبختانه این خط ساحلی در سال حدود ۳۴۰ روز هوای صاف و آفتابی را تجربه می‌کند. به این ترتیب سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده جذب آب و هوای مدیترانه‌ای، سواحل زیبا و کوه‌های چشمگیر جزیره می‌شوند. خوشبختانه دور تا دور جزیره تمام سواحل آن به روی مردم باز هستند. این شرایط باعث شده تا اقامتگاه‌های زیبا و ساحلی فراوانی دور تا دور جزیره احداث شوند. اما در سفر با تور قبرس بهترین اقامتگاه‌های ساحلی جزیره برای اقامت کدامند؟

 

 

Alexander The Great Beach Hotel

هتل الکساندر بزرگ با ۲۰۲ اتاق، اقامتگاهی به شکل هلال ماه است که در ساحل پافوس قرار گرفته. شما می‌توانید اقامتی فوق‌العاده در این هتل لوکس تجربه کنید و از امکانات رفاهی متنوع آن مثل ساحل و ورزش‌های آبی که مستلزم هزینه اضافی هستند استفاده کنید و از غذاهای متنوع بین‌المللی آن لذت ببرید. به علاوه سه استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، تراس، باغ، کلاس‌های یوگا، بدن‌سازی، انواع ماساژها، امکانات کامل اسپا، باشگاه تفریحی کودکان، زمین گلف، میز تنیس و ده‌ها امکانات تفریحی دیگر در این مجموعه گرد آمده تا اقامتی رویایی را برای شما رقم بزنند.

 

سبک خاصی از اقامت را در بهترین بوتیک هتل‌های قبرس تجربه کنید

 

 

 Alexander

 

 

آدرس: 8102,, Poseidonos Ave, Paphos, Cyprus

تلفن: +357 26 965000

 

 

Amathus Beach Hotel Limassol

اولین چیزی که در مورد این هتل فوق‌العاده می‌توان یادآوری کرد باغی به مساحت ۳۷۱۶ است که بین ساحل و هتل قرار گرفته. البته بیشتر این مساحت را زمین مسطح پوشیده از چمن تشکیل داده که توسط چترهای بزرگ آفتاب‌گیر پر شده است. ساحل خصوصی هتل با یک موج شکن به دو بخش جدا از هم تقسیم شده است که شما می‌توانید در آن‌ها قدم بزنید و زیر چتذهای آفتابی استراحت کنید. آماتوس دارای ۲۳۹ اتاق با مناظری رو به دریا و بالکن‌هایی فوق‌العاده و دلباز هستند. طراحی داخلی اتاق‌ها مدرن و شیک بوده و شما می‌توانید هر اتاقی که بیشتر مناسب‌تان بود را انتخاب کنید. به علاوه استخرهای فضای باز و سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، جکوزی، اینترنت رایگان، سالن بدن‌سازی و ده‌ها امکانات بیشتر برای تفریح و رفاه شما در نظر گرفته شده است.

 

 

 Amathus Beach

 

 

آدرس: 75 Amathuntos Avenue,  Agios Tychonas, 3310 Limassol, Cyprus

تلفن: +357 25 832000

 

 

Alion Beach Hotel

هتل آلیون با ۱۰۰ اتاق مدرن و چشمگیر بر روی ساحل زیبا و درخشان لیماناکی با ماسه‌های سفید پودری و آب‌های فیروزه‌ای واقع شده است. اقامتگاه در محیطی آرام قرار گرفته است اما در فاصله ۵ دقیقه‌ای آن با ماشین، رستوران‌ها و مراکز شب زنده‌داری آیاناپا در دسترس شما واقع شده‌اند. به جز ساحل و چترهای آبی و امکانات تفریحی دریایی، شما می‌توانید از استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، اسپا، بدن‌سازی، کتابخانه، دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، میز تنیس، میز بیلیارد، زمین بازی کودکان، رستورانه با بوفه صبحانه فضای آزاد و امکانات تنوع دیگر نیز در این هتل به کار رفته تا شما تعطیلاتی رویایی را تجربه کنید.

 

۵ مکان خاص و منحصر به فرد در قبرس که برای اقامت می‌توانید آنها را انتخاب کنید

 

 

 Alion Beach Hotel

 

 

آدرس: Kryou Nerou 38, 5343 Ayia Napa, Cyprus

تلفن: +357 23 722900

 

 

Four Seasons Hotel

یکی از بهترین هتل‌های لاکچری و برجسته لیماسول، اقامتگاه ۵ ستاره چهار فصل است که در کنار ساحل زیبایی در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. شما در این هتل از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار لوکس و مدرنی بهره‌مند هستید و می‌توانید در اتاق‌هایی کاملا راحت و دل‌باز و مدرن اقامت داشته باشید. اتاق‌ها همگی‌شان دارای ویژگی‌هایی همچون تلوزیون صفحه تخت، تراس، حمام سنگ مرمر، چای‌ساز و قهوه‌ساز، و سیستم تهویه مطلوب هوا هستند. البته ۲۹۶ اتاق این هتل در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفتند و امکانات روز به آن‌ها اضافه شد. حالا شما در کل این مجموعه می‌توانید از ویژگی‌های متنوع و دلخواهی همچون پارکینگ و وای‌فای رایگان، تراس، باغ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، سالن بدنسازی و اسپا، کلاس‌های یوگا و فیتنس، ماساژ کامل بدن، سالن زیبایی، مانیکور، پدیکور، مدل و رنگ مو، چترهای ساحلی، حمام ترکی، رستوران با انواع غذاهای آسیایی و اروپایی و امکانات متنوع دیگر را برای استفاده در دسترس دارید.

 

 

 Four Seasons Hotel

 

 

آدرس: 67/69 Amathountos Avenue, Ag.Tychonas, Limassol 4532, Cyprus

تلفن: +357 25 858000

 

 

Louis Ledra Beach

یکی از بهترین اقامتگاه‌های دیگر در قبرس که در ساحل پافوس قرار گرفته و منظره‌ای دیدنی از ماسه‌ای پودری و سفید و آب‌های آبی را به نمایش می‌گذارد، هتل لوییس لدرا است. هر ۲۶۹ اتاق این هتل مدرن با امکانات داخلی درخور و قابل توجه هم‌رده‌های خود هستند. با این‌همه مجموعه‌ای امکانات تفریحی تمام و کمال مثل چترهای آفتابی، استخر بزرگسالان، استخر بچه‌ها، استخر سرپوشیده، ماساژ، اسپا، مرکز تناسب اندام و سونا، زمین تنیس، سالن بیلیارد و دارت، باشگاه تفریحی کودکان، سالن بازی‌های ویدیویی، اتاق خشکشویی، امکانات بیزنس و تجاری و ده‌ها امکانات دیگر مثل شاتل فرودگاه و پارکینگ نیز برای تعطیلاتی همه چیز تمام در اختیار شما قرار داده شده است. با وجود این که امکانات داخل هتل اغلب رایگان هستند اما برخی‌ها نیاز به شارژ اضافی دارند.

 

بهترین هتل‌های ۵ستاره‌ی قبرس برای اقامتی باشکوه

 

 

Louis Ledra Beach 

 

 

آدرس: Poseidonos Yeroskipou CY 8210, Poseidonos, Yeroskipou, Cyprus

تلفن: +357 26 964848

۱۳ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران