۷ مقصد عالی برای سفر به ایتالیا در زمستان ۲۰۲۰

جاذبه‌های گردشگری ایتالیا
۷ مقصد عالی برای سفر به ایتالیا در زمستان ۲۰۲۰

ایتالیا هر زمانی از سال، کشوری جادویی برای سفر است. زمستان با قله‌های برفی و اسکی در کوهستان و دیدنی‌های متفاوتی که به واسطه این فصل شکل می‌گیرد، دلربایی ویژه‌ای برای این کشور دست و پا می‌کند که باعث می‌شود خیلی‌ها این فصل را برای سفر انتخاب کنند. اما نباید فراموش کرد که بخشی از کشور هنوز گرمِ آفتاب سواحل مدیترانه‌ هستند، پس انتخاب‌ها برای سفری زمستانه با تور اروپا به ایتالیا کاملا متنوع خواهد بود و ما در زیر، ۸ نمونه از آن‌ها را برایتان شرح خواهیم داد.

 

  1. ونیز

ونیز یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا و از خاص‌ترین شهرهای دنیاست و ایام زمستان نیز زمانی بسیار مناسب برای سفر به آن جاست. فرامو نکنید که ونیز جایی بسیار پرطرفار است و عموما تابستان‌ها آنقدر جمعیت زیادی به این شهر مراجعه می‌کند که عملا بازدید از آن جا را سخت خواهد کرد. گشت زدن در کانال‌های آبی معروف، بازدید از میان معروف سنت مارک و تجربه‌ی غذاهای محلی ونیز از مهم‌ترین فعالیت‌هایی در این شهر است که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. برای سفر نیز بهتر است سال نوی میلادی یا اوایل ژانویه تا فوریه را انتخاب کنید.

معرفی ۵ کشور پر بازدید اروپایی

ونیز

 

  1. پالرمو و سیسیل

پالرمو که مرکز سیسیل به حساب می‌آید، بهترن مکان برای شروع سفر در این جزیره‌ی زیباست. در ماه‌های دسامبر و ژانویه شما می‌توانید انواع بازارهای کریسمسی را در این مکان پیدا کنید، در کافه‌ها گشت بزنید و از سواحل جذاب این منطقه لذت ببرید و همچنین از ابنیه تاریخی دوران قرون وسطی دیدن نمایید. این بخش از ایتالیا در زمستان نیز هوایی نسبتا گرم دارد و برای کسانی که اهل سرما و زمستان نیستند، بهترین انتخاب در ایام زمستان خواهد بود.

 

 سیسیل

 

  1. رم

زمستان رم آرام‌تر از هر فصل دیگری است و گردشگر کم‌تری، لذت بردن از زیبایی آن را برایتان دشوار می‌کند. احتمالا ژانویه و سال نوی میلادیف بارش برف را نیز در این شهر تجربه کنید، زمانی که به راحتی می‌توانید از موزه‌های مختلف و زیبای شهر همچون موزه واتیکان دیدن می‌کنید و ابنیه مهم رم با معماری محصور کننده‌اشان را از پیش چشم می‌گذرانید.رم اگر چه در زمستان کم‌تر شلوغ است، اما زیبایی آن در هر فصلی برای گردشگران جذابیت دارد.

 

انواع وسایل نقلیه برای سفری راحت در اروپا

رم

 

  1. تورین

شهر شمالی تورین، برای آن‌هایی خوب است که می‌خواهند در آلپ به اسکی روی برف بپردازند و یک تعطیلات برفی عالی را از سر بگذرانند. همچنین نباید فراموش کرد که زمستان هر سال جشن لوسی دی آرتیستا نیز برگزار می‌شود که جذابیت بصری بسیار خوبی برای گردشگران دارد. برای طرفداران غذاهای خوشمزه هم پیشنهاد می‌کنیم به Eatly بروید که بهترین‌های ایتالیا را برایتان تدارک دیده است.

 

تورین

 

  1. ساحل آمالفی

ساحل آمالفی در ایام زمستان اگر چه زمستانی و برفی نیست، اما برای شنا نیز مناسب نخواهد بود. اما به راحتی می‌توانید از فعالیت‌های کنار دریا لذت ببرید، انواع تفریحات را تجربه کنید و از دهکده‌های جذاب آن اطراف بازدید به عمل آورید. همچنین مسیرهای پیاده‌روی در کوهستان نیز برایتان مهیاست که آن را نیز حتما امتحان کنید. نکته آخر این است که بهترین زمان برای سفر به ساحل آمالفی، دوران جشن سال نو و کریسمس است که جشن‌های بزرگ و جذابی در این محل برگزار می‌شود.

 

ساحل آمالفی

 

  1. ناپل

ناپل یکی از بهترین نقاط ایتالیا برای ایام کریسمس است و مهم‌ترین دلیلی که ما این شهر را در لیست سفرهای زمستانه‌ی ایتالیا آورده‌ایم، این نکته است. چراغانی و تزیینات این زمان در ناپل فوق‌العاده عالی و دیدنی است و جشن‌های بسیاری در سطح شهر برگزار می‌شود که شما می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. البته زمستان در این شهر تقریبا آفتابی است و شما می‌توانید از سواحل دیدن کنید و در بازارهای کریسمسی به خرید بپردازید. نیازی به بردن لباس‌های خیلی گرم نیز به این محل نخواهید بود. بهترین زمان سفر به ناپل در زمستان نیز ماه‌های دسامبر و صد البته اوایل ژانویه است.

 

ناپل

 

  1. کورتینا دی امپزو

وقتی در مورد تعطیلات زمستانی در ایتالیا حرف می‌زنیم، کورتینا دی امپزو را نمی‌توان به آسانی نادیده گرفت. مناظر برفی این شهر شگفت انگیز است و می‌توانید بهترین پیست‌ها و اقامتگاه‌های اسکی را در اطرافش پیدا کنید. در حال حاضر کورتینا دی امپزو به عنوان یک مقصد اسکی بسیار محبوب شده اس، مخصوصا اینکه المپیک زمستانی  سال ۱۹۵۶ در این محل برگزار شده است.

 

کورتینا دی امپزو

۰۳ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران