معرفی بهترین سواحل ایتالیا

جاذبه‌های گردشگری ایتالیا
معرفی بهترین سواحل ایتالیا

خط ساحلی ایتالیا هم شامل سواحل مدیترانه‌ای و هم سواحل دریای آدریاتیک می‌شود. چندین مورد از زیباترین سواحل دنیا در این کشور واقع شده که باعث می‌شود ایتالیا را به عنوان یک مقصد عالی برای تعطیلات یاد کنند. کاوش در سواحل ایتالیا باعث می‌شود به زیبایی‌های مسحور کننده این کشور پی ببرید.

اگر قصد سفر با تور اروپا را دارید، برای این که شما را هم با زیبایی‌های سواحل ایتالیا آشنا کنیم، چند مورد از زیباترینِ این سواحل را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

Cala Goloritzé

این ساحل زیبا و فوق‌‌العاده در شمال Cala Biriola در ساردینیا واقع شده است. یک ساحل شنی دیدنی که صخره‌های آهکی آن را احاطه کرده‌اند. این ساحل زیبا یکی از زیباترین جاهای ایتالیا برای عکاسی به حساب آمده و شما می‌توانید تصاویری خاطره‌انگیز از حضورتان در این منطقه ثبت کنید. فراموش نکنید تجهیزات اسنورکلینگ خود را نیز با خود به Cala Goloritzé بیاورید، چون دنیای زیر آب این مکان نیز به اندازه‌ی مناظرش، دیدنی‌ است.

 

سفری به فلورانس مهد فرهنگ و هنر ایتالیا

Tropea

نمای این ساحل چیزی نیست که در هر کجای دنیا ببینید. ساحل زیبا و بزرگ شنی که در پشت خود صخره‌ای تنومند را دارد که ساختمان‌های رنگارنگ به روی آن ساخته شده است. بسیاری این ساحل را با نام "جواهر کالابریا" می‌شناسند که کاملا برازنده این محل است. یکی از امتیازات این ساحل این است که کالابریا همچون خیلی از شهرهای دیگر ایتالیا، خیلی در موردش تبلیغ نشده و به همین خاطر آنقدرها مورد توجه قرار نیست و شما خیلی اوقات می‌توانید در آرامش به آبتنی و لذت‌بردن از این مکان و صد البته گرفتن عکس‌های زیبا بپردازید.

Acquafredda di Maratea

شن‌های تیره‌ی این ساحل با آب شفاف و کریستالی دریا، یک نمای زیبای دیگر را در ایتالیا ساخته‌اند. تپه‌های سرسبز اطراف باعث شده تا این محل تصویری زیبا را برایتان به نمایش بگذارد. البته جدا از زیبایی‌های این محل، شما می‌توانید در آب عموما آرام این محل شنا کنید و از فضای جذاب آن لذت ببرید.

 

۶ رستوران با منظره‌ی شهر فلورانس ایتالیا

Marina Grande

این ساحل یکی دیگر از آن جاهایی است که تنها در ایتالیا می‌توانید ببینید. ساحل زیبای شنی بزرگی که پشتش را تپه‌های سرسبز فرا گرفته است. تپخه‌هایی که خانه‌ها به صورت پله‌کانی در آن ساخته شده‌اند. این محل یکی از محبوب‌ترین مقاصد تابستانی در ایتالیا به حساب می‌آید و گردشگران زیادی هر ساله به این مکان می‌آیند. به همین دلیل امکانات زیادی در آن اطراف در نظر گرفته شده و چندین و چند رستوران در این محل می‌بینید.

Scalo Maestro

این ساحل در جزیره‌ای کوچک با نام Marettimo واقع شده که جمعیت آن تنها ۷۰۰ نفر است. این ساحل کوچک ویژگی‌هایی دارد که حتما آن را باید در لیستمان می‌گذاشتیم. آب آرام این جزیره همچون کریسال شفاف بوده و ماهی‌های رنگارنگ زیرش کاملا هویدا هستند. به محض این که به این ساحل قدم می‌گذارید از زیبایی‌های ای محل شگفت‌زده می‌شوید. سفرهای دریایی به این منطقه جزو محبوب‌ترین گردش‌ها در ایتالیا مخصوصا در ایام تابستان به حساب می‌آید. در Scalo Maestro شما می‌توانید آبتنی کنید، عکس‌های زیبا بگیرید و نمایی فوق‌العاده از غروب خورشید را به تماشا بنشینید.

 

۷ اثر مهم هنری در گالری Uffizi فلورانس ایتالیا

Camogli

Camogli یک دهکده ساحلی کوچک و زیبا بوده خانه‌های زیبا و رنگارنگش تا نزدیکی ساحل کشیده شده است. البته زیبایی‌ها و در دسترس بودن ساحل این دهکده باعث شده تا این محل در روزهای تابستان بسیار شلوغ شود و قیمت اقامتگاه‌های آن بسیار گران باشد. بخش‌هایی از ساحل به اقامتگاه‌ها و کلاب‌های ساحلی لاکچری اختصاص پیدا کرده، اما بیشتر آن برای استفاده عموم آزاد است. با توجه به عمیق شدن آب در فاصله‌ی کم از ساحل و کریستالی بودن آن، شنا و آبتنی در ساحل Camogli بسیار لذت بخش بوده و از مهم‌ترین فعالیت‌ها در این محل به حساب می‌آِد.

Campo all’Aia

بلندترین ساحل در جزیره‌ی معروف البا، یکی از جذاب‌ترین سواحل در کل ایتالیا به حساب می‌آید. خانواده‌ها به خاطر امکانات و محیط بسیار خوبی که این مکان دارند، عاشق این ساحل بوده و امکانات خوبی نیز برای انجام تفریحات آبی در آن ‌جا مهیا شده است. از نظر زیبایی نیز Campo all’Aia منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی دارد و آبی که به ساحل آن می‌رسد تمیز و شفاف بوده و این زیبایی را دو چندان می‌کند.

 

۷ مقصد عالی برای سفر به ایتالیا در زمستان ۲۰۲۰

Otranto

اورتانو یکی از شرقی‌ترین شهرهای ایتالیاست و ساحل این شهر یکی از زیباترین و محبوب‌ترین سواحل ایتالیا به حساب می‌آید. ساحلی نسبتا بزرگ و وسیع که ساختمان‌های شهری تا نزدیکی آب آمده‌اند و آب شفاف و جذاب آن تا فاصله‌ی زیادی عمق کم دارد. این مکان جان می‌دهد برای فعالیت‌هایی همچون اسنورکلینگ، شنا کردن و همچنین آفتاب گرفتن. در کنار شهر و این ساحل، صخره‌هایی نیز وجود دارند که باعث می‌شوند ساحل Otranto را زیباترین ساحل در پوگلیا به حساب بیاوریم.

Spiaggia di Tuerredda

زیبایی‌های طبیعی، آب گرم و شفاف و ساحل شنی با رنگی روشن از این محل یک مکان رویایی ساخته است. این ساحل بزرگ و زیبا محلی فوق‌العاده برای روزها قدم زدن کنار ساحل، آبتنی، قایق سواری و گشت و گذارهای ساحلی است. در چند بخش از آن هم می‌توانید رستوران‌ها و بارها و امکانات رفاهی نیز پیدا کنید و با توجه به خشکی‌های کوچکی که در اطراف این ساحل وجود دارد، گشت‌های آبی از Spiaggia di Tuerredda یک تفریح عالی به حساب می‌آید.

 

اطلاعات کلی درباره سفر به یونان

Capreria

Riserva Naturale dello Zingaro تنها منطقه محافظت شده‌ی طبیعی در سیسیل است که ۶ کیلومتر خط ساحلی دارد. اما تمامی بخش‌های این نوار ساحلی یک طرف، ساحل زیبا و فوق‌العاده جذاب Capreria یک طرف. هیچ ساخت و ساز مدرنی در این ناحیه مشاهده نمی‌شود و صخره‌های بزرگ این ساحل را در بر گرفته و نمایی زیبا، آبی شفاف و آرام و فضایی بسیار عالی برای گردشگران ساخته‌اند.

Dei Due Mari

Dei Due Mari را با نام "ساحل دو دریا" نیز می‌شناسند. یک مکان زیبا که آب شفاف و کریستالی آن برای شنا کردن و اسنورکلینگ عالی بوده و اگر خوش شانس باشید می‌توانید فلامینگوهای صورتی را نیز که در این محل زیاد رفت و آمد می‌کنند، تماشا کنید. مسافران می‌توانند در این ساحل دو بخشی با شن‌های صورتی رنگ گردش کرده و از فضای باز و آرام آن و همچنین زیبایی‌های طبیعی که در اطرافش وجود دارند، لذت ببرند. خوشبختانه امکانات رفاهی نیز در این محل پیدا می‌شود و خانواده‌ها نیز به خوبی می‌توانند از بودن در Dei Due Mari لذت ببرند.

 

راهنمای سفر به پاریس، شهر عشاق

۱۳ مرداد ۱۳۹۹

نظرات کاربران