معرفی نمایشگاه‌های بهاره چین

جاذبه‌های گردشگری چین
معرفی نمایشگاه‌های بهاره چین

چین یکی از کشورهای تاریخی و زیبا از لحاظ گردشگری محسوب می‌شود. از این رو همواره سفر با تور چین در بین گردشگران پرطرفدار بوده است. اما چند سالی می‌شود که تاجران از تور چین به عنوان یک سفر تجاری و تفریحی استفاده می‌کنند. چرا که سالانه نمایشگاه‌های مختلف و متنوعی در این کشور پهناور برگزار می‌شود و تاجران می‌توانند در این نمایشگاه‌ها انواع کالاهای تجاری را با قیمت مناسب خریداری کنند و در کشور خود به فروش برسانند. در این مقاله تصمیم گرفتیم نمایشگاه‌های بهاری چین را به طور کامل و جامع معرفی کنیم.

 

نمایشگاه‌های بهاری چین

 

نمایشگاه تجهیزات طراحی داخلی (World's Biggest Building Decoration Fair)

CBD Fair Shanghai از جمله نمایشگاه‌های بهاری چین می‌باشد که در شهر شانگهای و تاریخ‌های ۲۴ام تا ۲۶ام ماه مارس برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تمامی جدیدترین تجهیزات طراحی داخلی به نمایش عموم گذاشته می‌شود. در هر بار تقریبا ۴۳ هزار نفر از این مکان دیدن می‌کنند.

 

 معرفی مهمترین نمایشگاه‌های چین

 World's Biggest Building

 

نمایشگاه بین‌المللی کفپوش (International Floor and Carpet Exhibition)

یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های بهاری چین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش می‌باشد. این نمایشگاه با نام DOMOTEX asia/CHINAFLOOR در فصل بهار و در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود. در سال ۲۰۲۰ تاریخ تعیین شده برای آن ۲۴ام تا ۲۶ام ماه مارس میلادی می‌باشد. بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر کفپوش‌ها انواع ابزارهای طراحی داخلی و دکوری را با کمترین قیمت در این نمایشگاه خریداری کنند. این نمایشگاه دومین نمایشگاه بزرگ تجارت کفپوش در سراسر جهان به شمار می‌آید. علاوه بر برندهای چینی می‌توانید انواع کفپوش‌ها را که از ۴۰ کشور مختلف در این نمایشگاه معرفی می‌شوند را نیز مشاهده کنید.

 

 International Floor and Carpet

 

نمایشگاه مبلمان و وسیله‌های چوبی آسیا (Asia's Leading Furniture Production Fair)

یکی دیگر از نمایشگاه‌های بهاری چین نمایشگاه مبلمان و وسیله‌های چوبی آسیا می‌باشد. این نمایشگاه با نام Interzum Guangzhou بزرگترین و جامع‌ترین نمایشگاه تولید مبل و وسیله‌های چوبی در آسیا محسوب می‌شود. مکان اصلی این نمایشگاه شهر گوانگجو چین می‌باشد. تاریخ دقیق آن در سال ۲۰۲۰، ۲۸ام تا ۳۱ام ماه مارس میلادی اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در این تاریخ‌ها از این نمایشگاه دیدن کنند. گفته می‌شود این نمایشگاه سالانه ۸۳ هزار بازدید کننده از ۱۱۴ کشور مختلف دنیا را به خود جذب می‌کند.

 

معرفی نمایشگاه بهاره گوانجو سال 2019

 Interzum Guangzhou

 

نمایشگاه مد و فشن (Fashion Accessories Trade Show)

نمایشگاه مد و فشن چین از جمله نمایشگاه‌های بهاری چین می‌باشد که هر ساله در شهر هنگ‌کنگ چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه با نام Fashion Access شناخته می‌شود و در آن می‌توان به‌روزترین کیف و کفش،  لوازم مسافرتی، وسایل زینتی ، پوشاک چرمی و هر چیز دیگر در ارتباط با مد و فشن را پیدا کرد. تاریخ تعیین شده برای این نمایشگاه از ۳۱ام ماه مارس تا ۲ام ماه آوریل در سال ۲۰۲۰ می‌باشد. این نمایشگاه بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به مد و پوشاک و تاجران لباس می‌باشد.

 

 Fashion Accessories

 

نمایشگاه بین‌المللی چرم (International Leather Exhibition)

از جمله نمایشگاه‌های بهاری چین می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی چرم اشاره کرد. این نمایشگاه با عنوان APLF Leather & Materials در شهر هنگ کنگ به صورت سالیانه برگزار می‌شود. تاریخ تعیین شده برای برگزاری آن در سال ۲۰۲۰ از ۳۱ام ماه مارس تا ۲ام ماه آوریل میلادی می‌باشد. این نمایشگاه تمامی تولیدات چرمی از لباس و پوشاک گرفته تا لوازم داخلی و قطعات ماشین‌آلات را شامل می‌شود. ناگفته نماند که تمامی چرم‌ها اصل نیستند و علاقه‌مندان می‌توانند چرم مصنوعی نیز در این نمایشگاه پیدا و خریداری کنند.

 

  ۶ رستوران غذاهای حلال در گوانجو 

 International Leather Exhibition

 

نمایشگاه پارچه و الیاف (Cashmere World)

یکی دیگر از نمایشگاه‌های بهاری چین نمایشگاه پارچه و الیاف با نام Cashmere World می‌باشد. این نمایشگاه تمامی الیاف و پارچه‌های مد و معروف دنیا را با قیمت کمتر و مناسب در اختیار تاجران قرار می‌دهد. از جمله پرطرفدارترین محصولات عرضه شده در این نمایشگاه محصولات کشورهای چین، مغولستان، نپال، هند و پاکستان می‌باشد. تاریخ تعیین شده برای سال ۲۰۲۰ جهت برگزاری نمایشگاه پارچه و الیاف ۳۱ام ماه مارس تا ۲ام ماه آوریل می‌باشد.

 

 Cashmere World

 

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی (International Medical Equipment Fair)

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی سالانه با نام CMEF Shanghai در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ برگزار شد. از آن تاریخ به بعد به صورت دوبار در سال به صورت نمایشگاه بهاری و پاییزی برگزار می‌شود. این نمایشگاه با هدف آشنا کردن متخصصین و خریداران این حوزه با آخرین دستاوردهای دنیای پزشکی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در سال ۲۰۲۰ تاریخی که جهت برگزاری آن در فصل بهار تعیین شده است ۹ام تا ۱۲ام ماه آوریل می‌باشد.

 

  بهترین غذاهای خیابانی پکن را کجا پیدا کنید؟ 

 International Medical Equipment Fair

 

نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی (Electronics Fair)

نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی یکی دیگر از نمایشگاه‌های بهاری چین است که در شهر هنگ‌کنگ چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه با نام Hong Kong Electronics Fair شناخته می‌شود. علاقه‌مندان به چاپ سه بعدی، محصولات صوتی و تصویری، دوربین‌های مداربسته، لوازم جانبی الکترونیکی، بازی‌های کامپیوتری، لوازم الکترونیکی بهداشتی، لوازم خانگی، روباتیک و فناوری بدون سرنشین و... می‌توانند در تاریخ‌های ۱۳ام تا ۱۶ام ماه آوریل در سال ۲۰۲۰ در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

 

 Electronics Fair

 

نمایشگاه واردات و صادرات چین (China Import & Export Fair)

از جمله معروف‌ترین نمایشگاه‌های بهاری چین نمایشگاه واردات و صادرات می‌باشد. این نمایشگاه در تاریخ ۱۵ام ماه آوریل تا ۵ام می در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد. تاجران و علاقه‌مندان می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند از این نمایشگاه خریداری کنند. نمایشگاه واردات و صادرات چین در شهر گوانجو برگزار می‌شود و شامل ۳ بخش متفاوت است. این سه بخش عبارتند از:

  • بخش اول: بخش اول نمایشگاه از تاریخ ۱۵ام تا ۱۹ام ماه آوریل برگزار می‌شود. در این بخش غرفه‌ها شامل وسایل الکترونیک و لوازم برقی خانگی، تجهیزات روشنایی، وسایل نقلیه و قطعات یدکی، ماشین آلات، سخت افزار ، مصالح ساختمانی، محصولات شیمیایی، منابع انرژی می‌باشند.
  • بخش دوم: بخش دوم نمایشگاه از تاریخ ۲۳ام تا ۲۷ام ماه آوریل برگزار می‌شود. در این بخش غرفه‌ها شامل کالاهای مصرفی، هدایا و تزئینات منزل می‌باشند.
  • بخش سوم: بخش سوم نمایشگاه از تاریخ ۱ام تا ۵ام ماه می برگزار می‌شود. در این بخش غرفه‌ها شامل منسوجات و پوشاک، کفش، لوازم اداری، کیف، داروها، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی و مواد غذایی می‌باشند.

 

  راهنمای استفاده از مترو در شهر شانگهای 

 China Import

 

نمایشگاه لوازم خانه (Houseware Fair)

یکی دیگر از نمایشگاه‌های بهاری چین نمایشگاه لوازم خانه می‌باشد. این نمایشگاه به طور سالیانه در شهر هنگ کنگ چین برگزار می‌شود. تاریخ تعیین شده برای این رویداد در سال ۲۰۲۰ روزهای ۲۰ام تا ۲۳ام ماه آوریل میلادی می‌باشد. بازدیدکنندگان می‌توانند هر گونه محصولات هنری و صنایع دستی، گل‌های مصنوعی، محصولات کودک، محصولات حمام، لوازم آرایشی و بهداشتی، مصالح ساختمانی، شمع و خوشبوکننده، محصولات مرتبط با قهوه، دکوراسیون منزل، مبلمان، لوازم باغبانی، سخت افزار، دکوراسیون داخلی، وسایل آشپزخانه، وسایل مربوط به حیوان خانگی، نقره‌جات و ... را پیدا کنند.

 

 Houseware Fair

 

نمایشگاه بین‌المللی صنایع پلاستیک و لاستیک (International Exhibition on Plastics and Rubber Industries)

نمایشگاه بین‌المللی صنایع پلاستیک و لاستیک با نام Chinaplas از جمله نمایشگاه‌های بهاری چین می‌باشد که در شهر شانگهای برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ در تاریخ ۲۱ام تا ۲۴ام ماه آوریل در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این نمایشگاه بیش از ۳۰ سال است که در چین برگزار می‌شود و به عنوان بزرگترین نمایشگاه این حوزه در آسیا نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه و رشد صنایع پلاستیک و لاستیک این کشور داشته است.

 

  ۵ مرکزخرید معروف در گوانجو چین 

 International Exhibition on Plastics

 

نمایشگاه تجهیزات تسویه آلاینده‌ها (Enviromental Technology Solutions)

نمایشگاه تجهیزات تسویه آلاینده‌های محیطی با نام IE expo China در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود. این نمایشگاه ۲۱ام تا ۲۳ام ماه آوریل در سال ۲۰۲۰ برگزار شده و تجهیزاتی در ارتباط با تصفیه آب و فاضلاب، مدیریت پسماند، اصلاح سایت، کنترل آلودگی هوا و تصفیه هوا را به نمایش خواهد گذاشت.

 

 Enviromental Technology Solutions

 

نمایشگاه بین المللی تجهیزات ساختمانی (International Building Material Exhibition)

Expo Build از جمله نمایشگاه‌های بهاری چین می‌باشد که با هدف معرفی به روزترین تجهیزات ساختمانی در شهر شانگهای برگزار می‌شود. تاریخ تعیین شده این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ روزهای ۲۷ام تا ۲۹ام ماه آوریل می‌باشد. علاقه‌مندان این حوزه می‌توانند در این تاریخ‌ها در محل نمایشگاه حضور داشته باشند. این نمایشگاه تقریبا 25 سال سابقه دارد. بسیاری از تولید کنندگان معروف مصالح ساختمانی و برندهای تجاری چین و خارج از کشور را به خود جذب کرده است.

 

  بهترین نقاط پکن برای خرید سوغاتی‌های دست‌ساز 

 nternational Building Material Exhibition

 

نمایشگاه بین‌المللی بالابر و آسانسور (The World Elevator & Escalator Expo)

WEE - World Elevator & Escalator Expo یکی دیگر از نمایشگاه‌های بهاری چین در شهر شانگهای می‌باشد. در این نمایشگاه می‌توان به‌روزترین مدل‌های آسانسورها و بالابرها را که ساخت کشورهای قدرتمندی از جمله آلمان، ایالات متحده، ژاپن، کره، ایتالیا، هند، ترکیه و سنگاپور هستند را مشاهده کرد. این نمایشگاه در تاریخ‌های ۶ام تا ۹ام ماه می در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

 

 The World Elevator

 

نمایشگاه بین‌المللی غذا (International Food Exhibition)

یکی از جالب‌ترین نمایشگاه‌های بهاری چین نمایشگاه‌ بین‌المللی غذا می‌باشد. این نمایشگاه با نام Sial China در شهر شانگهای به طور سالیانه و در تاریخ‌های ۱۳ام تا ۱۵ام ماه می برگزار می‌شود. این رویداد یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی برای غذاهای آسیایی در چین است. این نمایشگاه بیشتر افرادی مثل تولید کنندگان و توزیع کنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان مواد غذایی را خطاب قرار می‌دهد.

 

  چند اپلیکیشن کاربردی که هنگام سفر به چین باید نصب داشته باشید 

 International Food Exhibition

 

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات نوری (International Lighting Exhibition)

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات نوری در شهر گوانجو و به صورت سالیانه برگزار می‌شود. این نمایشگاه از برترین نمایشگاه‌های تجهیزات نوری در آسیا می‌باشد که تاریخ برگزاری آن در سال ۲۰۲۰ میلادی ۹ام تا ۱۲ام ماه می است. در این رویداد موفقیت‌های به دست آمده در طول یک سال گذشته در حوزه برق و روشنایی رونمایی می‌شوند.

 

International Lighting Exhibition

۲۹ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران