عاشقانه‌ترین فعالیت‌ها در سفر پاریس

جاذبه‌های گردشگری فرانسه
عاشقانه‌ترین فعالیت‌ها در سفر پاریس

مجموعه‌ای از خیابان‌های باریک پر درخت، کافه‌های جذاب، ساختمان‌های هنری مدرن، کاخ‌های باروک، کلیساهای گوتیک و باغ‌های مخفی پاریس را به پایتخت عاشقانه دنیا تبدیل کرده است. بیشتر مردم پاریس را به عنوان شهر عشق می‌شناسند اما به جز ایفل از دیگر ویژگی‌ها، ظرفیت‌ها و دیدنی‌های خبر ندارند. اگر تور اروپا را برای سفری عاشقانه پاریس را مد نظر دارید باید از قبل درباره کارهایی که می‌توانید همراه همسرتان انجام دهید بیشتر بدانید. ما در اینجا شما را برای تجربه سفری عاشقانه به پاریس راهنمایی می‌کنیم.

 

از دیوار عشق دیدن کنید (Le Mur Des Je t’aime)

کمی دورتر از میدان زیبا و دلپذیر Jehan Rictus garden، دیوار عشق سهم قابل توجهی از عشق را به صورت روزانه دریافت می‌کند. دو تن از هنرمندان، Fédéric Baron و Claire Kito این نقاشی دیواری را در سال ۲۰۰۰ خلق کردند و بر روی آن صدها "دوستت دارم" را به ۲۵۰ زبان و گویش دنیا نقش کردند. زوج‌های جوان عموما برای دیدن این دیوار می‌روند مقابل آن سلفی می‌گیرند و "دوستت دارم" را به زبان مادری‌شان بین ده‌ها زبان دیگر پیدا می‌کنند.

 

  معرفی ۳ کلیسای مشهور و باشکوه اروپا 

 Le Mur Des Je t’aime

 

آدرس: Square Jehan Rictus, Place des Abbesses, 75018 Paris, France

 

در کاخ لوکزامبورگ پیک‌نیک کنید

در مرز بین Saint-Germain-des-Prés و محله لاتین باغ‌های لوکزامبورگ را پیدا خواهید کرد. اگر با ادبیات فرانسه آشنا باشید در محوطه این باغ‌ها مجموعه‌ای ماندگار از تفرجگاه‌های درختی، ارکیده‌ها و گل‌های رز، درختان پرتقال، باغ‌های گلابی و سیب، مجسمه‌های قرن ۱۷ و دروازه‌های چوبی را  به عنوان محل ملاقات ماریوس و کوزت در شاهکار بینوایا از ویکتور هوگو را خواهید شناخت. یکی از آن‌ها را به سلیقه خود انتخاب کرده و برای بازدید نزدیک شوید. هر جایی که دوست داشتید زیرانداز خود را پهن کرده و از آرامش محیط لذت ببرید.

 

  لوکزامبورگ پالاس

 

آدرس: 15 Rue de Vaugirard, 75291 Paris, France

 

در کروز عصرگاهی رودخانه سین شرکت کنید

پاریس در ساعات پایانی عصر واقعا حس و حالی جادویی دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از غروبی عاشقانه رفتن به کروز همراه همسرتان در امتداد رودخانه سین است. برخی از کروزها از مقابل اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر مانند برج ایفل، موزه لوور، کلیسای جامع نوتردام، موزه اورسی، پونت نوف و پل الکساندر سوم عبور می‌کنند. فراموش نکنید که وقتی از پل ماری رد می‌شوید همسرتان را به آغوش بکشید این یکی از سنت‌های رایج عشاق است.

 

 ۵ جاذبه دیدنی در ۵ کشور اروپا

 رودخانه سین

 

برای شامی رسمی در هتل پلازا آتنی برنامه‌ریزی کنید

همسرتان را به شامی رمانتیک و رسمی در هتل پلازا آتنی دعوت کنید. این شام می‌تواند به درستی نمادی از زرق و برق پاریسی در نزدیکی برج ایفل و Champs-Elysees باشد. این هتل لوکس و تاریخی که در خیابان Montaigne واقع شده میزبان رستوران سه ستاره میشلین است که از شخصیت‌های سیاسی، بین‌المللی و معروف پذیرایی می‌کند.

 

 هتل پلازا آتنی

 

آدرس: 25 Avenue Montaigne, 75008 Paris, France

 

در خیابان Rue des Barres در Le Marais قدم بزنید

خیابان جذاب و دوست داشتنی Rue des Barres که دقیقا در کنار پل لوییز فیلیپ و در سمت راست ساحل قرار گرفته به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاها برای وقت گذرانی و قدم زدن زوج‌ها شناخته می‌شود. این خیابان از خانه‌های نیمه سنگی، کلیساهای فوق‌العاده زیبا، چایخانه‌های دنج و کوچک، و گالری‌های عکس و نقاشی بیشتر حس و حال بودن در یک فیلم را تداعی می‌کند تا خیابانی در پاریس.

 

 بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت 

 Rue des Barres

 

در کاخ زیبای ورسای و باغ‌های سرسبزش کاوش کنید

در حدود یک ساعتی از مرکز شهر، کاخ ورسای محل زندگی ماری آنتوانت قرار دارد که اکنون به عنوان جاذبه‌ای باارزش به عنوان سفر روزانه از آن بازدید می‌شود. شما می‌توانید در بازدید از این کاخ شگفت‌انگیز در سالن آینه، اتاق هفتگانه کینگ، آپارتمان‌های مجلل بزرگ، و باغ‌های پیچیده سرگردان شوید و در آن‌ها کاوش کنید. محیط کاخ به شدت زیبا، رویایی و مجلل است. در مسیرهای سرسبز قدم بزنید و زیباترین عکس‌های دونفره اینستاگرامی‌تان را بیاندازید.

 

 کاخ زیبای ورسای

 

از Square du Vert-Galant  دیدن کنید

در انتهای غربی Île de la Cité یکی از دو جزیره طبیعی در وسط سین، باغ عمومی Square du Vert-Galant را پیدا خواهید کرد که همچون تکه‌ای از بهشت وسط پاریس واقع شده است. یکی از فعالیت‌های مورد علاقه زوج‌ها رفتن به این باغ، نشستن روی چمن‌ها، نیمکت‌ها و قدم زدن در مسیرهاست. شما می‌توانید روی چمن‌هایی که با درختان بلوط و گردو محاصره شده بنشینید و از خلوت دو نفره، هوای تمیز و صدای طبیعت لذت ببرید. نگران چمن‌ها نیز نباشید زیرا نشستن روی این چمن‌ها بلامشکل و آزاد است. اگر فلاسک دارید چای ببرید و از نوشیدن آن در محیطی طبیعی و زیبا در کنار همسرتان لذت ببرید.

 

 پاریس‌گردی در شب سال نو میلادی 

 Square du Vert-Galant

 

آدرس: 15 Place du Pont Neuf, 75001 Paris, France

۲۹ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران