۶ تجربه‌ی جذاب در سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۶ تجربه‌ی جذاب در سفر به بالی

بالی جزیره‌ی سفرهای عاشقانه، جزیره‌ی پنهان شده در لابه‌لای درختان بامبو، جزیره‌ی آب‌های زلال و شفاف، جزیره‌ی زندگی بومی مردمان ساده زیست، یکی از زیباترین نقاط جهان است که می‌توانید به دیدن آن بروید. جزیره‌ای که سالانه هزاران بازدیدکننده از سراسر جهان دارد و به دلیل جاذبه‌های طبیعی‌اش یکی از پرطرفدارترین شهرها در میان طبیعت‌گردان به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید این جزیره را بهتر، و از طریق تجربه‌هایی که امکان کشفش در آن وجود دارد بشناسید همراه ما باشید تا ۶ تجربه‌ی جذاب که سفر با تور بالی برایتان به ارمغان خواهد آورد را خدمتان معرفی کنیم.


۱- تماشای زیباترین طلوع‌های خورشید

هرساله تعداد زیادی از عکاسان درجه یک طبیعت جهان برای ثبت طلوع خورشید به بالی سفر می‌کنند و عکاس‌های جذابی از آن می‌اندازند. خط افق بی‌نظیر بالی در ترکیب با دریا و سرسبزی‌ها، مناظر فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند که برای تماشای آنها می‌شود به بالی رفت. در سفرتان به این جزیره برای دیدن طلوعی زیبا می‌توانید به قله باتور (Batur) بروید و از آنجا هنگامیکه تلالو خورشید از لابه‌لای ابرها بیرون می‌زند را مشاهده کنید. اندکی از دیدن این لحظه‌ی زیبا نمی‌گذر که بعد همه چیز کم‌کم رنگ و منظره‌ای فوق‌العاده مقابل دیدگان‌تان قرار می‌گیرد. منظره‌ای که تا عمر دارید خاطرتان می‌ماند و بعدها بارها در خاطرتان به آن رجوع خواهید کرد. برای دیدن این منظره باید دو ساعت زودتر از طلوع خورشید کوهپیمایی خود را آغاز کنید.

 

 هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های شبانه کوتا در بالی 

  بالی


۲- برترین یوگاهای عمرتان را انجام بدهید

اگر اهل یوگا هستید، اگر می‌خواهید میان روح و تن‌تان تعادل برقرار شود، اگر می‌خواهید بسیار حرفه‌ای در نزد مربیان مجرب یوگا را بیاموزید، باید بدانید بالی بهترین مراکز انجام و آموزش یوگا را در اختیار دارد. مراکزی شیک و مجلل که مدارک بین‌المللی به شما اعطا می‌کنند. مراکزی که جدای از آموزش مدت‌دار، تنها برای یک جلسه‌ی تمرینی نیز می‌توانید به آنها مراجعه کنید. مراکزی که رفتن به آنها چندان گران نیست و نیازی ندارد که بوجه‌ای کلان برای سفر به بالی در اختیار داشته باشید. بهترین مراکز یوگای این جزیره در سمینیاک قرار دارند که به شما توصیه می‌کنیم اگر اهل یوگا هستید و یا در خود کششی نسبت به این ورزش احساس می‌کنید حتما به مراکز یوگای موجود در سمینیاک مراجعه کنید.

 

 ۱۰ استودیوی رویایی بالی برای یوگا و زیستن در مسیر زندگی

 سفر به بالی


۳- پیاده‌روی کردن در مسیر کوه‌های آتش فشانی

کوه باتور بالی یکی از کوه‌های آتشفشانی است که می‌توانید برای بازدید به آن تشریف ببرید و یک خاطره‌ی فراموش نشدنی برای خود بسازید. کوهی که حرکت در مسیرهای آن بسیار جذاب است و غالبا باید صبح زود در آن به کوهپیمایی بپردازید. چرا که هرچه به ظهر نزدیک بشوید هوای این منطقه بسیار گرم می‌شود و این گرما شما را کلافه می‌کند.

 

سفر به بالی


۴- غواصی کردن در جذاب‌ترین جهان‌های زیر آب

یکی از بهترین نقاط جهان برای غواصی کردن بالی است. سواحل و مراکز بی‌شماری در این جزیره وجود دارند که امکان زیستن در جهان زیر آبها را برای شما فراهم می‌آورند. امکانی که نیازی نسیت برای تجربه‌ کردنش حرفه‌ای این کار باشید. بلکه اگر آماتور باشید و اصلا برای اولین بار باشد که می‌خواهید بزنید به دل آب نیز این امکان برای شما فراهم است. بهترین مربیان، در بهترین مکان‌های این جزیره به شما می‌آموزند چگونه زیر آب با اکسیژن نفس بکشید و بگردید. یکی از تجربه‌های شگفت‌انگیز غواصی در این جزیره، شنا کردن به همراه بچه کوسه‌ها است. اگر سر نترسی دارید و می‌خواهید آدرنالین خونتان بالا برود به شما توصیه می‌کنیم این نوع غواصی را در بالی امتحان کنید.

 

 ۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی 

سفر به بالی


۵- اقامت در دنج‌ترین اقامتگاه‌های دنیا

بالی لوکس‌ترین و دنج‌ترین هتل‌ها، هاستل‌ها و به طور کلی اقامتگاه‌های جهان را در خود دارد. مراکز اقامتی این جزیره در نقاطی بکر و فوق‌العاده واقع شده‌اند و هرکدامشان امکانات بی‌نظیری دارند. اگر می‌خواهید در هتل‌های بالی اقامت کنید باید بدانید، زیباترین استخرهای خصوصی در کنار نقاطی که بهترین مناظر را به شما نشان می‌دهند انتظار شما را می‌کشند. همچنین هاستل‌های بالی نیز در خود نقاط دنج و خلوت برای شما زیاد تدارک دیده‌اند و به همین دلیل است که اقامتگاه‌های این جزیره به عنوان یکی از نقاط رمانتیک آن به شمار می‌آیند.

 

  شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی 

سفر به بالی


۶- پارک آبی واتربوم

پارک آبی واتربوم بالی یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی جهان است که با رفتن به آن می‌توانید هیجان سر خوردن روی بلندترین و تیزترین سرسره‌های آبی جهان را تجربه کنید. این پارک در زمینی به مساحت ۴ هکتار تاسیس شده است. پارکی که هم یک مکان تفریحی عالی برای کودکان به شمار می‌آید و هم برای بزرگسالان. پارکی که اسپایی درجه یک در خود دارد و استخرهایش جزو بهترین استخرهای بالی هستند.

 

  راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی 

سفر به بالی

۲۴ اسفند ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 15 تیر 1400)

نظرات کاربران